~five~

198 24 0
                                    

"Kam mě to táhneš?" Rozezníval se můj smích tmou. Už dávno jsem netušil kudy jdeme... Marc jen mířil dál a nic neříkal.

"Tady." Zastavil se před vysokým panelákem a zazvonil na první zvonek zespoda. Chvíli jen tak stál  a koukal někam k vrchním balkónům.

"Co jeee?" Ozval se po chvíli od jednoho z nich dívčí hlas. "Marcusiii! Lidi je tu Marcus!" Křikla, za ní se objevili dva chlapci a začali řvát jeden přes druhého něco nesrozumitelného.

"Co si dneska udělat takovou menší oslavu?" Zvolal Marc zespodu a tím je utišil.

"Co budeme slavit?" Pohlédli na něj nechápavě.

"Příchod nového bráchy do party!" Usmál se a objal mě rukou okolo ramen. Skupinka na sebe chvíli jen zmateně koukala ale hned se začali smát.

Do party? On mě chce vzít do party?!

"Tak to jó! Něco vezmeme a jdeme na chatu!" Křikla dívka a zmizela stejně rychle jak se objevila. Bylo očividné, že už mají všichni něco v krvi.

"Vy máte chatu?" Pohlédl jsem na Marca zmateně.

"Já mám chatu." Zasmál se.

"Co já se od tebe ještě nedozvím...."

"Třeba že jsem sériový vrah... ale to už se opravdu nedozvíš, páč budeš zavražděnej a zakopanej na zahradě mojí babičky." Dořekl s vážným výrazem a oba jsme propukli smíchu. Najednou se rozrazily dveře a s neskutečným hlukem vyběhla čtyřčlená partička. Vyběhli jako páťáci co se cpou na oběd. Tedy až na blonďatého chlapce, který za nimi v klidu vyšel a kultivovaně zavřel. 

"I ty Joshi?" Zasmál se Marc a blonďák jen prohodil rameny. "Nečekal bych že budeš dobrovolně sám s těmahle retardama." Zaksychtil se.

"Já taky ne Marcu, já taky ne." Dodal chlapec.

"No dovol!" Zasmála se dívka.

"Někdo je musí hlídat." Dodal blonďák a koukl na mě jako na nový objev.

"Takže abych vás seznámil..." Spustil Marcus. "Tohle je Rick..." Ukázal na vysmátého, zrzavého chlapce s kytarou na zádech. "můj bejvalej." Zabručel.

"Taky tě miluju." Zasmál se ironicky a podal mi ruku. "Těší mne."

《Rick》

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

《Rick》

Bývalý přítel? Takže on je....

"Tohle je Max. Zazpívej před ní něco od Justina Biebera a jsi mrtvý muž."  Zasměje se.

"Pověsila bych si tvoji kůži do kuchyně na zeď." Usmála se a podala mi ruku. Nejlepší seznamovací věta.

Something like lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat