Körbe jártuk az iskolát. Majd miután végeztünk be ültünk Dave kisbuszába és fel váltva vezettünk le a Balatonra.Tegnap nem csináltunk semmit. Még a rockerek is bele egyeztek abba, hogy azon a délután ne "zuzzanak össze mindent".
Balaton melletti hotelt foglaltunk 4 napra. Azaz 3-ra mert már egy elment semmit tevéssel de majd ma bepótoljuk.Én egy szobát kaptam Corterzel, Virág Ricsivel, Kinga Davevel, Zsák Gáborral, Zsolti a rockerekhez csapódott, mert nem akart egyedül lenni ezért aszik ő most a padlóra terített takarókon.
Maga a hotel gyönyörű, minden ablak a tóra nyílt. Belső medence, büfé, szoba szervíz (ez főleg a hármas csapatnak volt nagyon fontos, az előtt mielőtt kiderült, hogy a rengeteg megrendelt kaját saját maguknak kell fizetniük...
Reggel vagyis délelőtt tizenegykor már mindenki fent volt. Szóval mehetünk is enni. Svéd asztalos reggeli fogadott minket. Andris és Robi előre mentek és felzabálták a fél asztalt.
-Mi van?-kérdezte teli szájjal András-tegnap óta nem zabáltunk semmit.-Robi megértően bólintott és egy maroknyi salátát szórt a szájába.
-Fújjh...-köpte ki a salit Robi-Mi ez?
-Ah...már elegen van belőletek....disznók...-fordult meg Kinga.
Virág vihogva nézte a rockerek hülyéskedésit a kajával. Nekem ott akkor elment az étvágyam. Cortez nyomott egy puszit a homlokomra majd ő is leült enni. Én kihagytam a fiúkkal és Virággal való "étkezést" inkább fel mentem a szobánkba és megettem a tegnapra elpakolt szendvicseket majd videó hívásban beszéltem Francia barátunkkal Justine-vel .
-Ren lemegyünk a partra jössz te is? -kiabált fel Ricsi.
-Igen mindjárt, várjatok meg!-kaptam fel a bikinim és vettem rá egy vékony egybe ruhát.
-Itt vagyok-fogtam az egyik kezemben a naptejet másikban a táskámat. Majd felgumiztam a hajam és felvettem a napszemüvegem.
Kinga már kint ült és napozott. A bőre szinte már aranybarna volt, míg az én bőröm és Virágé fehér, és le tudnám fogadni akármennyi naptejet kenjek magamra lefogok égni...
Leültem Virág mellé a partra és a langyos vízbe lógattam a lábam miközben vele beszélgettem.
-És mesélj milyen Szegeden tanulni.-érdeklődtem.
-Uu...képzeld. Tök sok ügyes ember van ott, tök jól rajzolnak, de a tanár engem küldött csak rajz versenyre és első lettem-csillogott a szeme.
-Ez szuper. Volt valami nyeremény?
-Kaptam egy könyv utalvány amit oda adtam Gábornak. És veletek mizu? Párizs szép hely? Voltatok az Eiffel toronynál? Uu...és sokat beszéltek kint franciául? Ömm....sokat utaztok???
-Virág nyugi- csítitottam le egy kicsit.-Igen Párizs nagyon szép hely. Rengetegszer voltunk már ott. Nincs igazán más választásunk vagy úgy beszélünk vagy nem értenek meg. Az országon belül szoktunk néha utazgatni amikor épp Cortez ráér én pedig nem vagyok suliban.
-Bárcsak Egyszer mehetnék hozzátok...-biggyesztette le a száját.
-Ne aggódj biztos sikerülni fog...-paskoltam meg a hátát és azzal a lendülettel bele lökte a vízbe. Nevetve és prüszkölve jött a felszínre.
-Segíts ki-nyújtotta a kezét felém, majd egy határozott mozdulattal engem is berántott a viszonylag hideg vízbe.
-Héé...-dühöngött Kinga, és közelebb jött- Renáta elfröcsköltél.
-Bocsi. De ki segítenél? Ki akarok menni a mosdóba.-a kezemért nyúlt és ő is magpróbalt kihúzni. Persze én is be rántottam őt.
Egész nap kint voltunk. Hat óra felé mindenki elindult (kivéve Zsákot és Gábort akik barchobázni maradtak ott) a városba körül nézni. Cortez és Ricsi gördeszkával gurultak mellettünk, Robi bérelt magának egy Segwayt és azon ált Andrissal. Macu és Dave a legújabb iPhonet tárgyalták és pedig Kingáékkal nézelődtem a piacon, mikor meg láttam egy barátság nyakláncot még hozzá három főre. Hasonlított arra amit Cortez adott nekem. De ebbe bele volt vésve az, hogy "best frineds forever". Azonal elcsaptam rá és odaadtam a két barátnőmnek. Virág a nyakamba ugrott és felvette. Kinga megköszönte és elrakta a táskájába... amit még sikerült ott beszereznem az egy Balaton felíratú mágnes.
Este olyan tíz óra körül Zsolti nyitott be a szobánkba.
-Nem jöttök a medencéhez?
-Nincs már zárva?-kérdeztem.
-De... de nézd min van- mutatott fel egy kulcscsomó.
-Én megyek-tápászkodott fel Cortez.
-Jó akkor én is.
A víz hideg volt. Hogy ezt honnan veszem? A válasz egyszerű. A rockerek megfogtak és bele dobtak a vízbe. Szépen sorjában mindenki a medencében landolt ki pizsamában ki fürdőruhában. Nem hagyhattuk ezt az ügyet csak úgy. Szóval össze dolgoztunk és kieszeltünk egy tervet, hogy lehetne a nem olyan könnyű fiúkat a vízbe lökni. Végül arra jutottunk,hogy Zsolti és Cortez lefogják őket majd a mi segítségünkkel bele rángatjuk őket a vízbe. A terv sikeres volt. Szóval mindenki a vízben volt. Közelebb úsztam Corterzhez majd megöleltem és megcsókoltam.
A medencéből csak hajnal két órakor szabadultunk. Senki sem szárított hajat minenki csak gyorsan átöltözött majd bevetette magát az ágyban aludni..
A mai nap:5/5* megismételhetetlen
Folytatása következik 13 vote után.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Szent Johanna Gimi 9.-Egy Új Kezdet
Genç KurguMi történik miután Reniék szétszélednek? Tartani fogják a kapcsolatot, esetleg találkoznak? Mivel az irónőnktől erre nem igazán kaptunk választ ezért úgy gondoltam folytatom a könyvet. Szóval ha kíváncsiak vagytok arra,hogy szerintem mi történik ve...