Hayal kırıklığına uğramıştım. Cidden onunda beni sevdiği düşüncesine kapılmış mıydım? Ahh Tanrım. Ne salağım.
‘’ E-evet. Tabii.’’ Gülümsemeye çalışarak devam ettim. ‘‘ Sen kazandın Bieber.’’ Direk gözlerinin içine bakıyordum. Biraz olsa pişmanlık arıyordum. Yok mu?
Hiç mi?
Peki tamam -.- .
‘’ Eee Justin? Ne istiyorsun bakayım söyle.’’ Maicy konuşurken ona bakmıştım.
‘' Hmm.. Ne istesem acaba?’’ Elini çenesine koyup düşünmeye başlamıştı. Yüzünde de muzurca bir gülümseme. Şebek ya.
‘’ Buldum. Ayaklarımı yıkayacaksın.’’
‘’ Hahaha saçmalama Justin de ne istediğini söyle.’’ Dedim. Sahiden ayaklarını yıkayacağımı düşünemezdi değil mi?
‘’ Hayır. Ben gayet ciddiyim.Ayaklarımı yıkayacaksın.’’ Maicy kahkaha atarken ona ölümcül bakışlarımı yolluyordum. Anlamazdan gelerek kahkaha atmaya devam ediyordu. Görürsün sen.
‘’ Justin. Başka bir şey iste. Ama bu imkansız. Iyy.’’ Dedim suratımı buruşturarak.
‘’ Ne o hanımefendi? Benden iğreniyor musun?’’ Alınmıştı.
‘’ Ha-hayır. Senden değil. Ayakların kokar senin şimdi.’’ Dedim ayaklarını göstererek. Çoraplarını çıkarıp ayaklarını kokladı.
‘’ Ohh miss. Bak tertemiz kokuyorlar. Gel sende kokla.’’ Daha fazla uzatmaya gerek yoktu.
‘’ Ahh. Tamam sen kazandın bekle burada geliyorum.’’
‘’ Zaten bir yere gitmem güzelim , bekliyor olacağım.’’ Homurdanarak banyoya gittim.
Kovaya kaynar su koyup aşağıya indim. Justin koltukta oturmuş, ayaklarını yere uzatmıştı, bende hemen yerde ayaklarının önünde diz çökmüştüm. Kalan diğer çorabınıda çıkarıp ayağını suyun içine soktum. Ayağını suyun içine koymasıyla çıkarması bir oldu.
‘’ Oha Alanis. Bu ne kızım. Cehennemden mi getirdin bu suyu?’’ Koca bir kahkaha savurdum.
‘’ Napalım Justincim. Sen istedin.’’
‘’ Ben sana ayaklarımı yıka dedim, yak demedim.’’ Diyerek ayaklarına üflüyordu. Bu sefer kıkırdayarak banyoya uçtum. Suyu ılıştırarak geri geldim.
‘’ Şimdide buz gibidir Maicy bakar mısın suya?’’ Maicy’de kıkırdayarak suya baktı.
‘’ Hmm.. Güzelmiş. Elin değmişken benimde ayaklarımı yıkar mısın Alaniscim. Hatta dahada elin değmişken manikür, pedikürümü de yaparsın.’’
‘’ Maicyy!!’’
‘’ Tamam, tamam sadece şakaydı. Ben lavaboya gidiyorum.’’ Onu kafamla onaylarken tekrar eski pozisyonuma döndüm. Justin’in ayaklarını kavrayıp suyla birlikte ovuşturmaya başladım. Aslında biraz tahrik oyunu fena olmazdı ha?
Ellerimi oldukça yavaş hareket ettirmeye başladım. Ellerimi ayağıyla bacağının birleşme noktasına getirdim. Tırnaklarımı sürterken gözlerine baktım. Gözlerini kapamış, inlememek için kendini zor tutuyordu. İşe yaradığını görünce gülümsedim. Ayağının alt kısmında daireler çizmeye başladım parmaklarımla. Huylandığı belliydi. Ayağını kıpırdatıyordu. Boğazından inlemeyle karışık öksürme çıktı. Aklınca öksürerek inlemesini kaybedecek.
Tekrar ona baktığımda gözlerini üzerime sabitlemiş, dudaklarını ısırarak bakıyordu. Baktığı yera bakınca bayağı bir derin göğüs dekoltem olduğunu gördüm. Uzun saçlarımı önüme alarak dekolteyi kapatmaya çalıştım ama pek becerikli olamadım sanırsam. Ayağa kalkarak ‘’ Tamam yeter bu kadar Justin. Hemen ellerimi arap sabunuyla yıkamam lazım.’’ Beni dinlemiyordu galiba.