ရင္​စည္​း႐ိုးႏွင္​့အခ်စ္​​ေလျပည္​ part 11

501 55 6
                                    

အဲဒီလိုႏွင္​့ သူတို႔ တိုက်ိဳ ​ေလဆိပ္​​ေရာက္​​တာ့hyung​ရ႕ဲသူငယ္​ခ်င္​း​တစ္​​ေယာက္​ လာႀကိဳသလို fany ကို လည္​း အရပ္​ျမင္​့ျမင္​့ ​ေဒါင္​ေကာင္​း​ေကာင္​း ဂ်ပန္​အမိ်ဳးသားတစ္​​ေယာက္​လာႀကိဳသည္​၊၊ထိုဂ်ပန္​ႏွင္​့ fany ၀မ္​းသာ သလဲႏႈတ္​ဆက္​​ေနပုံကို ၾကည္​့ကာ tae က မ်က္​ႏွာတစ္​ခ်က္​မ့ဲလိုက္​ၿပီး hyung ရ့ဲ သူငယ္​ခ်င္​း ဘက္​လွည္​့ကာ ျပဳံးျပလိုက္​သည္​။ ထို​ေနာက္​မွာ​ေတာ့ တိုက်ိဳ​ေလဆိပ္​မွာ taeႏွင္​့ fany ခဲြရတာ​ေပါ့။



Hyung ရ့ဲသူငယ္​ခ်င္​း အကူအညီျဖင္​့ တိုကိ်ဳမွာ​ေလ်ာက္​လွည္​ခ့ဲကသည္​၊ လက္​ခုံႏွင္​့​ေျခဖမိုးကို ထိမိတိုင္​း fany ဆီ စိတ္​​ေရာက္​တတ္​တာကလဲြလို႔​ေပါ့။ထို​ေနာက္​မွာ​ေတာ့ ​ေ႐ွာင္​လဲႊမရ​ေသာ ကံၾကမၼာ ကtaeတို႔ကိုျပန္​ဆံုဆည္​း​ေစျပန္​ၿပီ။ tae က ထို​ေန႔က သူတည္​းခိုရာႏွင္​့ သိပ္​မ​ေ၀း​ေသာကုန္​တိုက္​ႀကီးတစ္​ခုကို ​ေျခက်င္​​ေလ်ာက္​လာခ့ဲသည္​၊ ဂ်ပန္​မွာက ခရီး​ေ၀းသြားလ်င္​ ရထားႏွင္​့သာအသြားမ်ားၿပီး ​ေတာ္​႐ုံတန္​႐ုံ ဟိုနားဒီနားသြားလာရင္​​ေတာ့ ​ေျခလ်င္​သြားၾကတာ​မ်ားကာ ​ေတာ္​​ေတာ္​ ႀကီးကိုအ​ေရးႀကီးကိစၥ႐ွိမွ မျဖစ္​မ​ေနအ​ေနထားမ်ိဳးမွာ taxi ငွါးစီးၾကသည္​။ဒီ​ေတာ့ tae လည္​း​ေရႊမင္​းသားလို လုပ္​မ​ေန​ေတာ့ပ့ဲ ကိုယ္​့​ေျခ​ေထာက္​ကိုယ္​သုံးရတာ​ေပါ့၊ကုန္​တိုက္​​ေရာက္​​ေတာ့ ​ေရ​ေမႊး​ေကာင္​တာ႐ွိရာ တတိယထပ္​ကိုတက္​လာခ့ဲသည္​၊ taeက ​ေရ​ေမႊး​ေကာင္​း​ေကာင္​းကိုႀကိဳက္​သည္​၊ အနံ႔မႀကိဳက္​ရင္​​ေတာင္​ ပုလင္​း ပုံလွလွ​ေလး​ေတြ​ေတြ႔ရင္​ ခ်စ္​စႏိုး န့ဲ၀ယ္​သိမ္​းထားတတ္​သည္​မို႔ hyung က အျမဲႏွ​ေခါင္​း႐ႈံ​ေနၾက.....

Yul : မိန္​းမႀကီး က်​ေနတာပ့ဲ taeရာ လို႔

hyung ရ့ဲ စူပုပ္​ပုပ္​ပုံစံကို ျမင္​​ေယာက္​ကာ ျပံဳးလိုက္​မိၿပီး တစ္​ဘက္​အလွည္​့......

Tae : ဟာ..

ခြမ္​း.......

တစ္​ဖက္​လူ၏လက္​ထဲက ​ေရ​ေမႊးပုလင္​းကို တိုက္​ခ်မိသြားသျဖင္​့ ​ေရ​ေမႊး ပုလင္​းက ၾကမ္​းျပင္​​ေပၚသို႔ ျပဳတ္​က်သြားၿပီး ​ေရ​ေမႊး ​ေတြကလည္​း ပတ္​၀န္​းက်င္​ တစ္​ခုလုံး လိုွက္​ဖ်ာ​ေ၀သြားၿပီ​ေလ...

ရင္​စည္​း႐ိုးန႔ဲအခ်စ္​​ေလျပည္​Where stories live. Discover now