Koeno s1/part18

59 6 0
                                    


~~part18~~

Sa yakin dgn dri sndri,jd mlm ni sa ingt mau luahkn trus prasaan sa sma ben. Sa cma hrap,dia jga rsa yg mcm sa rsa. Sa nda kisah psal fzikal dia,yg pnting dia bolh sygg sa spenuh hati dia. Diego nda prnah tau isi hati sa,jd sa nda kisah apa komen dia psal sa mlm ni. Sa hrus selsaikan apa2 yg sa mulakan. Pnat2 sa brsiap,blm ada mkn mnum. Nda kan la sa mau mngalah hnya dsbabkn komen negatif si diego tu. Kaki sa trus mlgkah msuk ke kwsn rumah ben. Smpat lg sa tinguk bkas rumah kmi dsblah. Msih gelap tda brpghuni.

Msa sa dtg tu,org rmai yg ada meninguk sa dri ats ke bwah. Ada d antra diorg trsnyum2 smbl brbisik. Sa jd malu,tp sa nda mau kisah smua tu. Sa mau cri ben. Susah payah sa msuk pkai ksut tggi dgn makeup tebal mcm ni.diorg lg tinguk2 mcm mau mkn sa.

"Kakak koeno!?"
"Uihh baby. Happy bday. Nah! Hdiah"
"Hmm thank u. Tpiiii akak .."
"Knapa?"
"Mjlis ni biasa2 sja,tda tema pun. brhias btul kakak ya."
"Biasa2 sja. Hehe"
"Biasa? Sa nmpk kakak luar biasa btul"
"Dmna ben?"
"Abg ben ddlm. Hmm tu dia bru kluar!!"

Sa tinguk ben sbuk ktawa2 sna sma stu prmpuan ni. Punya la bebeh tu prmpuan,seksi lg tu.

'Apa hbgn dia sma ben,knapa smpi prlu peluk peluk ben'

Sa cpat2 tgur ben,sa nda pduli tu prmpuan. Apa pun hbgn diorg,hbgn sa dgn ben lgi kuat. Kmi sehati sejiwa. Forever knun.

"Ben!!"

Sa tinguk ben mcm trkejut,sa jd malu2. Mcm nda sia2 sa rsa brsiap tdi. Bajet pn hbis pigi bli ni smua. Aww..

"Ben!"
"Koeno! Apa dh jdi ni?"
"Knapa?"
"Ko ok?"

Si ben tinguk sa dri ats ke bwah,merah ni muka dia. Sdang sa & ben brckp sna. Tu prmpuan tgur sa.

"Sa tracy.."

Blm smpat sa blas,sa tinguk reaksi si ben.

"Sa koeno."
"Hehehheeh...sa kekasih gelap si ben"
"Apa ni tracy?"
"Alahhh bgitu bh ko gelar sa dlu2 msa kcik"
"Jgn la mcm tu. "
"Awww...sa rndu msa kta kcik2 dlu la.. "

Dia cubit2 lgi pipi si ben,mesra btul diaorg sa tinguk.  Tp nda tau knapa sa rsa mnyampah pula adakh sa jeles? Trus trdiam sa sna. Nsib sja si baby pggil si tracy,jd dptla sa brbual dgn si ben.

"Cpat ikut sa pigu tndas"
"Lahh knapa pula. Sa lpar ni"
"Aduii koeno. Mcm badut sudh sa tinguk ko ni. Bgus ko cuci muka,nti sa atur pkaian ko. Ko pkai pkaian baby dlu k."
"Knapa pula?"
"Koeno. Dri td org perhati ko. Ko nda malu?"
"Mau malu apa ben,sa bkn telanjang. Lain la si tracy ko tu,pkai bju nda muat dgn dia. Mau trkeluar dia punya buah dada tu sa tinguk."
"uish! Ko jgn kta mcm tu,nti dia dgr. Apa la ko ni,ko tinguk la dia tu  100kali lbih cantik dri ko. Pdahal dia pki jeans dgn bju singkat bralun tu sja."
"Bju sgkat beralun? Bgitu ka bju,apa la taste dia mcm sarung kusyen sja"
"Koeno,jgn ckp mcm tu. Nti dia dgr."
"Ohh ko kisah pula prasaan dia"
"Hehe..kmi sudh lma nda jmpa. Nda sgka skrg dia cantik bgitu. Malu sa"
"Jdi ko suka?"
"Apa la ko ni koeno."
"Jgn ko pura2. Sa tau..."

Blum siap sa bckp,sudh dia kasi tggal. Trkeciwa sa sna trus. Mcm mau ngis ni,tba2 sa rsa bahu sa kna pgang. Skli sa tinguk,diego bdri dtepi sa. Muka dia serius btul.

"Koeno,siapa prmpuan hot tdi tu. Lawanya.."

Punya geram sa dgr,trus sa tulak dia. Sa kasi tggal sja tu mjlis,msa sa kluar sa dgr ben pggil2 sa. Tp sa nda kisah sudh. Smpi hati dia kta sa mcm tu. Teruk sgt kah sa mlm ni. Sa btul2 down,dlm pjlanan tu sa diam2 sja. Tda mood.

Diego ikut sa smpai msuk dlm blik,bru sa mau baring. Dia tarik sa pigi bdepan dgn crmin.

"Cba ko terangkan apa sudh jd dkat muka ko"
"Apa pula? Sa rsa sudh mgam bh. Apa lg mau ksi terang. "
"Ok ko jwab sa stu2.."
"Apa?"
"Dri td sa mau tnya ko,knapa pkai fndtion tebal btul?"
"Bh mimg bgini bh sblm makeup."
"Koeno,mau pkai fndtion kna ikut wrna yg sesuai dgn kulit. Klu jnis muka mcm ko ni,nda pyh letak tebal. Bukan ko ada bekas parut,lgipun ko smpan tebal nmpk pelik. Wrna muka ko nda sma dgn wrna sluruh bdn ko. "
"Mna sa tau."
"Tu la ikut kpala ko sja,bkn ko mau dgr pndapat org. Ni knapa kening ko lukis2 ni?"
"Mimg bgitu bh"
"Koeno,makeup ko tlmpau tebal. Nmpk betul2 pelik,mcm badut. Bukannya jd cntik,tp jd buruk."

Punya bisa tu ayt,smpi sa trnangis sna. Sa tinguk muka sa,knapa la bru skrg sa sdar yg muka sa buruk. Sa ambl tisu,sa lap plahan2. Smpi hati ben,dia nda kisah psal sa. Klu ya pun,knapa ckp mcm tu tdi. Bkin keciwa btul.

"Hey hey...jgn ngis. "

Si diego pluk sa trus,skrg sa rsa btul2 malu. Bla sa ingt tdi,mcm sa hairan pula knapa sa bdoh btul. Si gmuk punya psal,sia2 sja sa jd bdut tdi.

"Koeno,ko suka btul2 dkat ben?"
"Ya.."
"Klu ya pun,knapa prlu jd bdut?"

Cpat2 sa kasi lepas plukan diego,sa pijak kaki dia berabis. Ksakitan dia sna.

"Kurg asam! Sa ingt ko bolh dhrap. Rupanya nda."

KOENO  S1Where stories live. Discover now