1

38 1 7
                                    

Babam anneme vurmaya kalktığında önüne geçip ben yiyorum dayağı. Ama bana vurmaya kalktığında annem ona engel olmaya çalışsa da işe yaramıyor. Bir babanın kızıyla ne alıp veremediği olabilir ki ? Neden düşman olur bir baba kızına ?
Babam evdeyken nefes aldığımı hissetmiyorum, sanki boğuluyorum. Bu ev bana zindan oluyor. Kaçıp gitmek o kadar çok istiyorum ki...
Ama bu bir çözüm değil. Ben yokken ya onlara daha çok zarar verirse ? Sırf bu yüzden elim kolum bağlı, oturuyorum oturduğum yerde.

Adım Deniz. 22 yaşındayım. Bu zamana kadar hep babam ve annem tarafından ezildim. Yeri geldi dayak yedim, yeri geldi çok ağır küfürler. Şimdi bir de 9 yaşındaki kardeşim tarafından eziliyorum, bazen o da vuruyor. Ve en önemlisi ailem müdahale etmiyor. Peki bir genç kız ne yapıyor olabilir de bu kadar eziyet görmeyi hak eder ? Aslında hiçbir şey. Tüm bunların sebebini bende bilmiyorum. Tek isteğim bir an önce bu evden çıkıp mutlu olmak. Çünkü burada mutlu değilim.

Kırklareli Üniversitesi'nde Turizm İşletmeciliği okuyorum. 4.sınıfım yani yolun sonundayım. Bir de AÖF İnsan Kaynakları Yönetimi okuyorum. Onda da 2.sınıfım, o da bitiyor bu sene. Amacım bir otelde İnsan Kaynakları elemanı olarak işe başlayıp zamanla yükselmek. Eğer güzel bir işe sahip olursam biliyorum ki çok daha güçlü olacağım. Ve bu hayattan kurtulacağım.

Tek isteğim hayallerimi gerçekleştirmek. O zaman her şey daha güzel olacak biliyorum. Ah hayaller... Herkesin vardır hayali, kimisinin ulaşılabilir, kimisinin imkansıza yakın. Ama ben çok şey beklemiyorum aslında hayattan. Ben elimden geldiğince mücadele ediyorum, biraz şans yanımda olsun, yeter.

Ne mi istiyorum ? İzmir... Ah, canım İzmir. En büyük hayalim. İzmir'e yerleşebilir ve orada iş bulabilirsem, hayatın daha güzel olacağına inanıyorum. Huzur bulduğun yerde yaşamak, huzur bulduğun işi yapmak insanı her zaman motive eder ve mutlu olmasını sağlar. Ülkemizde bir çok insanın işini sevmediğini düşünüyorum. Bu yüzden hep bir aksaklık söz konusu. Bir de suratsız insanlar topluluğu...

Benim Öykü'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin