5. fejezet

2.4K 141 4
                                    

Nem aludtam valami jól. 1-2 órát aludtam csak. Akkor is rosszat állmodtam. Hogy mit?
Nem emlégszem. De.. várjunk.. benne volt Kaname és valamit mondott. Majd elment. De innen tök homály.
Hajnali nemtom mennyi van.
Szuszog mellettem az a férfi akit tegnap még ellöktem magamtól.
Féleg tőle. És nemtudom.
Nem rosz. De jó sem.
Nem tudom elmagyarázni mit is érzek.
Nem merek megmozdúlni. Félek felébresztem. Olyan más ez a férfi. Vagyis hozzám képest.
Férfias, nemcsak testileg hanem érzelmileg is.
Fejemet felé fordítottam.
A levegő olyan finom illatú. Az ő illata.
Leírhatatlan.. 
Olyan melegség jár át..
Lehunytam a szemeimet s eszembe jutott az első találkozásunk. Ööööö...
Szépen tökönrúgtam.
Tényleg.. öhm.. egyszer ha lenne valami köztünk akkor.. le akar majd.. feküdni velem.. én lennék az Uke ugye?
Was? Most is egy ágyban vagyok vele és a dugáson jár az eszem?!
Nem vagyok komplett... Jó igaz egészséges középiskolás diák vagyok aki még kiverni sem merte még a farkát. Csodáljátok ha ilyeneken jár az eszem?
Kissé elvörösödtem... Maga a gondolatoktól..
- Jó reggelt... *Ásít*
Megugrottam a hírtelen hangtól.
- Kell a szívbajt hoznia rám!
- Hehe legalább felébredtél.. és tudod mikor kettesben vagyunk hívj a nevemen.
- A tanár úr jobban hangzik.
- Ahogy gondolod bár én a neveden szólítalak.
Kezdett felülni és éppen háttal volt nekem.
- Kou...
- Mi? ~ fagyott le~
- Éjszaka azt mondtad Kou..
- Ő... Bocsáss meg.
- Izé.. az Ő neve.
- Szereti még?
- Talán.
- Mikor távozott el?
- Úgy.. 5 éve. Iori.. nem vagy a pótléka! Én komolyan gondolom veled. Olyannak tűnnék  a szemedben aki csak játszana veled?
- Nem.. csak félek ettől. Utálom magát és egyben megkönnyebűlést is kapok ha önnel vagyok..
- Iori.
- Hm?
Megfordúltam s nagyon közel volt az arca..
- Mi a fa...
Puha ajkai az enyémhez nyomódtak.
Behunytam a szemeimet s kicsit lenyomott szóval az ágyra terűltem ki.
Túl közel van.. Ta- Tanár úr! E-ez félelmetes... anyám..
Válláról hullot le a éjfekete tincsei. A szokásos ingje illatát szívtam mélyen a tüdőmbe. Ki kinyítottam a szemeimet csak kíváncsiságból. Így közelről jól láttam. Az egész férfi nagy hozzám képest..
Nyelve már benne is volt a számban. Feltérképezte minden eggyes pontját, s lágyabb táncra hívta az enyémet.
Kicsit én is bátorkodtam visszacsókolni.. igaz nem mertem én is feltérképezni az ő száját... De a nyelvét azt, azt élvezettel kóstólgattam. Levegőhiány miatt szétváltunk egy kis nyálcsíkot vonva kettőnk közé. Megérintette az arcomat.
Olyan hidegek az újjai...
- Tanár úr.. a szüleim..
- Ne aggódj. Nem engedem, hogy bántódásod essen.
Még mindíg túl közel van..
Most komolyan ki nem pirúlna el ilyen helyzetben??
Helytelen amit teszek/teszünk. Most is félek egy kicsit.
Eddig nagyából normális életet éltem. Már amennyire  egy antiszochozhoz képest lehetek normális.
Furcsa így az emberek érintése.. a szüleim elfogadtak így ,hogy nincs társasági életem s ennek örülök.
- K.. Tanár úr..
- Majdnem kimondtad a nevem ~ mosolyodott el~
- Csak majdnem..
- Mit szeretnél?
- Hány éves maga?!
- Találgass. Akárhányszor hibázol megcsókollak.
- Mondja meg!
- Helyten a válasz.
Lejjeb csúszott és a nyakamra csókolt.
- Kjj..
Jó érzés.. kicsit csikiz.
- 27?
- Téves.
Lejjebb csókolt mire megborzongtam. - Legalább azt mondja meg hogy huszas vagy harmincas!
- huszas.
- 26?
- Téves!
Kulcsontomat csókolta hát ez rohadt jó érzés..  Na jó.. fiatalabb nem lehet.. akkor..
- 29!
- Ahhh.. eltaláltad..
- Ezzaz!
Mivan? Ennyire nagy a korkülömbség? Nem is látszik meg rajta! Na jó ez Japán itt azért nehéz eltalálni.. szóvaaal mikor én még meg sem születtem ő 13 éves "tini volt" ..
Szent szar...
- Baj van?? Haho?
- Sok a korkülönbség..  én jóval fiatalabb vagyok..
- Tudon kissé pedofilos de a szívnek nincs parancs.
- Hátt..
- Voltál már szerelmes?
- Nem.. antiszociális vagyok. Jó így nekem.
- A-a mostantól nem leszel az. Kérlek csak ne lökj el magadtól, ha nem is engeded ,hogy hozzád érjek.. legalább beszélgess velem. Szerelmes vagyok belléd.
Forró az arcoom.. bakker jobban elvörösödtem!
- Mit is mondjak. Rendben beszélhetünk naponta.. de nem érhet hozzám!
- Csak ha te kéred.
- Nem fogom.
- Reménykedni szabad.
Igen hát de én nem szeretnék kapcsolatot. Megérthenté.. háh mindegy.
- Iori öltözz. Lehet péntek van de korábban be kell mennünk.
- Neemááár..
- Menj kérlek. Gondolom még reggelizned is kéne.
- Nem szoktam.
Felkelltem majd kómásan kiszedtem 1-2 ruhát a szekrényemből majd magamra zártam a fűrdőt , hogy átöltözzek.
Végre tiszta ruhák.

