Koeno s1/part1

444 8 0
                                    



Hi! Nma Roselle Koeno,sa tau nma sa mimg pelik. Sa rsa hbgn sa dgn Mami pun pelik,mgkin tu sbab Mami kasi sa nma mcm tu. Mcm org lain jga,nma Koeno slu jd bhan ktawa org. Bgus2 jd Koeno,diorg pndai2 kasi tukar pigi Kunu. Tda apa sa bolh buat,sa cma mampu sabar sja. Dri kcik smpi la sa bsar skrg,sa cma tggal sama Mami sja. Sa tda Dady & sa nda kan tnya Mami lg psal tu. Prnah stu kali sa tnya,msa tu sa bru 12 tahun. Mami pigi baling pinggan kaca ke kpala sa. Smpi skrg parut dia msih  ada,sakit2 sa tahan dlu. Mami pula lgsung nda layan sa,mgis btul sa msa tu. Sa & Mami mimg nda mesra,kdg2 sa tfkir jga knapa Mami nda buang sja sa pgi mna2. Nda pun pigi hntar sja sa pigi rumah ank2 yatim. Sa slalu brjauh hati,sakit mcmna pun Mami sa nda kisah. Sa lpar kh,sa prlu dia kah dskolah,mimg sa buat sndri la. Mami cma tau kasi sa duit sja,tu pun dia pigi ampai ats rak tv sja. Kdg2 sa smpan,kdg2 sa kasi hbis. Mgkin sbab tu sa ni pemboros. Haha! Stu sja yg sa suka,Mami mst buat sarapan pgi & mkn sma sa. Tp mimg jrang la mau brbual,tp sa btul suka. Sa suka sa suka.

# koenolove

**Dlu mami slalu hbiskn msa pigi pub,kdg2 sa trpksa kol teksi mau pigi ambl mami. Tu pun klu mami mabuk btul la. Prnah 1 hari tu,ada org dtg rumah. Ada la dlm 4 5 org  prmpuan yg dtg,tp sa mimg rsa lain2 sudh dri awl pagi tu. Cpat2 sa kluar smpi pintu pgar bla dgr ada org teriak2 dluar,tu org yg mcik2 tu tduh2 mami sa kcau laki dia. Sa cma diam sja,dgr2 diorg  maki mami sa. Sa trpksa sakap yg sa ni tukg gji mami sa,lpas tu sa tipu yg mami sa outstation. Pdahal ada sja mami tdur d ats. Sa nda mau mami sa d apa2kan,sa sygg mami sa wlupn sa sndri nda psti dia syg sa @ nda. Sa nda prnah  kasitau hal tu dgn mami,sa diam2 sja. Hati sa sakit,sa risau jga klu diorg dtg mrah2 mami dluar. Dlu dkwsan prumahan sna , drumah lma mimg kmi dua ni femes. Sa ada dgr jga diorg kasi nma mami sa si ahli sihir. Klu mami pgi mrah2 sa,pigi pkul2 sa. Sa prasan jga diorg ada kluar pgi tinguk2. Skrg dtmpat bru,blm smpi 6 bulan sudh kmi org femes jga. Sa nda psti mcmna mami mampu,tp kmi tggal dprumahan yg kira mewah jga. Sa tau,mst ada yg support mami sa smpi mcm tu. Klu nda,nda kan lah mami mampu bwa sa tggl sni.Mcm biasa la sa hari2,sjak sa tmat tgkatan 5 ni. Drumah sja sa,mimg boring la. Tp apa bolh buat ,mami nda kasi sa krja. Sjak pindah sni,ada jga mami mrah sa nda tntu psal. Tp mami nda pkul sa lgi. Sa hrap stu hari nti mami bolh sygg sa spt yg sa angan2kan slama ni**🍃

~~Part1~~

Sa baring2 dsofa,pnat sa trun naik ni rumah. Blik2 bka tv,pigi online cri entah apa2. Kdg2 tu sa pigi bgayut sma sa punya kwn2 dsarawak sna. Sunyi btul sa,sudh la jrang dpt brbual sma mami sndri. Nsib lg sa nda gila,entah2 gila lg bgus la. Sa tinguk jam mau dkat jam2 pagi sudh,malang btul nsib sa ni hri. Sa tinguk blik2 bekas beras tu,kosg pula tda isi. Duit mami bgi smua sa kasi hbis beli bju2 smua. Smpikn duit bli brg dpur pn sa trpkai jga,ni lh mslahnya klu pmboros. Biasa sa sja yg bli brg dpur,tp ni kli sa btul2 cuai. Sa bli 1 beg sja beras,sbab hri tu sa bwa skuter sja. Itu pn sa malu2 lgi pgi angkat. Haha! Sa blm mkn,sbab maggie pn hbis. Mau mkn buah,sudh kecut kkeringan. Bruk smua buah2 sa bli hri tu.
Bgini la mami sudh,slalu blik lmbat. Sa tinguk nda jga sbuk btul krja mami tu,sa teka2 sja. Sbab sa sndri nda prnah tnya apa krja dia. Yg psti office la,sbab hri2 bkerja mimg mami sa smart sja. Sjak pndah sbah blik,sa tda kwn sudh. Tp mami brubah btul,klu dlu ok lgi stakat pigi pub sja sma kwn2 dia. Tp skrg pndai bwa llaki blik sudh.
Sa nda hairan jga klu bnyak org suka mami sa. Sbab mami sa santik & seksi. Tp kbnyakan llaki yg ikut mami sa,smua nmpk mcm umr 20 an sja. Smua pn muka buaya drat,kdg2 tu muka serigala. Sa nda psti sudh,smaada mau ksi puas nfsu mami sa atau mau kasi puas nafsu diorg sndri. Bkn stu org,bkn dua org. Tp brmcm2 org sa nmpk tukar2 ikut mami sa blik. Mta sa ni nda suci sudh,brapa kli sudh sa tinguk llaki2 tu smua bram**t dgn mami sa d ruang tmu,dtandas & ddpur jga. Sa plik btul knapa mami sa jd org nda tau malu sudh. Steruk2 mami sa ,sa bsykur jga mami nda pkul2 sa lgi mcm dlu. Sakit oo,sbab sa nda prnah lawan. Sa tahan sja.   Pling2  skrg dia sindir2 sa & mrah2 sa nda tntu mcm tu. Alahaii apa la nsib sa smpi jd mcm ni.
Sdang sa siok2 mninguk ruang parking kosg,pgar trbka dgn sndrinya. Punya snang hti sa mninguk honda jazz wrna biru masuk.

KOENO  S1Where stories live. Discover now