Bölüm 7 - '' O Zaman Bizde Evleniriz''

576 8 4
                                    

Bir Önceki Bölümün Son Kısmı; 

Ahh ben ne kadar aşk kızı olmuştum böyle. Her anımda Justin ile hayal kuruyordum. Benim halim ne olacaktı böyle. İtiraf zamanım gelmiş miydi acaba?

Evet evet. Gelmişti. Artık söylemem lazımdı. Ne tepki verirse versin. Söylemem lazımdı artık!

''Justin.'' dediğimde bana baktı. '' Sana söylemem gereken bir şey var.'' dediğimde dikkat kesilip beni dinledi.

Seni Seviyorum.

7.Bölüm

 

Şuan mutfakta Ryan ve Justin’e yemek yapmakla meşguldüm. Ne kadar güzel tüm cesaretimi toplamış ona onu sevdiğimi söyleyecektim. Ama Ryan sağ olsun sıçtı işin içine. -.-

Acaba Ryan’ın börek dilimine müshil ilacı koysa mıydım? Hmm.. Güzel fikir.

Tabaklara börekleri koyup ortadaki masanın üzerine koydum. Çay tepsisini almak üzere tekrardan mutfağa yöneldim. Konuştuklarına kulak kesildim biraz. Ama bu akşamki tahsilattan bahsettikleri için ilgimi çekmedi. Tepsiyi de getirip masanın üzerine koydum. Justin tepsiye bakıp ‘’ Sen içmiyor musun?’’ dedi.

‘’ Hayır benim bebeği uyutmam lazım. Bu gün onun için çok zor geçmiş olmalı.’’ Dedim hüzünle konuşarak. Sonuçta babası ölmüştü. Zavallı adam. Bana göre suçsuzdu.

Sadece bebeği için oradaydı. Kendi babamda aklıma geldiğinde gözlerim tekrar dolmaya başlamıştı. Tanrım. Ben neden bu kadar duygusallaşmıştım?

Bebeği kucağıma alıp mutfağa gittim. Biberonlara süt ve su koymam lazımdı. Ama bebek kucağımdaydı. Yardıma ihtiyacım vardı. ‘’ Justiiin.’’ Diye ona çağırdım. 4 5 saniye sonra yanımda bitti. ‘’ Ne oldu?’’ ‘’ Bebeği birkaç saniye tutar mısın? Sütünü ve suyunu koymam lazım.’’ Gözlerini devirerek bebeği kucağımdan aldı. ‘’ Az önce bana gözlerinizi mi devirdiniz Bay Bieber?’’ dedip muzipçe sırıtarak. ‘’ Evet.’’ Dedi oda sırıtarak. ‘’ Hmm..’’ dedim düşünüyormuş gibi yaparak. ‘’ Cezanızı nasıl versem acaba?’’ dedim sırıtmaya devam ederek. ‘’ Eğer cezanız yatak odası ile ilgiliyse hiç şikayet etmeden kabul ederim Bayan Clark.’’ Dedi oda sırıtmaya devam ederek. Ah Justin. Beni de kendin gibi yaptın. İkimizin de ağzı bir gün böyle kalacak diye ciddi ciddi korkmaya başladım.

‘’ Madem kabul ediyorsunuz sonuçlarına katlanacaksınız Bay Bieber.’’ Dedim ona yaklaşarak. Tam dudaklarının önünde durdum. Öpecek sanırken geri çekildim. Gözleri hayal kırıklığıyla parladı. ‘’ Hay hay.’’ Dedi. Ben de işime dönüp ısınmakta olan sütü biberona koydum. Suyunu da başka bir biberona koydum. Yerdeki bez poşetini almak için eğildiğimde Justin tam kasık kısmını popoma doğru getirip bastırdı. Oyun istiyordu. Ben de istediğini seve seve verecektim. Öyle kalmaya devam ettim. Hafifçe hareket etmeye başladığımda inlemesini duydum. Elindeki bebek umarım bu yaptıklarımızı ileriki zamanlarında hatırlamazdı. İçerden Ryan’ın Justin’e seslenmesi ile doğruldum. Justin gözleri kararmıştı. Şehvetten olduğu açıkça belliydi. Bile bile dudaklarımı ısırdım. Hem de çok sexi bir şekilde. Göz bebekleri iyice büyümüştü. Poşet kolumda asılı biberonları da elime almıştım. Bebeği Justin’in kucağından alırken tırnaklarımı koluna sürttüm. İnlemesini gizlemek için hafifçe öksürdü. Ama benden kaçar mı? Kaçmaz ..

PROMISE OF CHILDHOOD(Bir Justin Bieber Hikayesi.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin