Ledermedtem. Majd kisebb suhogás és a már rég látott tanár úr szemei néztek engem.
Eddig nem éreztem ,hogy vert volna a szívem. Na de most mintha egy 200 kg-os ember lefutotta volna a maratont.
- Iori t-te vagy az?
- N-nem én vagyis...
Háttal felálltam remegve. Hallottam h a szék elvágódik ahogy ő is felállt.
- Fehér macska mi ez az egész?
Egy percre elgondolkodtam, majd a szememre huztam a hajamat és mosolyogva megpördűltem a tengelyem körül.
- Iori Konoshi vagyok. Itt dolgozom. Elnézést uram, hogy pofátlanúl bújkáltam. Gyermeteg kirohanásomat kérem bocsássa meg.
Itt meghajoltam.
- Iori....
Kiegyenesedtem és csak egy szorító ölelésben találtam magam amiből nincs menekvés.
- Engedjen! Mit képzel magáról!
- Végre megvagy! Ha tudnád mennyire aggódtam!
Na jó. Nyugodt lettem egy percre. A meleg ölelés csodálatosan ért.
De közben észrevettem, hogy bámúlnak.
- Kaname engedjen elll!!!
Erőtelljesen ellöktem magamtól.
Meghökkenve bámúlt.
- A szemeid... Miért zöld színűek?
A hajad , fehér...
- Gondoltam nem ismernek majd fel az emberek.
- Miért menekültél el? Miért nem jelentkeztél?
- Mert .. mert..
Keresgéltem a válaszokat. Igazából nemtudom mit akarok/akartam.
- Nem számít. Örülök, hogy élsz. ~ meg akarta érinteni az arcom de elcsaptam a kezét.
- Ne érjen hozzám.
- Egyszer tegezel egyszer nem, egyszer Kaname egyszer Tanár úr. Egyszer feküdjek melléd egyszer elitasítasz.
- Reika mára bezárúnk.
Megfogtam a a kezét Kanaménak és húztam magam után.
- Köszönöm. ~küldtem a szót Reikának aki csak értetlenűl nézett kiseb mosollyal a száján~....
A szobámban vagyunk. Én bementem átöltözni addig hagytam hadd nézelődjön. Persze magamra zártam az ajtót.
- Tudod Iori nagyon aggódtam érted. Féltem , hogy nem talállak meg soha többé. Már a rendőrök is keztdék feladni. Kérlek ne taszíts el magadtól és..
Nyitottam az ajtót majd a nyakgallérjánál fogva húztam és az ágyra "dobtam" a férfit.
Meghökkenve nézett rám míg én csak vörös fejjel dühvel a hangomban beszélni keztdem.
- Maga baszta el az életem! A szüleim már nem a szüleim. Suliból is biztos kicsaptak. Elbaszta!
De... De szeretem magát. És ez a világ legszarabb érzése.
Megfogtam az első dolgot ami a kezem közé akadt és hozzávágtam..
Na jó egy díszpárna.. ezután amit még találtam.
Lassan közeledett felém majd a kezeimet lefogván lágyan az ágyra eresztett.
- Ne félj nem bántalak. Kérlek nyugodj meg.
Túl félelmetes , hogy ez a hatalmas test felettem van.
Úgy félek, és a szívem is fel akar robbanni. Meghalok ... lehúnytam a szemeimet
- Iori kérlek nézz rám.
- Nem. Hogy bír még a szemembe nézni? Majdnem megöltem!
Velem csak a baj van! Mindent elbaszott és én is így vagyok!
Már sírtam.. ismét nem férfias. De leszaromm...
Ő csak rámfeküdt és a fejét a mellkasomra helyezte.
Átölelte a derekam és lágyan magához szorított.
- A szíved olyan gyors és milyen jó hallgatni. A benned levő élet ami energiát ad nekem. Csodállak, hogy még ebben a helyzetben sem vagy őrűlt és elmegyógyban üldögélsz. Itt vagy mellettem ,vétre megtaláltalak és nem eresztelek.
Egyre vágytam most egy csókra. Egy olyan őrültre amilyet mindíg is kaptam.
- Kaname. Csókólj meg!
- Te akartad!
- Amíg én nem kérem igaz?
Felmászott s mélyen a szemembe nézve az arca egyre jobban közeledett. Kék szemei olyan szépek.
Egyre csak közeledett majd az ajkai az enyémhez értek. Lágyan magához húzott és csak csókólt. Fekete hajába túrtam.
- Kanameh!
- hm?
Nyakamat kezdte el csókólgatni ami annyira jó érzés volt , hogy majdnem nyögtem egyet.
- Kaname elég.. nem lehet ..
- Miért? Nem vagy a diákom. És szeretsz. Én is téged.
- nem ez a gond. Hanem a hejszín és én... Én.. soha
- Soha nem feküdtél le senkivel?
- A.. az. Is meeeg.. soha nem csináltam magammnak... szal.. ja.
Kissé megütközve nézett rám. Kissé szégyen érzetem volt ez miatt. Jóvan 16 évesen a szex sem érdekellt.
- Szóval telljesen szűz vagy. Ez nagyon jó! Megtisztelve érzem magam!
Csak jobban magához húzott.
Minden éríntésétől csak felperzselődtem.
- Iori költözz hozzám!
- Nem. Nekem itt tökéletes. Messze a sulitól és minden rossztól.
Elgondolkozva nézett. Aztán kis idővel ilyen "rendben" fejjel ujra öllelgetni kezdett.~ Hayyy Minasaaan ez egy rövidke kis rész lenne. Következőt hoszabbra terveztem. Kis akciót is raktok bele a kedvetekért. Ha tetszett remelem kapok egy 🌟-ot és ha van valami amit megosztanátokvelem komiban~
YOU ARE READING
Tanár Úr!!
RandomIori Konoshi most kezdti a középikolát. Nos, mindenkinek máshogy tellik el ez az időszak. Neki nem hétköznapi szerűen. Nos akinek bejön a Yaoi! Valahol a +18 valamint a tanár-diák "tilltott gyümölcs" akkor itt jó helyen van ? Jó olvasást kívánok!