Most kezdem a középiskolát.
A gólyatábor egy uszodában fog megtörténni. Az osztály különösebben nem érdekel. Nagyraképzelt rohadék az összes. Ujjabb szenvedés , de szerencsére csak 5 évig. Igaz senkiről sem tudok semmit. Itt a nyár vége s hallom a régi osztályomból facebook csoportokat csinálnak , találkozgatnak erre én azt sem tudom ki az ofő. Ez a meglepi lessz Tádáááá... Gáz.
Egész éjjel fenn voltam. Ilyenkor nem tudok aludni, s inkább megiszok egy ütős kávét. Ja amúgy Iori konoshi a nevem. Jelenleg 16 vagyok. Kb ennyi az amit tudni kell rólam. Ja nem. Nem nagy cucc de meleg vagyok. Jaja most jöhet a " Te rohadt buzi" szöveg de már hozzászoktam.
*Biip*Biiip*
Az ébresztő ami kizökkent a gondolkodásomból. 8 ora yuhu..
Lecsaptam a kis zajdobozt majd a fürdőszobámban kezdtem készülődni. Anyámékkal élek de a legfelső szinten és szerencsére van külön fürdőszobám is.
Feltűnőnek nem mondthatnám a külsőmet. Enyhén vöröses hajam van , és barna szemem. Vékony s persze alig van rajtam egy kis izom.
Nem nagy kunszt vagyok.
- Iori gyere le reggelizni! ~ szólt anyum a reggeli kissé rekedtes hangján~
Megmostam az arcomat jó hideg vizzel, s kómás fejemet nézegettem a tükörben.
- Iori..!
- Megyek már!
Ahjj olyan idegesítő néha a családom.
Megforgattam a szemeim majd felöltöztem. Az első pólót vettem ki meg van egy jó úszónadrágom amit elfogadhatónak találok.
Lementem a lépcsőn majd szokásosan apám issza a kávéját anyám meg mellette eszi a reggeli rántottáját.
Én csak bekaptan egy pirítost felkaptam a telom és a fülesemet már a fülemben tudhattam és indúltam is az uszodába. Vagyis elöször buszra kellet szállnom. Addig is bekapcsoltam a kedvenc zenémet Andy Black-től.
Hagytam hadd homályosúljon el a külvilág és csak a zenére koncentráltam.
Csak legyen már vége ennek..
Megrázták a vállam s ezzel tudtam ideje leszálni a buszról.
Tíz perc séta után megérkeztem az uszodához. Nem sokan voltak. Néhán, lány egy falkában egy két srác aki a cigijét szívta nagyban. én csak a fűbe leültem s vártam a 9 órát.
A zenéim már kezdtek kifogyni. Csak bambultam ahogy az emberek bemutatkoznak , flörtölnek, egymással.
Egy izomagyú egyszer kétszer rámnézett s nevetni kezdett.
Analfabéta már most látszik rajta.
Én sem vagyok egy géniusz de erős 3-mas vagyok.
- Gyerekek kérlek menjetek az öltözőkbe 10 percen belűl irány a víz és ismerkedjetek, jó mulatást kívánok.
Egy fürdőruhás nő kiabált nekünk.
- Maga lessz az ofő?
- Nem nem dehogy drgám csak késik a tanárúr és addig beugrom.
Szóval férfi tanárunk lessz. Haha biztos valami fogatlan őszülő fazon. Eddig csak ilyenek tanítottak. Jó nem ítélkezem nem vagyok olyan gyerek.
Mindenki bement az öltözőkbe. Én csal ledobtam a pólóm majd ki is mentem. Az az izomagyú akinek a nevét is megtudtam : Kazuki Hasegawa már csipkelődni kezdett.
Nem mentem be a vízbe. Nem vagyok úszóbajnok.
A többiek lassan már már csapatolban kissebb csoportokban. jöttek. Nos egyedűl leszek ,ez van.
- Kispöcs gyere ide!
- Maradj magadnak Hasegawa.
- Ne merd a nevemet a szádra venni!
- jó nyugi. Mit akarsz?
- Ússz.
Felálltam. Én nem megyek a vízbe.
Mentem volna de megragadta a vállamat. S hátratántorodtam.
Ajjaj szép kalamajkába keveredtem.
- Nem akarok verekedést fiúk! ~ szólt közbe egy mély hang.~
- Gyere szépen buzikám !
- Mit akarsz?
- Szopj le , ha már itt vagy!
Lendítettem a lábam, hogy tökönrúgjam de másba találtam bele. Valaki másba...
Éppen abba a hang gazdájába találtam telibe a golyóit.
Baszki , most basztam el az életem. Kissé összegörnyedt a férfi. Nem vettem szemügyre csak áttetszően kék, dühös, egyben fájdalmas tekintetét.
Megfogta a hajamat majd a vízbe vonszolt. Beugrott velem a nyomában majd lenyomott a víz alá, s hiába kapálóztam nem engedett. Fel ,egy gyors levegővétel, majd újra le. A hajamat markolta rohadt erősen.
Fulladoztam s nemnagyon tudtam megkapaszkodni másban csak ő benne.
Baszki most meg akar ölni? Segítséééég!
Le nyomott majd úgy tettem mindtha nem mozdúlnék. A levegő amit tartottam már baszta a tüdőmet , s szerencsémre felhúzott s rögtön behúztam neki. Ezzel el is engedett majd nagynehezen beúsztam a szélére és kihúzódtam a vízből a " száraz talajra"
Köhögtem , s majdnem hánytam is. Orrombol , számból jöttek fel a vízcseppek. Négykézláb remegtem és hálálkodtam , hogy nem haltam meg.
- Te rohadék kölyök * köhhintés*
Megfordúltam s mélyeket lélegezve ültem le s figyeltem ahogy kikecmereg a medencéből. Széles vállai, izmos teste van. Haja hosszú fekete gyengén összekötve s az egész teste áramvonalasan arányos. Kék ingje bőrére tapadt, és dühös tekintete lyukat égetett a hasamba.
Állva lihegett , majd kihúzta magát. Hátratűrte hosszű tincseit melyek arcához tapadtak.
Mélyeket pillantot , s légzése is egyenletessé vált.
- Jól vagy?
Kérdezte egy csepp gúnnyal a hangjában.
- Jól. Majdnem megölt. És maga?
- Jól. ~ húzta félmosolyra a száját~ ekkora egy barmot.
Kiürült a terem. Nem értem. Pedig jöttek rendesen az emberek.
- Ki maga? Miért avatkozott bele az én dolgomba?!
- nem birom a verekedést~ * Nem baszdmeg nem???? * ~ és az osztályfőnököd vagyok Kaname Haisame.~ szép napot emberek 😊😊
Ez lenne az új történetem. Ez egy ilyen folytatása lenne egy régi sztorym-nak a ( Címe:Királyom)
Ez azokkal a szereplőkkel csak a mai világban , és a cselekmény is telljesen más lessz. 😅
Most kezdem majd a középiskolát 10 nap 😨😨😨 és annyira izgulok/félek tőle ,hogy ezt leírom ide csak kicsit átalakítva és humorosabban.
Remélem tetszeni fog nektek.
Ha tetszett ez a fejezet remélem kapok egy 🌟-ot, és komiban ha van valami amit megosztanátok velem. Figyelem +🔞+🔞+🔞+🔞+🔞
Arigatou~
YOU ARE READING
Tanár Úr!!
RandomIori Konoshi most kezdti a középikolát. Nos, mindenkinek máshogy tellik el ez az időszak. Neki nem hétköznapi szerűen. Nos akinek bejön a Yaoi! Valahol a +18 valamint a tanár-diák "tilltott gyümölcs" akkor itt jó helyen van ? Jó olvasást kívánok!