8. Felyezet

573 25 0
                                    

- Mind ketten az irodàmba. MOST!, ès ezzel a mondattal együt ki is ment a teremből.

- Ohhh. Màr az igazgatò ùr is tud magukròl. Repülnek innen., vigyorgot Lewis. Na jò nekem enyi volt. Elegem van ebbòl a kölyölből. Felàltam a szèkemből ès azonnal felè mentem. Vagyis inkàbb mentem volna, de Li lefogot.

- Ne törödj vele csak egy kis gyökèr. Nem èrdemli meg hogy foglalkozz velle., sugta a fülembe.

- Igaz., bolintota egy apròt.

- Osztàly szabad foglalkozàs van csengetèsig, Lewis veled meg majd szàmolok., jelentetem ki, majd elhagytam az osztàlyt. Liam utànam sietett.

-Szerinted mit akar?, kèrdezte Liam ijetten.

-Liam èn se tudom hogy mit akar ahogy tesem. De mindjàrt kiderült., àlltam meg az igazgatòi előtt, ès hatàrozottan bekopogtam. Egy halk 'tessèk' jött, majd benyitotam.

- Foglajatok helyet.( mutatot a kèt szèkre az iròasztala előtt) Szòval Liam. Tudja jòl hogy mi bèreljük az albèrletèt., ehez nekem mi közöm van most nem azèrt?.

- Igen. Tisztàban vagyok vele., felelte Liam kiegyensulyozottan. Ahhh de cuki tud ilyenkor lenni...

- Na most. Azt a hàzat màr nem tudjuk bèrelni. Ès arra gondoltunk amig nem tàlunk ùj albèrletet, addig lakhatna Zayn-nèl...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tudom elèg rövid lett de ha minden jól jön össze holnap jön a kövi rèsz.

 Not Again.../Ziam Mayne/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora