Öt nap van hátra. Annyira izgatott vagyok. Elképesztően sokat költöttünk erre az egy eseményre. Szinte minden tökéletes volt. Kivéve a zenészek.
-Virág-kétségbe esetten szóltam a telefonba-sürgősen kellene egy banda egy énekes vagy akárki aki felléphetne az esküvőn-ezekben a hetekben egyre többször egyeztetek velük. Mivel mi kintről nehezen tudjuk kezelni a dolgokat. Corteznek dolgoznia kell, hogy megtudjuk tartani. Minden lehetséges embertől kértünk kölcsön, hogy minden tökéletes legyen.
-Uuu. Van egy helyes fiú...várj hogy hívják? Márk...Nagy Márk! Annyira jó hangja van és elméletileg jártas már esküvő ügyben-a kezembe vettem egy tollat és felírtam a nevét és az sms-ben küldött számot. Nem is értem, hogy lehet valakinek olyan neve, hogy Körte...érdekes.
-Jó napot, Körte Records miben segíthetek?-egy ismeretlen hang szólt bele a tárcsába.
-Jó napot! Egy énekest szeretnék az eskűvömre, ami öt nap múlva lenne Budapesten.
-Rendben...akinek nincs akkor programja....Nagy Márk!
-Tökéletes-lelkesen mosolyogtam-köszönjük szépen!
-Nagyon szívesen! A pontos címet megtudná adni?
Miután véget ért a megbeszéltem azonal hívtam is Virágot, hogy meg lesz az énekesünk.
-Uu...ez olyan jó hír már olyan régen hallani akartam őt énekelni annyira várom már úristen Reni olyaan boldog vagyok...
-Virág-szakítottam félbe-ne feljts el levegőt venni-nevettem a telefonba.
-Cortez. Képzeld! Van egy fellépők!-közel lépett majd a homlokomra egy puszit.
-Ez nagyszerű hír-mosolygott-bepakoltál?
-Mi? Jaj ne! Teljesen kiment a fejemből! Most megyek és 4. Mikor indul a gépünk?
-Nyugi. Csak holnap korán reggel. Még van időd.
***
A táskánkkal álltunk a reptéren, körülbelül 4:45 lehetett. A repülő pontosan ötkor hagyta el a repülőteret, velünk együtt egyenesen Magyarországra. A pesti reptérről Cortez nagyszüleihez vettük az irányt. Útközben beugrottuk anyáékhoz, és Virágékat is meglátogattuk.
-Jó napot!
-Szia mama!
-Sziasztok Drágáim! Képzeljétek mi is nagyon várjuk már az esküvötöket! Olyan büszke vagyok rád fiam! Kerüljetek beljebb!-az ajtót nagyobbra nyitotta és bementünk. A napaliba beérve Cortez szüleivel találtuk magunkkal szemben.
-Oh...akartam említeni, hogy a szüleid is itt lesznek...-csoszogott be a konyhából-de úgy látom már észre vettétek.
-Anya...apa. Ő itt Reni a menyasszonyom -Cortez meglepően rendes volt hozzájuk ahhoz képest amire számítottam.
-Igen. Hallottunk róla-mondta az anyja lenéző hangon- és ezt én és apád nagyon ellenezzük!
-De hiszen nem is ismeritek őt! Ti nem tudhatjátok milyen értékes, milyen okos és mennyire sokat jelent nekem! Ha nem tetszik akkor ne gyertek az eskűvönkre! Sőt! Mehettek is vissza Amerikába!-meghökkenve néztük mind rá.
-Kincsem...mi.
-Ne! Ne is folytasd anya!
-Ádám! Hogy engedheted meg magadnak, hogy így beszélj velünk? Azonal hagyd abba a nyavajgást és üljünk le megbeszélni.
-Azt már nem! Gyere Reni. Menjünk innen- majd csuklón ragadt és kirángatott a házból.
Heey!
Közkívantara itt van egy rész! Elég rövid lett és gyenge de egyenlőre megteszi. Szóval a folytatást hozom, ha össze gyűlik 50 vote!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szent Johanna Gimi 9.-Egy Új Kezdet
Ficção AdolescenteMi történik miután Reniék szétszélednek? Tartani fogják a kapcsolatot, esetleg találkoznak? Mivel az irónőnktől erre nem igazán kaptunk választ ezért úgy gondoltam folytatom a könyvet. Szóval ha kíváncsiak vagytok arra,hogy szerintem mi történik ve...