ရင္​စည္​း႐ိုးႏွင္​့အခ်စ္​​ေလျပည္​ Part 1

1.1K 84 2
                                    

အ​ေနအထိုင္​​ေအးလြန္​းတ့ဲfanyရဲ႕အ​ေမကအ၀တ္​အထည္​ဆိုင္​​ေလးကိုဖြင္​့ၿပီးစား၀တ္​​ေန​ေရးအတြက္​အဆင္​​ေျပ​ေစခ့ဲတယ္​.fany အ​ေဖခ်န္​ရစ္​ခ့ဲ​ေသာပစၥည္​းဥစၥာ​ေတြကfanyတို႔ဆယ္​သက္​စားလို႔မကုန္​ႏိုင္​ဘူး​ေလ.သို​့ေသာ္​႐ုိးသားၿပီး​ေအး​ေဆး​ေနတ့ဲfanyအ​ေမကစိန္​ထုပ္​ပိုက္​ၿပီးအ၀တ္​အထည္​​ေရာင္​းခ့ဲတာ​ေလ.fanyအရြယ္​​ေရာက္​လာတ့ဲအခ်ိန္​က်​ေတာ့fanyဆုံးျဖတ္​ခ်က္​ဟူသမ်ွကို​ေဘးက​ေနထိန္​းၿပီးတည္​့မတ္​​ေပးတာကလဲြလို႔ပိတ္​ပင္​ျခင္​းမ႐ွိခ့ဲဘူး.​ထိုသို႔​ေအး​ေဆးတည္​ၿငိမ္​တ့ဲမိခင္​က​ေမြးဖြားလာတ့ဲfanyက​ေတာ့ဖခင္​​ေသြးပါကာစူး႐ွထက္​မ်က္​​ေသာမိန္​းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​လာခ့ဲတယ္​.အသက္​ႏွစ္​ဆယ္​သုံးႏွစ္​သာ႐ွိတ့ဲfanyဟာႏိုင္​ငံသုံးႏိုင္​ငံ​ေလာက္​သြားၿပီး design ပညာႏွင္​့ပတ္​သက္​​ေသာသင္​တန္​းမ်ားကိုတက္​​ေရာက္​ခ့ဲပီးျဖစ္​သည္​။လက္​႐ွိအခ်ိန္​မွာလည္​း​ေအာင္​ျမင္​တ့ဲပညာ႐ွင္​တစ္​​ေယာက္ျဖစ္​သည္​​ေလ......
Fanyရဲ႕​ေနာက္​ကိစၥတစ္​ခုကfanyကကား​ေမာင္​းျမန္​ျခင္​း.ႏိုင္​ငံတကာ အသိအမွတ္​ျပဳကား​ေမာင္​းလိုင္​စင္​ရထား​ေသာ​ေၾကာင္​့ fanyက ကား​ေမာင္​းအလြန္​ၾကမ္​းသည္​။fanyရ႕ဲမိခင္​ကသူမ​ေမာင္​း​ေသာကားကိုတစ္​ခါမွမစီးဖူးပါ။(​ေၾကာက္​လို႔​ေနမွာ​ေပါ့😁😁😁😁)ဘယ္​သြားသြား driverန႔ဲပ့ဲသြားသည္​​ေလ.အဲဒီကား​ေမာင္​းျမန္​မႈ​ေၾကာင္​့သူမဘ၀မွာတစ္​သက္​တာအမွတ္​တရတစ္​ခုျဖစ္​ခဲ့တယ္​.ထိုအမွတ္​တရက​ေတာ့.......