A fejem csodálatosan béna de leszarom jelenleg más ami fontos

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A fejem csodálatosan béna de leszarom jelenleg más ami fontos.
Vele aludtam. Én magam kértem rá. Nem vagyok normális. Reményt adtam neki.. ohhh baszdmeg...
A mosdókagylóra támaszkodtam s a padlót bámúltam. Egy hajszálon tapadt meg a szemem. Hosszú, fekete.
Biztos a ruhámon volt.
Miért hosszú a haja eggyáltalán?
Nem divat az már.

Mi ő szamuráj?- Iori indulnunk kell! Már bepakoltam a táskád, siess! - Megyek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mi ő szamuráj?
- Iori indulnunk kell! Már bepakoltam a táskád, siess!
- Megyek. 
Összeszedtem magam majd a kulcsommal eggyütt újra a szobámban élvezhettem a társaságát.
- Mehetünk.
Összefogta a faját majd ilyen kicsit béna (művészies) kontyba fogta.
Így telljesen más a pasas. A kék szemei is jobban virítanak. Várjunk... Ha japán akkor hogy van kék szeme?
A bőre fehér és puha. A teste izmos de nem az az izomagy. Magas is.
Hm... Megkérdezem tőle.. ?
Kocsiban ülök s éppen rakosgatom magamban össze vajon milyen származású is..
Kék szem.. külföldi... ,Fekete haj , az japán.
Fuuurcsa.
Motorzúgás. Beindította a kocsit. Csak kifele bambultam és a fejemet kilógattam az ablakon. Élveztem ezt a kis szelet.
Kék az ég.. olyan kék mint a szemei.
- Iori húzd be a fejed!
- Aaaaaah de olyan joo.
- Iori kérlek. Engem büntetnek meg érte.
Meg sok mindenért de tök m1.
Perveeerz tanár. Megvan! Ez lesz a beceneve!
- Tanár úr?
- Hm?
- Miért kék a szeme?
- Félig japán és félig amerikai vagyok. Apám japán volt és édesanyám Amerikában éllt kinnt.
- Értem. És miért hosszú a haja?
- Fogok vágatni belőle. Azt fogadtam meg , hogy ha újra szerelmes leszek akkor vágatok belőle.
- Szóval nem szamuráj.. ~motyogom magamban~
- Mit?
- Ja semmi semmi.
- Okés.
Megúsztam yey. Hidegebb van mint gondoltam. Kissé fázom. Barom vagyok persze , hogy fázom lehúzott ablaknál. Feltekerem erre csak nagyon kiálltok. Valami elénk fut az úton. ..

~ Csibikék itt van egy kis morzsa ebből a részből. Csipegessetek belőle ne maradjatok éhen. 😘
Jó étvágyat minden kedves olvasómnak és köszönöm az olvasást. Ha tetszett remélem kapok egy 🌟-ot és ha van valami amit megosztanátok velem azt komiban tegyétek vagy privibe. ❤😘😘~

Tanár Úr!!Where stories live. Discover now