Instagramové pokušenie

680 90 3
                                    

Už 3 dni som mu neodpísala. Bála som sa a čakala som, či mi napíše zas. Mysľou mi lietalo, kto to je a prečo napísal práve mne. Píše takto všetkým dievčatám? Rozmýšľala som, že si ho zablokujem, ale toto tajomstvo ma držalo každý deň v pokušení. 

Každé poobedie som trávila s Tinou. Nakoniec, som jej prisľúbila. Koncert mal byť o dva týždne a ona aj tak kúpila dva lístky. Vedela, že keby mi to povedala polroka dopredu, tak by ma už nezlomila, ale takto som jej to nemohla urobiť. Na oplátku mi sľúbila, že tam pôjdeme o deň skôr a užijeme si mesto. Táto predstava sa mi už začínala páčiť viac. Veď predsa pre dievča ako som ja, je Viedeň ako výlet do veľkomesta. Obchodné centrá, múzea, pamiatky, kaviarne... To bude dámska jazda!

Zrazu moje snívanie narušil on. V ten večer nenapísal, ale poslal mi už aj žiadosť o sledovanie. Povedala som si, že pošlem aj ja jemu. Najskôr počkám, či ma potvrdí on. Profilovú fotku nemal, avšak za jeho uzamknutým profilom sa zdalo, že má pár fotiek. Bola som zvedavá, ako vlastne vyzerá, dúfala som, že tam jeho fotku nájdem.

Potvrdil to behom minúty. Bolo mi to divné. On je stále na telefóne? Potvrdzuje každého? Mal asi štyridsať ľudí, čo sleduje, ale nikoho som nepoznala. Žiaden spoločný priateľ. Čo bolo divnejšie, nemal tam žiadnu svoju fotku. Boli tam len vecí a prostredie. Prevažne obrázky z Ameriky. Pomyslela som si, že asi veľa cestuje. Obrázky boli krásne, no nikde nebol. Jeho žiadosť som mu nepotvrdila, najprv musím zistiť prečo mi napísal, a čo je zač.

Písali sme si celý večer. Vysvetlil mi, že má toho veľa, nik ho nepozná poriadne a tak sa chcel odreagovať. Našiel ma samozrejme vďaka môjmu skvelému hashtagu #hateShawn, ktorý som písala pod najpopulárnejšiu fotku Shawn Mendesa, za čo sa Tina so mnou týždeň nerozprávala. Chvíľu som sa čudovala, že či si chalani takto hľadajú dievčatá, ale potom som pochopila, že aj priatelia mojich kamošiek si pozerajú aj Justina, aj Shawna, aj One Direction. Zo zvedavosti. Radšej som sa viac na to nepýtala. Mali sme čoraz viac spoločného. ..

--- Request approved (Žiadosť shválená)---


Pokračovanie nabudúce...

Náhody sa dejú (Shawn Mendes)Where stories live. Discover now