Capitolul 7 - Cunostinte vechi
Puteam sa jur ca am vazut un gigant ce statea pe scaunul imens de piatra.Sa-mi joace oare mintea feste?Ce se intampla defapt?Eram in banca,in sala de curs si acum...?Iar am ajuns intr-un loc sinistru ca in noaptea trecuta.Pare la fel de real ca atunci. -continuam eu sa-mi spun ramanand in aceeasi pozitie,in acelasi loc.
BUM!!! -izbucneste iar focul intr-o vapaie si mai mare ca ultima data.
De aceasta data am putut sa vad mai clar cine sau ce era in fata mea.Detaliile nu le puteam retine din prima in cateva clipe cat focul atingea apogeul maxim al intensitatii lui prinzand viata din senin pentru a lumina intreaga incapere ce servea drept grota a bestiei.Pana sa apuc sa vad ceva concret focul s-a stins iar,lasandu-mi in intuneric.
BUM!!!
Da.Acum vad cum se contureaza imaginea de ansamblu.O bestie gri,un urias cu coarne scurte ca de ied statea pe scaunul ce parca era facut special pentru el deoarece se mula perfect pentru a-si rezema mainile intinse si a-si arata ostentativ unghiile lungi si ascutite.
BUM!!! -izbucneste iar focul lasandu-ma sa introduc restul detaliilor in imaginea de ansamblu formata dub diferite imagini ce se conturau in ochii mei precum un aparat foto ce foloseste lumina pentru a capta imaginea in camera obscura.
O fata la fel de gri ca si restul corpului.Doua chipuri ce parca se bateau pe acelasi spatiu al fetei,fiecare incercand sa ocupe cat mai mult spatiu.Jumatatea din stanga cu un ochi incruntat si o frunte cu ridiri formate de la mimica fetei,iar contul ce ii iesea din gura cu varful ascutit orientat in sus si paralel cu nara larg deschisa.O expresie ce ar inspira furie daca zambetul larg pe care-l afisa cu jumatatea de gura pe care o avea la dispozitie,nu o schimba complet dandu-i o conotatie bolnava,un aer de nebunie si furie combinata.
BUM!!!
Jumatatea dreapta avea ochiul semi-deschis formandu-se un fel de semi-luna cu colturile in jos iar coltul la fel de lung si ascutit ca cel din partea stanga de aceasta data era orientat in jos lasand sa se observe intreaga lungime a lui,pornind de aproape de gingie din cauza zambetului larg afisat pe jumatatea lui de fata.
BUM!!!
Uitandu-ma la intreaga fata observ ca intr-adevar se duce o lupta intre cele 2 parti,ocupand pentru scurta perioada de timp partea dreapta mai mult spatiu,dar nici cea stanga nu se lasa usor si inainta.
BUM!!!
Am decis sa le las momentan sa-si dea lupta examinand in continuare corpul usiar.Era imbracat doar cu o bucata de panza ce ii acoperea zona genitala si era prinsa de umarul stang de o bucata de material ca o bretea,material ce facea parte din aceeasi piesa.O costumatie dintr-o singura bucata asemanatoare cu cee folosite de oamenii preistorici.Pieptul aproape dezgolit si umflat lasa se se vada locul in care ii bate inima.Pesemne ca avea 2 inimi deoarece ambele zone bateau frenetic.
Focul se stinge iarasi,inainte sa revin eu cu privirea asupra fetei sa verific care mai este situatia luptei.Eram iarasi lasat in intuneric,in nestire cu teama ca orice s-ar putea intampla si eu n-as putea reactiona deoarece n-as avea timpul necesar pentru a prelucra informatiile.
BUM!!! -focul isi mareste iar dimensiunile.
Am avut timp sa privesc doar ochii inainte sa se stinga iarasi in 2-3 secunde.
CITEȘTI
Dr. Claw
HororSalutare tuturor.Numele meu este Edmund Ascott,dar nimeni nu-mi mai spune aşa ci Claw,doctor Claw şi aceasta este povestea mea. Arghhh ahhh.... Nu mai am mult timp la dispoziţie...simt deja cum creatura asta nenorocită şi blestemată pune deja în tot...