"ကြၽီ......ဒုန္​း"
Ommo 😯😯😯
မီးပိြဳင္​့နား​ေရာက္​ခါနီးမွမီးက႐ုတ္​တရက္​၀ါသြားတ့ဲအခါဘ႐ုိတ္​ကိုအျမန္​ႏွင္​းလိုက္​သည္​​ေလသို႔​ေသာ္​သူမ​ေ႐ွ႕က​ေမာင္​းလာ​ေသာကားကလည္​းမီးပိြဳင္​့တစ္​၀က္​​ေလာက္​​ေရာက္​ကာမွမီး၀ါလာသျဖင္​့အ​ေနာက္​ကိုအဆုတ္​........
Fany ရဲ႕ကားႏွင္​့မိတ္​ဆက္​သြား​ေတာ့သည္​။fanyကားကဘန္​ဘာ​ေတြကလည္​းခိုင္​ခိုင္​ခ့ံခ့ံ landrover အျမင္​့မို႔ ဘန္​ဘာပိန္​ခ်ိဳင္​့သြား႐ုံကလဲြၿပီးဘာမွသိပ္​မျဖစ္​​ေပ.​ေ႐ွ႕က​ေရႊ​ေရာင္​crown ကား​ေလးရဲ႕​ေနာက္​ပိုင္​းက​ေတာ့ျမင္​ရက္​စရာမ႐ွိ။​ေ႐ွ႕ကားထဲကအရပ္​ျမင္​့ျမင္​့​ေထာင္​​ေထာင္​​ေမာင္​း​ေမာင္​းလူ​တစ္​​ေယာက္​ဆင္​းလာသည္​။အသက္​သုံးဆယ္​ခန္​႔႐ွိမယ္​ထင္​သည္​။fanyက​ေတာ့ကား​ေပၚကမ​ဆင္​းဘဲကားမွန္​ပ့ဲခ်​ေပးလိုက္​သည္​။"မိန္​းက​ေလး ျဖစ္​ၿပီးကား​ေမာင္​းတာၾကမ္​းလိုက္​တာကြာ"😡😡😡...ဆင္​းလာတုန္​းက​ေဒါသတႀကီးပုံံစံႏွင္​့ပါ။သူမကို​ေတြ႔​ေတာ့မ်က္​ခုံးတစ္​ဖက္​ပင္​့သြားတာ​ေလသံ​ေလ်ာ့သြားသည္​။မီးပိြဳင္​့ကမီးစိမ္​းကာနီးမွယာဥ္​ထိန္​းရဲ​ေတြ​ေရာက္​လာသည္​။အ​ေျခ​ေန႐ုွပ္​​ေထြးသြားမွာဆိုးတ့ဲfanyက....
"ဒီမွာ႐ွင္​့အားလုံး​ေျပလည္​​ေအာင္​​ေျဖ႐ွင္​း​ေပးမယ္​၊ဒါ​ေပမ့ဲ က်မ ႐ုွပ္​႐ႈပ္​ယွက္​ယွက္​မျဖစ္​ခ်င္​ဘူးသိလား၊လြတ္​ရာကြၽတ္​ရာအရင္​သြားၿပီးမွ႐ွင္​းၾကတာ​ေပါ့"...
OK​ေလ
သူမတို႔ညိွႏိႈင္​းခ်ိန္​ၿပီးမွပ့ဲရဲ​ေတြကအခ်ိန္​​ကိုက္​​ေရာက္​လာသည္​။
Police.. ယာဥ္​တိုက္​မႈ ျဖစ္​တာလား
Fany... က်မအကိုကားပါ။က်မတို႔​ေမာင္​ႏွမအခ်င္​းခ်င္​းမို႔​ေတာ္​​ေသးတယ္​၊😁😁😁အိမ္​​ေရာက္​ရင္​​ေတာ့daddyတို႔ကဆူ​ေတာ့မွာပ့ဲ😥😥😥
Police.. . ​ေနာက္​တစ္​ခါသတိထား​ေမာင္​းပါ
Fany .. ဟုတ္​က့ဲ😁😁​ Gomawayow သြားလိုက္​ပါဦးမယ္​​ေနာ္​😁😁😁😁
တစ္​ဖက္​ကcrownကားပိုင္​႐ွင္​လူငယ္​ကသူမကိုၾကည္​့တာျပံဳး​ေနသည္​မို႔သူမကမ်က္​ရိပ္​မ်က္​ကဲျပကာကားကို​ေမာင္​းခိုင္​းမွပ့ဲကိုယ္​​ေတာ္​​ေခ်ာက ​ေရြ႔​ေတာ့သည္​....
သူက ကားကိုလူ႐ွင္​းသည္​့​ေကာ္​ဖီဆိုင္​တစ္​ခု​ေ႐ွ႕မွာ parking ထိုးလိုက္​သည္​မို႔ fanyပါ၀င္​​ရပ္လိုက္​​​သည္​။fanyကသူမကားကိုလွည္​့ပတ္​ၾကည္​့လိုက္​ၿပီး.....
