part 19

560 56 42
                                    

Gabriella's POV

"Γαβρι; Ξύπνα!" Μια φωνή ακουγόταν από μακρυά. "Ξύπνα ρε."

Τα μάτια μου άνοιξαν και επεξεργαστηκα τον χώρο γύρω μου.

"Σπίτι είμαι;"

"Γαβρι είσαι καλά;" Τα πράσινα μάτια του αδερφού μου με κοιτουσαν τρομαγμένα. "Η πόρτα ήταν ανοιχτή και εσύ σωριασμενη. Σε πείραξαν; Νιώθεις καλά; Πονάς πουθενά;" Η ερωτήσεις του με πολιορκούσαν και ο πονοκέφαλος όλο και δυνάμωνε.

"Το κεφάλι μου." Μουρμούρισα ακουμπώντας το λες και ο πόνος θα σταματούσε.

"Η πόρτα ήταν ανοιχτή και εσύ σωριασμενη. Τι συνέβη Γαβρι πες μου!" Ανέβασε τον τόνο της φωνής του.

"Δ-δεν ξέρω. Είχε έρθει εκείνος ο ..." Τα μάτια μου γουρλωσαν απότομα καθως θυμήθηκα όλο το σκηνικό. Ο ψυχακιας με είχε κρατούμενη και μετά με απείλησε να ζητήσω στον Ήθαν να έρθει, άνοιξα την πόρτα και ύστερα όλα μαύρα. Με χτύπησε στο κεφάλι που σημαίνει ότι ο Ήθαν είναι μαζί του. Θεε μου! "Πρέπει να πάρω τηλέφωνο την Ροσελ!"

Πήγα να σηκωθώ αλλά ο Τζέιμς με μια κίνηση με έριξε πάλι κάτω.

"Δεν έχεις να πας πουθενά κυρία μου. Θα κάτσεις σπίτι για μια εβδομάδα να ξεκουραστείς!"

"Τι?! Όχι Τζέιμς δεν γίνεται! Είναι κρίσιμα τα πράγματα. Ο ψυχακιας πατέρας του απήγαγε τον Ήθαν και ο μόνος τρόπος να βοηθήσω είναι να επικοινωνήσω με την Ροσελ και να δράσουμε οσο πιο γρήγορα μπορούμε." Ξεστομισα γρήγορα και με κοίταξε απορημένος και με φρίκη.

"Που έχεις μπλέξει μικρή? Ποιος ψυχακιας? Ποια Ροσελ? Τι γινεται?!"

Μόλις τα έκανα θάλασσα...

"Κοίτα Γαβρι." Ηρέμησε την φωνή του. "Είσαι αδερφή μου εντάξει? Και ανησυχώ. Απλά εξήγησε μου."

Κουνησα το κεφάλι μου σε άρνηση. Αυτό που επείγει είναι το τηλεφώνημα στη Ροσελ. Διέκρινα τον εκνευρισμό στα μάτια του.

"Δεν με νοιάζει η άρνηση σου, αφού αφορά εσένα τότε αφορά και εμένα."

Έχασα τα λόγια μου για λίγο.

"Εντάξει." Ψέλλισα και σηκώθηκα αρπάζοντας το κινητό. Πληκτρολογησα τον αριθμό της και περίμενα μέχρι να ακούσω την φωνη της.

"Γαβρι?"

"Ροσελ έχουμε πρόβλημα. Νομίζω πως κρατάει τον Ήθαν."

"Εντάξει θα φέρω ενισχύσεις. Έλα στην ομάδα."

Ύστερα έκλεισε την γραμμή και κοίταξα τον James που με παρατηρούσε φανερά απορημένος.

Sweet PsychoDonde viven las historias. Descúbrelo ahora