Latura intunecata

369 77 6
                                    

                                                             Capitolul 3 - Latura intunecata

Din acel moment numai tin minte decat ca am urlat cat m-au tinut plamanii si cum tatal meu a intrat in camera speriat intreband ce se intampla apoi m-am trezit a doua zi la pranz.Mama statea pe un scaun langa patul meu si vazand ca am deschis ochii ma ia in brate sarutandu-ma iar tata statea langa ea pe ciuci.

-Dragul meu,cum te simti?Esti bine?imi spune mama dupa ce imi da drumul din sufocanta ei stransoare.

-Pai...umm...bine,cred.

-Ce s-a intamplat fiule?ma intreaba tata care avea o expresia crispata si ochii cat cepele.

Tremurand din toate inchieturile din cauza amintirii inca proaspete a precedentei orori traite le explic ce vazusem cu o noapte in urma.

-Ohh dragul meu,a fost doar un cosmar,un vis urat si nimic mai mult,imi spune mama cu o voce foarte calda.

-Asa este...acum hai sa mananci ceva,esti alb ca varul,continua tata.

M-am ridicat cu greu din pat si aproape tarandu-ma si ajutat de tatal meu am ajuns in bucatarie unde painea prajita,bolul imens cu cereale si paharul de suc de portocale ma asteptau pe masa.Am infulecat pe nerasuflate.Ce-i drept imi era o foame teribila poate pentru ca nu mancasem absolut nimic in seara trecuta.

-Scumpule poate ar fi mai bine daca si maine ar ramane acasa sa isi revina complet.Ce spui despre asta?il intreaba mama pe tata,amandoi stand langa mine si nescapandu-ma din ochi nici macar o clipa.

-Poate ca ai dreptate.Odihna o sa ii faca bine caci inca este palid.

Aceasta fiind o zi de joi care oricum era pierduta au decis ca ar fi mai bine sa raman acasa si vineri ca sa-mi revin complet in week-end.

Eu priveam impasibil la discutia parintilor mei si dupa ce termin de mancat simt brusc nevoia de a iesi  din casa pentru a lua o gura de aer asa ca urc scarile catre camera mea,imi arunc pijamaua pe pat si imi scot din dulap o pereche de blugi si un hanoroc negru care-mi era cei drept putin cam larg,dar ma simteam confortabil in el dupa care le spun alor mei ca ies putin prin imprejurimi.Dupa raspunsul lor afirmativ insa cu mentiunea sa nu stau mult ies din casa si luand o gura mare de aer incep sa merg.

Ma chinuia ingrozitor un vajait pe care-l auzeam fara oprire si care nu-mi dadea pace asa ca in scurt timp am decis sa ma fac cale intoarsa si sa intru in casa.

Urmatoarele zile au trecut fara nici-o intamplare sau eveniment deosebit.Am stat in pat revenindu-mi caci din nu stiu ce motiv acele intalniri m-au sleit de toate puterile si am avut nevoie de un timp de recuperare.Asa ca week-end'ul meu a trecut destul de repede timpul ocupandu-mi-l cu cititul sau uitatul la TV.

-Dragul meu trezeste-te!Este destul de tarziu,se aude vocea inconfundabila a mamei mele care era ca o alarma de dimineata umana.

Ii raspund cu un bombanit buimac ce l-a luat drept raspuns afirmativ pentru ca a iesit din camera asa ca m-am dat jos din pat si mi-am inceput rutina de dimineata cu spalatul pe dinti,m-am schimbat de pijamale,mi-am bagat cartile si caietele in rucsac si am coborat in bucatarie pentru a lua micul-dejun.

-Iar o sa stai pana tarziu in biblioteca?ma intreaba tata care avea o cana de cafea intr-o mana si ziarul in cealalta.

-Da,ii raspund eu scurt.

Dr. ClawUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum