19. Fejezet +18

582 25 1
                                    

Lassan levette a polòm, azonal megcsapott a hideg ami hatàsàra azonnal magamra hùstam a fiatal fiùt. Èreztem, hogy most nem tudja mi van ezèrt elkeztem csokolgatni a nyakàt majd gyengèden szìvni kezdem.
- Ahh Zayn., a nyögését kihasználva megcsókóltam és megtugtam a nyelvem a szájaba, a meglepetés erejét kihasználva megfordítotam a pozíciobkatt és most ő volt allul.
-Csak, hogy tudd én sose vagyok allul és most se teszek kivételt., sugtam gyengéden majd egy határozzott mozdulattal letéptem róla a pólóját és a nadrágjat majd az én nadrágomat is levettem. Ugyan úgy Lewis is fel volt izgulva mint én, egymásnak dörzsöltem a boxerünket. Mindketten határozottan nyögtünk egyet majd egy ugyan olyan határozott moztulattal letèptem ròla a boxerèt is majd elèm tàrult hatalmas farka, kizò lasu mozdulattal elkeztem mozgatni a kezem fele- alà.
-Csinàld màr., èreztem a hangjàn hogy ideges. Miutàn meghalottam a szenvedèsèt azonnal szàmba vettem ès elkeztem szopni. 10 perc utàn èreztem hogy közel van igy hàt abba hagytam. Egy apro sohaj hagyta el a szajàt, de nem sokàig. Megforditotam majd sikosítoval bekentem a cuki kis seglyukàt majd belè nyomtam nagy farkam. A hàtàt lefogtam hogy ne tudjom mozogni ès ugy dugtam meg hàtulròl.
-Zayn hagyd abba.... könyörgom!!... , kiàltot fel sírva, de nem kegyelmeztem neki egyàltalàn.
-Mardj csöndben ès türd!, egyre gyorsabban ès nagyobbakat löktem, majd egy pàr perc mùlva a seggèbe èlveztem el. Kihùzdtam magam bellöle. Ö pedig kicsire összegömböjödött. Mi a fasz ez????? Na ne....

 Not Again.../Ziam Mayne/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant