❝bir deste papatya,
çok fazla sevgi.❞
▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁richie, kapalı gözlerine çarpan güneş ışınları sebebiyle uyandığında, saat henüz 7'ye doğru yaklaşıyordu. bugün haftasonuydu ve bu iyi bir taraftı, çünkü okul yoktu.
ellerini ve yüzünü yıkadıktan sonra aşağıya inmesiyle annesinin söylediği şeyleri duymazdan geldi. o sırada spor ayakkabılarını giyerek evden çıkmaya hazırlanıyordu. "richie, nereye gidiyorsun? annen olarak senin nerede dolaştığını bilmeye hakkım var! ve-" gerisini duyamamamıştı, çünkü çoktan kapıyı kapatmış ve dışarıya çıkmıştı.
annesine kızgın olduğundan onunla pek konuşmuyordu.
yürümeye başladı, bu havada en güzel şey bisiklet sürmekti. bu nedenle bisikletini de alarak boş yollarda sürmeye başladı.
yaklaşık yarım saattir sürdüğünde yorulmuştu, bu nedenle durdu ve aldığı kesik kesik nefeslerini dışarıya verdi. saçlarını düzeltip etrafı incelediğinde yine tek bir kişi bile olmadığını fark etti ve rahatladı.
ancak kısa süre sonra kendisine doğru yaklaşan bir erkek çocuğunu gördü.
kaşlarını çattı, ne yapacağını merak ediyordu.
çocuk, richie'nin önünde durarak elinde bulunduğu bir deste papatyayı ona doğru uzattı.
richie ise kaşlarını çatarak papatyaları aldığında çocuk, koşarak gitmişti.
o bomboş yolda geriye kalan tek şey, richie'nin kafasındaki soru işaretleriydi.
♡
sana,
NiaWolfhardx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAISY.
Fanfiction- ༉‧₊˚✧ reddie au! ❝bir deste papatya, çok fazla sevgi.❞ eddie, sadece bir deste papatya ile richie'nin sevgisini kazanmaya çalışıyordu.