Bölüm 12 / Kavuşma ?

371 16 7
                                    

Bir Önceki Bölümün Son Kısmı;

Kendime geldiğimde dilimi ısırıyordum.Gördüklerim gerçek miydi? Nasıl? O nasıl böyle oldu? Yani demek istediğim,nasıl bir ünlü oldu?

Son zamanlarda listeleri alt üst eden genç şarkıcı Justin Bieber, yeni şarkısıyla ilgili bir açıklama yaptı. '' Önemli birinin bana ihtiyaç duyması halinde yanında olmakla ilgili bir şarkı yazma fikri hep aklımın bir köşesindeydi'' Ayrıca Bieber sözlerine şu şekilde devam ediyor. '' Aynı zamanda hayatımda bana güven verenaz insan vardı, benimde aynı şeyi hissettireceğimi anlatmak istiyordum. Ve en önemlisi mesajı karşı tarafa doğrudan veriyor.'' Uhm.. Sanırsak birisi Bieber'ın aklını fena halde çalmış. Right Here şimdi ekranlarımızda.

Bu çok, çok saçmaydı. O şarkı söylemezdi ki, o küfür ederdi. O ve çetesi birini öldürmüştü. O uyuşturucu tahsilatı yapardı. O böyle güzel sözlerden anlamazdı ki, o Justin Odun Kalmaya Mahkum Bieber'dı.
Peki,artık yapacak bir şeyim çıkmıştı!


12.Bölüm

Kafamı kaldırıp yukarıya baktığımda koskoca JUSTIN BIEBER STUDIO yazısıyla karşılaştım. Ayaklarım beni buraya getirmişti. Dayanamıyordum. Biliyordum, onun gelip beni bulması lazımdı ama olmuyordu. Karşısına çıkmam lazımdı. Hesap sormam lazımdı. Omzumda bir el hissettiğim de arkama döndüm. Ryan!

'' Hey. '' dedi Ryan bana sarılarak. '' Merhaba..'' sarılmasına karşılık verdim. '' Seni görmeyeli çok,çok uzun zaman oldu Alanis.'' Gözlerini karnıma dikmesiyle sessiz bir küfür savurdu. '' Bu da nesi? Justin biliyor mu?'' Ahh, Ryan. Tabiki biliyor. Hatta babası. '' O nerede?'' diye sorarak sorusunu es geçtim. '' Yeni şarkısıyla meşguldü. Senin dinlemeni çok ist-'' Bir anda eliyle ağzını kapadı. Bena nlamamış, çatık kaşlarla ona bakarken cümlesini düzeltmeye çalıştı. '' Yani,seni çok özlemiştir eminim ki. Sonuçta siz çok yakın arkadaştınız!'' Arkadaş kısmını vurarak konuşmuştu. Bir şeyler biliyor gibiydi. Yoksa Justin itirafımı ona anlatmış mıydı? Sik kafalı.

Ryan ile birlikte Justin'in çalışma odasının kapısına geldiğimizde Ryan bana dönerek '' Aslında şuan tuvalet ihtiyacımı karşılamam lazım.'' Pek sıkışmış gibi bir hali yoktu. Sizi yalnız bırakmak istiyor. Dedi içsesim. Sanırım haklıydı.

Elimi havaya kaldırmış tam tıklayacakken içerden sesler duydum. '' Tamam Justin, şimdi son bir deneme. Sonrasında kayıt yapacağız.'' Justin! İsmini duymam bile kalp ritmimi fazlasıyla bozmuştu.Müzik sesi geldiğinde dinlemeye koyuldum.

Justin Bieber - Right Here
http://www.youtube.com/watch?v=v5UvS_Lc5Aw

Baby, i'm here, i'm hereto stay
Bebeğim,buradayım, kalmak için buradayım
I ain't going nowhere
Hiçbiryere gitmiyorum

Gözlerim dolmaya başlamıştı. Çok duygusaldı.Gitmiyordu zaten, yada gelmiyordu. O sürtüğü bırakıp yanıma gelmiyordu.

I know you're scared cause you've been hurt
Biliyorum korkuyorsun çünkü incindin
Baby it's alright
Bebeğim tamam
Lost in your eyes everytime that you look inmine
Bana her baktığında gözlerinde kayboluyorum

Boğazımdan istemsiz bir hıçkırık kaçtı.

I promise to be all that you need
İhtiyacın olan herşey olacağıma söz veriyorum
I won't leave you baby
seni terketmeyeceğim bebek
No cause I just wanna love you
nedensiz sadece seni sevmek istiyorum
I would never ever put nobody up above you
asla veasla senin üstüne birisini koymayacağım
I just wanna kiss you baby, I just wanna hug youtill the end, baby till the end
sadece seni öpmek istiyorum bebek, sonsuza dek sadece sana sarılmak, bebeğim sonsuza dek.

PROMISE OF CHILDHOOD(Bir Justin Bieber Hikayesi.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin