Bölüm 4 - ''Bence korksan iyi olur. ''

1K 22 4
                                    

ALANIS’İN AĞZINDAN

Justin’in gözlerimin önünde el sallamasıyla kendime geldim. Ne yani gerçekten bunları yapıyor muydu? Nasıl fark edememiştim. Tamam ani ruh değişiklikleri, hemen sinirlenmesi beni şüphelendiriyordu ama bu kadarını da beklemiyordum.  ‘’ Peki ne zamandan beri bu işi yapıyorsun Justin?’’ sorumu düşünmeye başlamıştı. ‘’ Sanırım bu çevreye taşındığımızdan beri.’’

‘’ Yani yaklaşık 2-3 senedir?’’ ‘’ Aynen öyle bebek.’’ Nasıl fark edememiştim. Koskoca 3 sene.

Ses çıkarmamamı fırsat bilerek konuşmaya başladı. ‘’ Ee kesin kararlı mısın? Bu sex arkadaşıkonusunda?’’

Lanet Olsun Onu İstiyordum!

Ona yaklaşmaya başladım. ‘’ Neden olmasın?’’ diyerek dudaklarına eğildim. Ve tatları, ıhmm muhteşem..

Geri çekilip konuşmaya başladı. Sorun ne dercesine ona baktım. ‘’ Yalnız senden bir  isteğim olacak.’’ Söyle der gibi baktım. ‘’ Utanmak yok Alanis. Ne istiyorsan, neresi senin hassas yerin ise söyle bana. Amacımız zevk vermek Bayan Clark. ‘’ (Christian Greyy huhhu :D)

Dudaklarımı ısırarak kafamı eğdim. Şimdiden utanmıştım. Elini çeneme koyup kafamı kaldırdı.

 ‘’ Ben ne diyorum sen ne yapıyorsun?’’ diyerek sırıttı. Madem öyle istiyordum.

‘’ Zevkle Bay Bieber. ‘’ diyerek kucağına oturdum. Tam kasıklarının üzerine yerleştim. Hafif bir inilti çıkarıp dudaklarıma yapıştı. İlk öpücüğüm Max’indi. Ama şuan hissettiğim duyguyu onda hissetmemiştim. Sanki onu mecburiyetten öpmüşüm gibi geliyordu. Ama bu bambaşka. İç sesim içerlerden bir yerlerden ‘’ Çünkü Justin’i seviyorsun salak .’’ dedi.  Dudaklarının tadını çıkartarak yerimde oynamaya başladı. Geri çekilip ‘’ Evet Justin. Ne yapmamı istiyorsun?’’ dedim en baştan çıkarıcı sesimi kullanarak. Gerçi öyle bir sesim var mı merak konusu -.- .

‘’ Ensemden öpülmeyi çok severim bebeğim.’’ Dedi dudaklarıma bakarak. ‘’ Emrin olur.’’

Ensesine yöneldiğimde önce nefesimi üfledim. Ardından tatlı bir öpücük bıraktım. Ve biraz oyunun iyi olabileceğini düşündüm. Dilimle yalayıp ısırmaya başladım. Ve birazda sesime inleme kattım. ‘’ Ahh Alanis, evet ısır. ‘’ Ellerini başıma götürüp biraz daha bastırdı. ‘’ Ve şurdan şuraya kadar dilini kullanarak öp.’’

Boyun çizgisinden dudaklarına kadar parmaklarıyla işaret etti. Sırıtarak önce boynuna dudaklarımı bastırdım. Ardından dilimle birlikte dudaklarına çıktım. Dudaklarını öperken, alt dudağını ısırıp ağzının açılmasını sağladım. Böylece dilimi ağzının derinliklerine kaydırdım. Dillerimiz ahenk ile dans ederken beni yatağa yatırıp üzerime çıktı. ‘’ Söyle bakalım Alanis.’’ Dedi tekrar dudaklarıma öpücük kondurup devam etti. ‘’ Sen ne yapmamı istiyorsun?’’ . Ben nerden bilecektim. Hayatımda hiç sex yapmadım. Neremden öpülünce hoşlanırım bilmiyorum ki. Onu taklit ederek ‘’ Ensemden öpülmesinden çok hoşlanırım.’’ Dedim. Halbuki palavra.

Justin sırıtarak dudaklarını enseme kaydırdım. Ve bu haz vericiydi. Delice inlemek istiyordum. Ama minik bir inlemeyle paçayı kurtardım. Oda beni taklit ederek ısırmaya başladı. Umarım yarına ikimizinde ensesine iz çıkmazdı.

Boynuma öpücük kondurmaya devam ederken göğüs kısmı yırtık olan t-shirtümün uçlarını çekiştirmeye başladı. Ona yardım ederek kollarımı havaya kaldırdım. Böylece daha rahat çıkarmış oldu.

Kollarını yanlarıma koyup beni öpmeye devam ederken sıranın bende olduğunu anladım.

Bende onun t-shirtünün uçlarını kaldırarak çıkardım. ‘’ Bir usta gibi davranıyorsun Alanis.’’ Dudaklarıma eğilirken söylediği cümle buydu. ‘’ Seni taklit ediyorum Justin.’’ Diyerek ondan önce davranıp pantolonunun kemerine ulaştım. Biraz zorlanarak açsam da işime karışmadı. Düğmesini de çözüp pantolonunu çıkardım. Sadece boxer ı ile kalmıştı. Ve o büyük şeyin şimdiden kalktığını görüyordum. Korkudan gözlerimi orasından kaçırdım. Justin’in sesiyle  durduğumu fark ettim.

‘’ Korkuyorsan erteleyebiliriz. Her kız Jerry’i ilk gördüğünde bu tepkiyi verir.’’ Dedi pişkin pişkin sırıtarak. ‘’ Jerry de kim?’’ diye sordum. Gözleriyle penisini işaret etti. Ne yani isim mi vermişti?

Bu bende kahkaha atma isteği uyandırıyordu.

‘’ Hayır korkmadım. Sadece tuhafıma gitti.’’ Diye yalan uydurdum. ‘’ Demek korkmadınız küçük bayan?’’ dedi elleri altımdaki eteğe giderken. Bir çırpıda çıkarıp sadece iç çamaşırlarımla kalmamaı sağladı. ‘’ Bence korksan iyi olur. Çünkü bu ufaklığın yaratacağı enkazı toplamak zor olacak.’’ Dedi. Sertçe yutkunup Justin’e baktım. Korkmak ne kelime altıma edecektim. Justin sütyen kopçamla uğraşırken bende az sonra olacakları düşünmeye başlamıştım. Tanrım yardım et.

Umarım ‘’ hazır mısın?’’ ‘’ 3 dediğimde hazırlan.’’ ‘’ emin misin?’’ gibi cümleler kurmazdı. En son duymak isteyeceğim şeyler bile değildi. Önce boxer ını çıkardı. Ardından benim iç çamaşırımı çıkardı. Eğilip göğüslerime birer öpücük kondurdu. Sonra yüzüme eğildi. Dudaklarımı öperken bir eli sağ, diğer elide sol bacağımdaydı. Ve yavaşça ikisini de ayırıyordu. Buda demek oluyordu ki.. Aman Tanrım..

ERTESİ GÜN

Sabah kalktığımda kasıklarımda müthiş bir acı vardı. Ve kulaklarımda da Justin’in sesi. ‘’ Unutma Alanis duygu yok, her şey zevk için. Benden duygu bekleme.’’ Salak.

Çoktan duygularım hareket etmişti. Lanet olsun ki onu seviyordum.

Bende dalgayla ona şu cevabı vermiştim. ‘’ Hahaha Justin. Asıl sen bana aşık olma.’’ Oda bana ‘’ Bu zor olmayacak.’’ Dediğinde göte gelmiştim. Harbiden o an beni göt etmişti. Ve birliktelik sonrası yanımda bile yatmamıştı. İnanamıyorum. İlk birlikteliğimdi.

Bu odun biraz da olsa incelikten anlamalıydı. En azından beraber duş teklifi yapabilirdi. Ama gel gör ki bu Justin Odun Kalmaya Mahkum Bieber.

Güzel bir duştan sonra aşağıya kahvaltı hazırlamak için inmiştim. Kasıklarım acıdığı için ellerim otomatikman oraya gidiyordu. Mutfağa geldiğimde Justin’le karşılaşmam bir oldu. Kuru bir ‘’ Günaydın.’’ Bahşetti bana. Aman ne hoş.

‘’ Günaydın.’’ Dedim bende kuru sesimle. Ellerime bakıp pis pis pis sırıtmaya başladı. ‘’ Ne o gecen dolu muydu?’’ dedi dalga geçerek. ‘’ Çok komik dedim gözlerimi devirerek.’’ Sırıtmayı kesip dik dik bana baktı. ‘’ Bana gözlerini devirme Alanis.’’ Dedi ciddi sesle. ‘’ Devirirsem ne olur?’’ dedil kollarmı bağlayarak. Mutfak tezgahını gösterip ‘’ Yoksa seni şuracıkta beceririm.’’ Dedi tekrar sırıtarak. Ellerimi indirip ‘’ Yapamazsın.’’ Dedim tekrar gözlerimi devirip. Hadi yap.

 Kollarımı tutup kendisine çekti. ‘’ Kaşınıyorsun Alanis. Artık benimsin. İstediğim zaman becerebilirim seni. Hem artık sana nazik davranacağım diye kendimide kasmama gerek yok. Nasılsa gerçek kişiliğimi öğrendin.’’ Dedi. Ne yani eski Justin gitti yeni Justin mi geldi. Ben zaten eskisini idare edemiyordum. Ani ruh değişiklikleri delirtiyordu beni. ‘’ Ve o dudaklarını da karşımda ısırma.’’ Ani bir hareketle mutfak tezgahına itip kendisiyle tezgah arasına sıkıştırdı beni. Aç bir aslan gibi dudaklarıma yapıştı. OMG! Hep böyle öpecekse.. Kızım Alanis karşısında hep dudaklarını ısır dedi içimdeki sürtük.

Ve bende memnuniyetle onu dinleyecektim.

Altımdaki şortu bir hamlede çıkartıp tezgahın üzerine serdi beni.  Ve kendi altındaki şort ve boxerıda çıkarıp içime kökledi. Bildiğin kökledi. Hayvan gibi girdi. Verdiği acıyla bağırmaya başladım. Ama bu odun durur mu, hızına hız katıyordu. Bir müddet sonra hoşuma gitmeye başlamıştı da zaten. İçimde  bir sıcaklık hissettiğimde sone gelmiştim. Justin de ismimi haykırarak şiddetle boşladı.

Doğrulmama yardım edip ‘’ Bu daha bir şey değil.’’ Dedi boxerını geçirirken. ‘’ Bir daha bana gözlerini devirirsen daha beter olacak.’’ Dedi. ‘’ Mesela?’’ dedim meydan okurken. Dönü bana baktı. ‘’ Mesela yalamakla başlarsın.’’ Dedi Jerry adını verdiği penisi gösterirken. Ben ve yalamak mı? Yalamak? Öğğk!!

‘’ Ah bu arada.’’ Dedi bana yaklaşarak. ‘’ Bu arkadaşlığımızı kimseye söyleme. Maicy de dahil.’’

Neden diye soracaktım ama buna hiç halim yoktu. Koşulsuz kabul edip kendimi salondaki koltuğa attım. Kahvaltı umrumda değildi.

PROMISE OF CHILDHOOD(Bir Justin Bieber Hikayesi.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin