Všetko sa to začalo.....

623 36 2
                                    

HOLLY

Utekám parkom už mi dochádzajú sily, ale musím zo seba vyšťaviť maximum len, aby ma on nechytil. Na chvíľu zastanem, vydýcham sa, pozriem sa za seba a tam stoji on. Rozbieham sa, ale niečo ma zachytilo. Jeho ruka bola taká silná a veľká. Nemohla som utiecť, nedalo sa. O chvíľu cítim veľkú bolesť na chrbtici a v tom len tma a ticho. Rýchlo sa posadím a napijem sa vody, ktorá je pri mojej bielej skrinke pri posteli. ,,To bol len sen Holly," poviem si.

V tom na mňa kričí mama, aby som zliezla dole, lebo nestihnem školu. Idem si urobiť rannú hygienu a vybrať si oblečenie. Budem dnes šťastná alebo smutná? Jasné, že šťastná. Obliekla som si modré rifle so žltým tričkom a bielymi teniskami. Pustím si rádio, ktoré ma každé ráno naplní dobrými nápadmi. Začala hrať pieseň od Shawna Mendesa-Believe. Hneď v tom momente ju vypnem. Neznášam Shawna Mendesa je to len namyslela nafúkaná hviezdička , za to moja kamoška, Tina, je s neho taká očarená, že by urobila všetko len aby ho poznala. Nechápem, ako ho môže mať niekto rád.

,,Ahoj Holly.'' Pozdravil ma šťastný hlas Tiny, ktorá bežala za mnou. ,,Musím ti niečo povedať.''

Tina: ,,Shawn Mendes má koncert vo Viedni a naši mi povedali, že ak tam pôjdem s tebou, tak mi to dovolia. ''

,,Prosím Holly, pôjdeš so mnou na koncert?''

Holly

,,Tina, nerob na mňa tie psie oči. Na koncert Shawna Mendesa? V živote. Prečo práve ja?''

Viem, že je kamarátka, ale toto je priveľa!

,,Prepáč Tina, ale vieš čo si o Shawnovi myslím.''

,,Viem, ale prosím urob to pre mňa.''

,,No dobre, ale len kvôli tebe. Spýtam sa rodičov, ale nič nesľubujem.''

,,Ďakujem, ďakujem Holly, si najlepšia kamoška na svete. V škole bola nuda ako vždy. Dneska som sa naučila akurát nič, keďže od rána ma bolí hlava. Veľmi som rozmýšľala nad tým koncertom, ale neviem či zvládnem počúvať pesničky od nafúkanej a namyslenej hviezdičky.

Po škole som sa snažila ísť čo najrýchlejšie domov. Som strašne unavená. Oči sa mi zatvárajú a moje svaly sa pomaly vlečú po ulici. Hneď po príchode domov zaľahnem do postele, až do kým ma nevyruší.......  

Náhody sa dejú (Shawn Mendes)Where stories live. Discover now