Introducere

1K 88 7
                                    

                                                              Capitolul 1 - Introducere

Salutare tuturor,se aude intr-o camera intunecata vocea groasa a unui barbat cu un par lung si de cel mai inchis negru,de statura medie,cu o expresie crispata si cu chipu-i bland brazdat de sudoare.

Numele meu este Edmund Ascott dar,nimeni nu-mi mai spune asa ci Claw,doctor Claw si aceasta este povestea mea.

De ce Claw poate va intrebati.Ei bine,motivul este acela ca in urma cu ceva ani am avut un accident in urma caruia degetele de la mana stanga au fost complet zdrobite iar medicii mi le-au inlocuit cu niste degete de metal mana mea semanand leit cu o gheara deoarece degetele sunt foarte ascutite dar asta este alta poveste pe care probabil am sa v-o spun.

Dar de ce doctor?Ei bine pentru ca sunt un doctor dar nu un doctor care iti prescrie medicamente sau care te opereaza ci unul mai...umm...sa zic...mai diferit.Eu sunt un doctor care,ei bine,poate comunica cu spiritele.Prin spirite nu ma refer la fantomele pe care cu totii ni le imaginam ca bantuie o casa ci la spiritele intunecate venite din Iad pe pamant pentru a trai din nou,tinand sufletul corpului respectiv captiv,intrand cu forta si devorandu-l in timp.

Arghhh ahhh,urla barbatul ducandu-si gheara la piept incercand sa-si astampere inima si revine in pozitia drepti cu ochii mari cat doua cepe si pupilele dilatate.

Numai am mult timp la dispozitie...simt deja cum creatura asta nenorocita si blestemata pune deja in totalitate stapanire pe mine...simt deja cum imi sfasie piptul pe dinauntru vrand sa iasa...numai am timp...asa ca sa incepem,cum orice poveste incepe,cu inceputul iar acesta fiind cum am descoperit prima data ca am acest blestem mai degraba decat un dar sau o abilitate.Ei bine totul a inceput atunci cand...

Dr. ClawUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum