Večer prešiel rýchlo.
Ráno ma zobudilo zubaté slnko.Usmiala som sa a vstala z postele.Milujem, keď ma zobudia slnečné lúče, je to ako pohladenie . V poslednej nádeji som si zobrala mobil, pozrela si všetky sociálne siete, posledný bol instagram, dúfala som, že sa ozval, ale neozval. Rýchlo som si išla urobiť rannú hygienu, po rannej hygiene som sa išla pozrieť na teplomer, kde ukazovalo 39 C°. Obliekla som si šaty s ružovými kruhmi uprostred. Rýchlo som sa ešte dobalila a bežala som pred dom, kde ma už Tina čakala s veľkým úsmevom, ktorý som jej obetovala.
,,No čo Holly si pripravená na veľké dobrodrúžstvo?"
,,Jasnačka ako inak."
Taxikár vystúpil z auta, aby mi naložil kufor do podpalubia.
,,Ideme do Viedne!" Tina nahlas vykríkla, že to bolo počuť na druhú ulicu.
Celý ten čas som sa dívala do mobilu, či mi náhodou neodpísal.
,,Holly niečo sa deje?"
,,Prečo, malo by sa?"
,,To ja neviem, ty sa dívaš do toho mobilu akoby si ho nevidela celý život."
,,Tina, musím ti niečo povedať."
,,Áno, počúvam."
Celú cestu do Bratislavy som jej rozprávala, čo sa mi udialo včera.
,,Holly, neboj určite odpíše, možno ešte nemal čas. Hlavne, teraz na to nemysli, prišli sme si užívať, nie smútiť."
,,Prepáč Holly, ale ja si aj tak myslím, že je to nejaký čudák, čo píše takto každej druhej babe na Instagrame. Či nemám pravdu?"
,,Nie, on nie je čudák, to by som si všimla podľa písania s ním. Nie?"
,,Veď nemá ani žiadnu fotku."
,,Má, ale......" (klamala som)
,,Ale?.... No proste, nebol čudák. "
Bola som troška nahnevaná na Tinu, ona si s ním nepísala a nevie, aký je v skutočnosti, no to ani ja neviem, ale taký človek, ktorý tak píše, nemôže byť zlý, aj keď v tejto dobe sa ľudia dokážu dosť dobre pretvarovať, či na sociálnych sietiach alebo osobne. Kašlem na neho, buď sa ozve alebo nie, ale teraz si idem užívať jazdu do Viedne. Kochala som sa prírodou, ktorá bola okolo nás. Keď sme precházali hranicami medzi Bratislavou a Rakúskom, videla som krásne hradby, kostoly, múzea. Taxík nám zastavil pred našim hotelom, ktorý bol neďaleko námestia. Bol veľký a útulný, zaplatili sme taxikárovi, poďakovali sme sa a utekali na recepciu. Izba bola veľká a priestranná, vybalila som sa, pokochala som sa naším hotelom a ľahla som si do veľkej mäkkej postele, ktorá bola plná vankúšov.
Môj mobil po chvíli zabzučal. Poskočilo mi srdce, rýchlo som si odblokovala mobil a.........
YOU ARE READING
Náhody sa dejú (Shawn Mendes)
FanfictionSľubujem, že jedného dňa budem pri tebe Budem ťa držať v bezpečí Udržím ťa nažive Práve teraz je to celkom šialené A ja neviem, ako to zastaviť alebo spomaliť Viem, že si o nejakých veciach musíme porozprávať A ja nemôžem zostať Dovoľ mi teraz teda...