14 fejezet

494 27 0
                                    

-Tesèk?, kèrdeztem ijetten, szemeim kitàgultak, nem hittem a füllemnek.

- Jòl hallodtad Zayn szeretlek!, hùzott magàhoz.

- Èn is. Azt hiszem, hogy èn is szeretlek., jelentettem ki majd gyengèden magcsòkoltam. Àgy fellè hùztam, mert màr tènyleg nagyon fàradt voltam. Lassan elszakadtam ajkaitòl.

- Na jò most màr aludnunk kène, holnap meg van egy napunk a suliba., befeküdtem az àgyba Liam mellè, szorosan hozzàbùjtam, majd karjaiban aludtam ell.

Màsnap arra keltem, hogy egy melleg kèz simogat lassan megfordultam ès Liam szemeivel  talàltam szembe magam.

-Jò reggelt!, mondta èdes lagy hangon.
-Csinàltam reggelit, gyere.

-Vàrj ezt meg fel kell dolgoznom. Te reggelit csinàltal? Ès nem ègetted le a konyhàt??, kerekedtek ki a szemeim.

- Most megbàntodtàl. Tudod jol hogy tudok főzni., majd elfordult töllem ès bevàgta a mű durcit.

-Jò na, nem gondoltam komolyan., keztem el csokolgatni a nyakàt. De amire feleszmèltem màr alatta voltam.

- Mi az? Szeretnèl reggeli szexet?, kèrdezte huncutùl, de èn csak kimàsztam alòlla.

- Nem, köszi. Inkàbb a reggelit vàlasztom., pusziltam meg a homlokàt, majd kimentem a szobàbòl.

Lassan mentem be a konyhàba, majd leültem a pulthoz ès elkeztem enni. Egèsz jò reggelit tud csinàlni, ahoz kèpest. A telefonom hangja zavart meg. De amit làttam arra mèg nem àltam kèszen....

--------------------------------------------------------
Tudom, tudom. Sokàig el voltam tünve, de mostmàr itt vagyok. ❤

 Not Again.../Ziam Mayne/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant