part 11

776 93 23
                                    

Άγνωστος (or 😈🔪)

Η φωτιά σιγοκαίει στο τζάκι. Δεν χρειάζεται να κάνει πολύ κρύο για να ανάψεις φωτιά, το τζάκι δίνει άλλη νότα σ ενα σπίτι είναι σαν να σου δίνει εξουσία.

Ήπιε μια γουλιά από το ουίσκι του αφήνοντας αυτή την γουλιά να κάψει τα σωθικά του.

Ο χώρος θύμιζε αριστοκρατικό σπίτι με σκούρες και χρυσές αποχρώσεις. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι το ουίσκι που κρατούσε στα χέρια του ταίριαζε με το σπίτι όσο ο ίδιος με το μαύρο κοστούμι του. Τα ρούχα του του έδιναν την αίσθηση της εξουσίας όπως ακριβώς το τζάκι.

Η πόρτα άνοιξε και βήματα ακούστηκαν να έρχονται προς το μέρος του.

"Βρίσκεται στο νοσοκομείο, η κατάσταση του καλυτερεύει και ήμαστε σίγουροι ότι το συντομότερο θα βγει." Είπε ο νεαρός άνδρας όπου μπήκε πριν λίγο. Αυτός φορούσε ένα πουκάμισο ενώ γυαλιά μυωπίας στόλιζαν το πρόσωπο του.

"Ξέρεις ποιο είναι το ωραίο να σκοτώνεις με μαχαίρι Will?" Ρώτησε με ήρεμο τόνο στην φωνή του. Άλλη μία γουλιά από το ουίσκι του. "Αυτό το ουίσκι είναι υπέροχο." Ψιθύρισε, πιο πολύ για να τον ακούσει ο εαυτός του.

"Όχι κύριε." Απάντησε ο Will ενώ τα ακροδάχτυλα του έτρεμαν ελαφρά. Ο κουστουματος άνδρας ήταν η αντιπροσώπευση του διαβόλου για όσους ήταν κοντά του, όλοι τον έτρεμαν χωρίς καν να ξέρουν μέχρι που είναι τα όρια του. Συνήθως όλοι πίστευαν ότι είχαν φτάσει μέχρι αυτό το σημείο μα η πραγματικότητα ήταν ότι κανείς δεν γνώριζε τον πιο άσχημο του χαρακτήρα. Ειρωνικό γι αυτούς καθώς είναι ήδη άσχημος ο χαρακτήρας του.

Είναι ο αρχηγός και ο αρχηγός πρέπει να σημαίνει τρόμος.

"Έλα μπροστά μου να σου πω." Του έκανε νόημα με το αριστερό χέρι του.

Η ανάσα του Will σχεδόν ακουγόταν στο δωμάτιο. Στάθηκε όρθιος μπροστά του προσπαθώντας να δείχνει ήρεμος.

"Παραείναι εύκολο να σκοτώσεις με όπλο. Μια καλή βολή στην καρδιά και τέλος." Γύρισε να κοιτάξει τον Will. "Ενώ το μαχαίρι, δεν είναι κάτι απλό. Θέλει να είσαι σίγουρος για το που θα καρφώσεις. Γιατί ένα λάθος να κάνεις και το θύμα έφυγε." Τα μάτια του καρφωθηκαν στο τζάκι χαρίζοντας τους την λάμψη της φωτιάς. "Δίνεις την ελπίδα στο θύμα πως μπορεί να ζήσει, εσύ πάλι είτε θα συνεχίσεις να του σκιζεις την σάρκα είτε θα το αφήσεις στην ελπίδα ότι θα τα καταφέρει. Μόνο που αυτή η ελπίδα καταλήγει σε θάνατο λόγω μεγάλης αιμορραγίας." Ένα γελακι ξεπήδηξε από το στόμα του και ήπιε κι άλλο από το αγαπημένο του ποτό. "Κάτι άλλο που έχεις να μου πεις?"

"Όχι κύριε." Έγνεψε αρνητικά ο νέος.

Ο κουστουματος άνδρας σηκώθηκε από την πολυτελές πολυθρόνα πλησιάζοντας τον Will. Τους χώριζε απόσταση αναπνοής μεταξύ τους όταν ο Will σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να ήταν και ο διάβολος.

"Το παρελθόν έρχεται σε σύγκρουση με το παρών. Άσχημο πράγμα η μοίρα Will." Παύση. Ένας ήχος σαν να σκάει κάτι ακούστηκε από το τζάκι σπάζοντας την ησυχία. Ήπιε την τελευταία γουλιά από το ποτό του, πέταξε το γυάλινο ποτήρι μέσα στο τζάκι κάνοντας έναν εκκωφαντικό θόρυβο. "Είναι απαράδεκτο Will!" Φώναξε συγχυσμενος. Ο ήρεμος χαρακτήρας γεμάτος εξουσία που ήταν πριν λίγο αντικαταστάθηκε με έναν εξοργισμένο άτομο. "Θέλω να τον αντικρίσω. Θέλω να δω αυτό το τέρας που τρομοκράτησε όλη την περιοχή της Virginia. Θέλω να τον σκοτώσω."

Με γρήγορες κάρφωσε το μαχαίρι που κρατούσε τόση ώρα κρυφά στον λαιμό του Will. Αίμα πεταγοταν στο ακριβό χαλί, το βλέμμα του τρομαγμένο, τα γόνατα του λύγισαν πέφτοντας στο πάτωμα.

"Δεν μπορείς να συμπεριλάβεις πόσο απολαυστικό είναι Will να βλέπεις το αίμα να κυλάει. Διψάω για αίμα Will. Είναι απλά υπέροχο αυτό!" Χαμογέλασε πλατιά πάνω από το σώμα του νέου που χαροπάλευε.

Με έναν αναστεναγμό άρχισε να περπατάει μέχρι την πόρτα του δωματίου.

Κοίταξε δεξιά προς τα ποτά, έπιασε δύο και με χαλαρές κινήσεις σαν να ήταν κάτι καθημερινό τα έριξε πάνω στον Will. Έβγαλε έναν αναπτήρα και το πακέτο με τα βαριά τσιγάρα του. Άνοιξε το καπάκι του αναπτήρα κάνοντας έναν απολαυστικό ήχο γι αυτόν και αφού άναψε το τσιγάρο του πέταξε τον αναμένο αναπτήρα στο σωριασμενο σώμα.

Περπάτησε ξανά ως την πόρτα ξανά αφήνοντας το σώμα να καεί με τον υπόλοιπο χώρο.

Άνοιξε την πόρτα και βγήκε έξω στον κρύο αέρα. Ένιωθε ήρεμος λες και μόλις έκανε κάτι καθημερινό. Έσκασε ένα χαμόγελο και συνέχισε να περπατάει.

Ένα αμάξι που μόλις έβαλε βενζίνη έφυγε από τον χώρο δίνοντας την αίσθηση του πόσο αργά ήταν εκείνη την στιγμή.

Κοίταξε την ώρα, ήταν πολύ αργά.

Μπήκε μέσα στο αμάξι του και έβαλε άναψε την μηχανή.

"Διψάω για αίμα Ήθαν." Ψέλλισε χωρίς να αργήσει να βγει στον δρόμο αφήνοντας το δωμάτιο που ήταν πριν να καίγεται.

______________________________

The street's a liar
I'm gonna lure you into the dark
My cold desire
To hear the boom, boom, boom of your heart

The danger is I'm dangerous
And I might just tear you apart

I'm gonna catch ya
I'm gonna get ya
I wanna taste the way that you bleed
You're my kill of the night

Now you're mine
But what do I do with you, boy
I'll take your heart
To kick around as a toy

The danger is I'm dangerous
And I might just tear you apart

__________________________

V&C

Sweet PsychoWhere stories live. Discover now