Fany.. ... ok က်မကားကဘာမွမျဖစ္​ဘူး
Man..... ကို႔ကားက​ေတာ့စုတ္​ျပတ္​သတ္သြားတာပ့ဲ😞😞😞
Fany.... က်မဘယ္​လိုလုပ္​​ေပးရမလဲ ၊က်မအားလုံးတာ၀န္​ယူပါတယ္​၊႐ွင္​့ကားကိုျပင္​​ေပးရမလား၊ဒါမွမဟုတ္​ျပန္​ၿပီးလဲ​ေပးရမလား...
ျပသာနာကို​ေငြခင္​းၿပီး႐ွင္​းခ်င္​​ေန​ေသာ​ေကာင္​မ​ေလးကိုၾကည္​့ကာ kwon yul ပခုံးတစ္​ခ်က္​တြန္​႔လိုက္​ၿပီး
Yul... ကို႔ကားက​ေနာက္​ဆုံးနံပါတ္​ပါ​ေနာ္​
Fany ..​သိပါတယ္​​ေနာက္​ဆုံးနံပါတ္​႐ွာၿပီးလဲ​ေပးရမလား
Yul..မင္​းပိုက္​ဆံ​ေတာ္​​ေတာ္​​ေပါတယ္​ထင္​တယ္​
Fany. ဒါက႐ွင္​ႏွင္​့မဆိုင္​ဘူး​ေလ၊အဓိကက ႐ွင္​ႏွင္​့က်မၾကားမွာျဖစ္​​ေနတ့ဲျပသနာ​ေျပလည္​သြားဖို႔ပ့ဲ​ေလ
Yul.. ok... ​ေလာ​ေလာဆယ္​ကိုယ္​့ကားကို၀ပ္​​ေ႐ွာ့အရင္​ပို႔လိုက္​မယ္​၊လဲတယ္​ဆိုရင္​​ေတာင္​ဒိီတိုင္​းလဲလို႔မွမရတာ၊အရင္​ျပင္​ၾကည္​့မယ္​၊ျပင္​ခက​ေတာ့မင္​းပ့ဲ႐ွင္​​း​ေပါ့၊ၿပီးမွလဲသင္​့တာလဲတာ​ေပါ့...
Fany... ရတယ္​ ႐ွင္​အဆင္​​ေျပသလိုလုပ္​​ေပါ့၊ဒီမွာက်မရ႕ဲကတ္​
Yul... Tiffany Hwang ​ေနာ္​၊ok ကို႔နာမည္​က Kim yuri၊ဒီမွာကိုယ္​့ရ႕ဲကတ္​....
Fany... oh..😱😱😱႐ွင္​က နာမည္​ႀကီး​ေဘာ္​ဒီ႐ုံတစ္​ခုရ႕ဲပိုင္​႐ွင္​ကိုး..၊Kim yuri .oh.😱😱
က်မသိသြားၿပီ၊႐ွင္​့ကား​ေဘာ္​ဒီ႐ုံမွာက်မျပင္​​ေနက်႐ွင္​့
Yul ... ဘာလည္​း ခဏခဏတိုက္​မိလို႔လား
Fany ..ohh မဟုတ္​တာ၊က်မကတစ္​ခါတစ္​​ေလကားကို checking ၀င္​တတ္​တယ္​႐ွင္​့
Yul... မင္​းကိုလည္​းနာမည္​ႀကီး designerတစ္​​ေယာက္​အျဖစ္​ႀကိဳၿပီးသိထားပါတယ္​ Tiffany Hwang
Fany.... ဟုတ္​လား၊kim yuri လို လုပ္​ငန္​း႐ွင္​ႀကီးတစ္​​ေယာက္​ကသိ​ေနတယ္​ဆို​ေတာ့ က်မဂုဏ္​ယူပါတယ္​႐ွင္​့....

သူမတို႔​ coffee ​ေသာက္​ၿပီး​ေတာ့....

Yul... ကိုမင္​းကိုဆက္​သြယ္​လိုက္​မယ္​Tiffany Hwang ..

Fany.. ဟုတ္​က့ဲ.. .က်မ kim yuri စိတ္​တိုင္​းက်ကားန႔ဲျပန္​လဲ​ေပးမယ္​​ေနာ္​...

ရင္​စည္​း႐ိုးန႔ဲအခ်စ္​​ေလျပည္​Where stories live. Discover now