Regina s Rampem na sobě leží a nechtějí si ten okamžik nechat utéct. Stále se líbají a oba dva si pomyslí, že by se měli posunout dál.
Ramp s Reginou se začnou vzájemně svlékat a nepřestávají se líbat.
Když jsou oba svlečení, tak jí Ramp začne líbat od krku až dolů. Gina v tu chvíli začne sténat blahem a začíná se jí to líbit.
Potom se Rampelník začne pomalu přibližovat k jejímu rozkroku. Začne sténat ještě hlasitěji a potom, co najde její klitoris, jemně do něj kousne a Regina zaječí. Ramp toho na chvíli nechá aby se mohla vzpamatovat a zatím si jí prohlíží.Je tak krásná, divím se, že vůbec neprotestuje.
Regina se na něj usměje a dá si nohy od sebe. Pak se k ní Ramp připojí a v tu ránu Regina zaječí. Rampelník se začne pohybovat tam a zpátky.
Nasadí neuvěřitelnou rychlost a Regina sténá hlasitěji a rychleji za sebou.I když každý došel ke svému vrcholu, takhle to dělali až do čerpání sil, což bylo ještě 15 minut.
Když už oboum došli síly, Ramp se od ní odpojil a jelikož byl gauč hodně malý, tak spadnul na zem. Gina z toho byla celá vedle a z toho křiku jí úplně začalo bolet v krku.
Tak, dosáhla jsem přesně toho, čeho jsem chtěla.
Pomyslela si Regina a ještě 5 minut to spolu rozdýchávali.
Ramp vstal a navléknul si župan. Jelikož mu královna udělala radost, tak jí župan sám podal aby se nemusela po dnešku více namáhat.,,Díky." Řeknou oba na stejno a naposledy se vášnivě políbí.
,,Myslím, že už půjdu spát. A ty bys měl taky." Šibalsky se na něho usměje a pohladí ho po vlasech.
,,Půjdu, jenom si tu ještě upředu trochu zlata a potom k tobě přijdu." Odpoví jí Ramp načež si sedne ke kolovratu a Regina si jde lehnout.Celou dobu na to musela myslet, neboť s Rampem se jí to velmi líbilo, ba i mu za to byla vděčná.
Gina dojde do ložnice, přikryje se a rázem únavou a vysílením usne.
ČTEŠ
Evil Queen & Rumplestiltskin
FanfictionRegina je normální hodná žena. Jednou v lese potká Rampelníka a tak se její život úplně změní.