~nine~

180 24 5
                                    

"Tak kam mě to zase vedeš?" Usmál jsem se s nadšením malého dítěte a pohlédnul Marcusovi do očí.

"Do mého království." Pronesl hrdě.  "Otec je celý víkend na služební cestě, takže máme klid." Zazubil se a zamířil si to do tmavé uličky. Zahnul na nějakou zahradu a zavřel za námi branku. Šel jsem pomalu a nejistě, jelikož byla tma a nešlo vidět pomalu ani na krok.
Najednou něco zapraskalo v křoví a my oba zůstali zmraženě stát. Marcus si dřepnul a natáhl ruku před sebe.

"Caesare!" Zvolal a k jeho nohám přiběhl černý kocourek s bílými flíčky na hlavě. Dřepnul jsem si vedle něj a podrbal ho za ouškem.

"Tak, Caesara už znáš." Vyhoupnul se na nohy a vytáhnul z kapsy klíče. Ještě než dveře otevřel, otočil se na mě se vztyčeným ukazováčkem před pusou.

Vešli jsme do příjemně prohřáté místnosti a Caesar proklouznul s námi. Boty jsme nechali u hlavních dveří a už mířili přes chodbu do malého pokojíčku. Marcus rozsvítil malou noční lampičku a zamířil si to přímo k malé postýlce, na které ležel drobný chlapeček v modrém pyžamku s růžovou kapucí a malou náplastí přes tvářičku. Byl úplně jako menší verze Marca.

"Tak Timma už taky znáš." Zašeptal, dal chlapci pusu na čelo a vydal se ven z místnosti. Já samozřejmě poslušně cupital za ním. Přes moderně vybavený obývák jsme se dostali do další, poznatelně větší místnosti. Jediné okno bylo z části překryté jakousi černou vlajkou. Díky tomu místnost působila velice tmavě. Všude po stěnách byly náhodně nalepeny různé fotografie a kresby. Marcus s Rickem, držící se za ruce, Marcus, sedící vedle Joshe ve srandovních overalech Pandy a Žirafy, obrovská skupinka ve stejných tričkách- asi jeho třída. Max s nějakýma dalšíma holkama a Willem v bazéně,  Hned vedle fotka Marca, jak objímá Tima a hned pod tím kresba jakési motorky. Pohlédl jsem na ten obrázek a otočil se na Marcuse.

"Ty chceš motorku, co?"

"Já mám motorku." Zasmál se a přejel prsty po obrázku. "Moje zlatíčko."

Já se jen usmál a pokračoval dál pokojem. Tmavý koberec perfektně ladil s nábytkem a s nápisy na červených a bílých zdech. Pod oknem ležela velká postel s rozházeným oblečením. Hned po vchodu se k ní Marcus rozběhl a začal vše uklízet. Já jen stál a se smíchem sledoval, jak pobíhá po pokoji a sbírá nepořádek. "Tak... Co budeme dělat?" Pípl jsem stydlivě a opřel se o zeď.

On rychle zabouchl dveře od skříně, aby z ní nic nevypadlo a pohlédl k mé osobě.
"Co film?"

"Dobrý nápad, máš popcorn?"

"Samozřejmě." Vyběhl z místnosti a já se začal přehrabovat v kazetách.

"Na co by ses rád koukl?" Ozval se najednou za mnou jeho hlas a mým tělem projela husina.

"Na pohádku." Řekl jsem naprosto vážně a v zápětí se začal smát.

"Je libo Coco, Šmoulové... nebo Zootropolis?" Nadzvedl obočí a vytáhl z hromady tři kazety.

"No, původně jsem si dělal srandu ale zootropoli se nedá odolat." Mrkl jsem na něj.

"Tak já jdu pro to jídlo a ty si tu udělej pohodlí." Máchl rukou k posteli a já se k ní poslušně vydal. Seskládal jsem všechny polštáře jako opěradlo a jakmile jsem se usadil, vesele ke mě přihopkal Caesar a dožadoval se drbání. Pohladil jsem jej po hlavičce a mou odměnou bylo jeho vrnění.

"No tak je hodnej Caesar! To se ti líbí, co? To se ti líbí..."

"Mě by se to taky líbilo." Vykoukl Marc z poza dveří s lišáckým úsměvem a já se začal smát. Došel až k posteli, položil na ni popcorn, minerálku i chipsy a posadil se vedle mě. Prvních asi patnáct minut jsme se opravdu dívali, pak to šlo do háje.

"Víš, kolik porno fotek existuje na tyhle dva?" Podíval se na mě a nadzvedl obočí.

"Jako na Nicka s Judy?"

"Přesně tak."

"To je zvrácený." Odsekl jsem a on jen dál koukal do monitoru. Vzal jsem balíček chipsů, odtrhl vrchní část a položil si jej na klín. Když Marcus natáhl ruku do sáčku, ucítil jsem to na svém rozkroku a začal se soustředit na věci, na které bych opravdu neměl. Rychle jsem sáček vzal a položil ho vedle sebe. Marcus mé počínání jen sledoval s lehkým úšklebkem.

"Vlastně to ani není zvrácený." Obrátil se na mě a já se snažil nevnímat jeho pohyby.

"Krvelačný lišák, který z tebe nemilosrdně vyšoustá duši..." Kousnul se do rtu a detailně mě sjel pohledem. "A bezbraný králíček, který však nikdy nemá dost." Zazubil se a pomalu se ke mě přibližoval, až už byl u mého ucha.

"Je to vlastně dokonalý." Zašeptal a mě se zježily snad všechny chlupy na těle. Otočil jsem hlavou pryč od něj a snažil se soustředit na film ale on se ke mě přisunul a začal mi dávat malé pusinky na krk.

"Neblbni." Odtáhl jsem ho od sebe a obrátil se k televizi.

Notak Nico klid... Musíš se uklidnit!

"Emm... Kde tady máte záchod?"

"Pojď, ukážu ti kde." Postavil se a mířil někam na chodbu.

"Tady to je." Ukázal na dveře vedle sebe a přitiskl se ke zdi, abych mohl projít. Rychle jsem se kolem něj protáhl, radši tváří od něj, abych se mu nemusel dívat do očí. Když už jsem držel kliku a doufal, že někam zmizí, chytil mě za boky a slabě přirazil proti sobě. Zůstal jsem stát jako přibitý. "Marcu notak... to--tohle vážně---"

"Já vím, že mě chceš." Vydechl mi do ucha a začal mě líbat na krku. Rychle jsem se otočil a kouknul mu do očí. On na nic nečekal a přitáhl si mě do polibku. Už nebylo cesty zpět. Na chvíli se ode mě odtrhl a celého si mě přeměřil pohledem. Zvrhle se usmál a začal mi rozepínat košili, knoflíček po knoflíčku. Nakonec ji odhodil a protočil se se mnou tak, že jsem se ocitl přiražený ke zdi. Pomalu sjížděl rukou přes mou hruď, bříško, podbřišek až po lem kalhot, pod které se jednoduše dostal a vklouzl do mých trenýrek. Hlasitě jsem vydechl do polibku. Nebyl jsem zvyklý ani na svůj vlastní dotyk. Natož na dotyk někoho jiného.

"Majku?" Zazněl slabý, dětský hlásek od dveří a my se od sebe rychlostí blesku odtrhli. Mezi dveřmi stál malinký, ospalý chlapeček v modrém overalu s růžovou kapucí. Timmy "Co tu děláte?" Naklonil hlavičku na stranu a protřel si zelené, ospalé očka.

"Ahoj broučku!" Zasmál se Marcus a vyzvedl Timmyho do vzduchu. "My si tady jen tak hrajeme.... na.... no.."

"Na doktora." Dodal jsem a zapnul si kalhoty. "Ono.... Bolí mě srdíčko, tak si ho chtěl tvůj bráška poslechnout, víš?"

"Aha." Pípl Tim a odběhl někam pryč. Marcus se na mě podíval a kousnul se do rtu a já se jen stydlivě pousmál a zakoukal se do země. Timmy hned přiběhl s plastovou dětskou lékárničkou a táhl mě na postel do Marcova pokoje. Posadil jsem se na postel a prcek hned vedle mě. Otevřel lékárničku ve které byly umělé sluchátka ale kromě nich i reálné prášky na bolest, vatové tampónky, desinfekce a náplasti. Udiveně jsem pozvedl obočí a pohlédl na Marca. Ten jen obrátil pohled někam pryč.

"Kde máš sldíčko?" Pohlédl na mě Tim velkýma zelenýma očkama. Divil jsem se, že má jiné oči než Marcus. Vzal jsem jeho drobnou ručku a přiložil si ji na srdce. On se jen usmál a vytáhl náplast s drobnýma nůžičkama. Odstřihl dva kousky a na hruď mi z nich nalepil malý křížek.

"Tohle ti pomůže." Usmál se a dal mi do pusy sladký bombónek. "Vždycky to pomůže i Bjáškovi, když mu vyléčuju fialové a čelvené flíčky ." Pohlédl na něj a Marcus znejistil.

Tady mi někdo něco tají...

Something like lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat