~eight~

174 24 2
                                    

No a jak jsem zkončil?
Sedím tady na polstrovaném parapetu, ve svém pokoji, a koukám na kapky deště, stékající po okně. Dostal jsem týdenní zaracha... paráda. Co lepšího existuje o prázdninách, než zaracha? Připadám si jak nějaký malý kluk co neposlechl a odešel z pískoviště.

Ale nebudu tady takhle marnit čas dlouho. Neprosedím celou sobotu u okna.

Sešel jsem o patro níže, kde seděli Brian s mámou. Měli jsme v plánu dívat se na nějaký film. Bylo 19:30 a náš plán měl začít za hodinu a půl. Zašel jsem pro popcorn a posadil se vedle Briana.

"Všechno ok?" Šeptnul na mě s lehkým úšklebkem. Já jen mrknul a ztočil pohled k televizi.

"Co se děje?" Vykoukla mamka.

"To nic.... Nico jen.... on jen..."

"Jsem trochu unavený." Pípnul jsem a na oko si zývnul. Brian si viditelně oddechl.

"Nejsi nemocný? Kdyžtak si už běž lehnout broučku. Pak tě půjdu zkontrolovat." Usmála se a pohladila mě po hlavě.

"Ne! Mami, teda... to je dobrý..." Usmál jsem se a zchytal od mámy nechápavý pohled.

"Chce se dívat na ten film." Řekl Brian.

"Ty prosímtě furt nemluv za něj."

"Ale já se fakt chcu dívat na ten film."

"Dobře." Zapadla zpátky do opěradla a my si dali nenápadný brofist.

----------

Byl jsem zakoukaný do filmu, když do mě Brian drkl. Nechápavě jsem se na něj podíval. On stiskl tlačítko zapnutí na telefonu a celou místnost prosvítila zář displeje. Nával světla do mých očí mě absolutně oslepil. On zaťukal na displej na kterém běžela časomíra 20:58.
Hned jsem pochopil.

"Notak Briane! Alespoň si sniž ten jas." Zamračila se máma a dál sledovala film.

"Hele..." Zívl jsem na oko. "Asi už půjdu spát."

"Dobře." Usmála se. "Pak tě příjdu zkontrolovat..."

"Ne!" Křikl Brian a máma na něj opět hodila nechápavý výraz. "Teda... chci říct, že tam klidně půjdu místo tebe."

"V pohodě broučku. Dělám to každou noc už sedmnáct let." Zasmála se. "Jedna noc mě nezabije."

"Ale mami..." pípl jsem.

"My jsme spolu chtěli něco probrat..." Odkašlal si Brian.

"A co tak důležitého nepočká do rána?"

"To víš... klučičí věci."

"Aha... chápu.... Zlato, všechno ohledně sexuální vých..."

"Notak mami!" Křikli jsme oba dva najednou.

"No jo pořád. Já jen že je hezké že svému mladšímu bráškovi takhle radíš...." Usmála se a oba nás objala. "Vy mi tak strašně rychle rostete před očima."

"No tak mami." Zasmál se Brian a vymanil se z mámina obětí.

"No nic tak já jdu..." Protáhl jsem se a vyrazil na schody. Brian mi byl hned v patách.

"Ty krávo!" Sesunul se na zem hned po tom, co zabouchl dveře.

"To by jsme měli."

"Teď by ses měl oblíknout."

"No problemo."

Na trenýrky jsem si oblékl černé kalhoty a červenou, károvanou košili "na spaní" jsem odepl. Pod ní se skrývalo šedé tričko s krátkým rukávem. Stačilo si už jen nasadit černou čepici a boty, které byly v předsíni.

"Jak vidím, vždy připraven." Zasmál se Brian. "Když jsme u toho.... máš kondom?"

"Briane!"

"No co je? Nikdy nevíš." Zasmál se.

"Já myslím že můžem jít..." Šeptl jsem a on se zvedl ze země. Co nejtišším způsobem jsme sešli schody a přešli do předsíně, kde jsem vzal své boty a začal je na sebe nazouvat. Poskakoval jsem tam jak blbec na jedné noze tak dlouho, dokud jsem nešťouchl do dveří od záchodu, které se hlasitě zabouchly. Zůstali jsme s Brianem stát bez pohybu a jen na sebe vytřeštěně koukali když z obýváku zazněly kroky, blížící se k nám.

"Mamka!" Šepnul jsem a rychle si začal nazouvat druhou botu. Brian se nervózně rozhlížel okolo sebe. Chytil do ruky hrnek, ležící na botníku, otevřel dveře a pustil mě ven.

"Užij si večer." Usmál se a zabouchl dveře v ten stejný moment, kdy se ozval zvuk rozbíjejícího se hrnku. Zavazoval jsem si tkaničky a poslouchal, co se děje na druhé straně.

"Co tu děláš?"

"Pitomej hrnek!"

"Co?"

"Chtěl jsem zkontrolovat jestli je zamčeno a v té tmě ho zhodil. Kdo ho tu nechal?!" Rozčiloval se na oko.

Já se s tichým smíchem vydal až k brance, kterou jsem potichu zavřel a zaběhl za roh. Zhluboka jsem se nadechl a začal se znovu smát.

"Co se tu chlameš?" Přistoupil ke mě vysoký obrys postavy a objal mě rukou okolo ramen.

...

Something like lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat