6.Bölüm- ''BEBEK''

816 10 1
                                    

Bir Önceki Bölümün Son Kısmı;

'' Bir gece yine bir kızın evindeydim.'' Cümlesiyle kalbime hançerler vurulmaya başlanmıştı. Ne kadar üzüldüğümü göremiyordu. Gülümsemeye çalışarak '' Evet?'' dedim devam etmesi için. '' Odasına gittiğimizde Tom&Jerry açıktı. Nasıl bir ruh hali varsa çok seviyormuş bu çizgi filmi. Tom Jerry yakalayıp eline aldığında onu yatağa çağırmıştım. Oda bana ' Bende senin fareni yakalamaya geliyorum, ıhhm Jerry mi desem?' demişti. O kızla bir kaç birliktelik yaşadığımda hep Jerry dedi. Bende ondan alışıp hepsine Jerry'e dokunun dediğimde ismi öyle kaldı.'' diye konuşmasını bitirdi. Halen daha sırıtıyordu. Kim bilir kaç kızla birlikte olmuştu. Benim burada canım yanarken o sırıtıyordu. Halimi anlicak diye tüm oyunculuğumu konuşturup kahkaha attım. '' Harbi değişik kızmış.'' dedim. Kahkaha atıyordum, kalbimdeki değişik sızıyı yok sayarak..

6.Bölüm

Eve geldiğimizde her zamanki gibi koltuğa attım.  Bacaklarımı da ortadaki masanın üzerine. Justin özel dolabından Martini aldı. Hmm sert gidecektik. İki kadehle geri geldi.  Benimkini doldurup bana uzattı. Zaten bilincim çok yerinde değildi. Bir de bunu içersem iyice sarhoş olacaktım. Ki amacıda buydu sanırsam. Ona ayak uydurarak bende içmeye başladım. '' Arkadaşlarına çok güveniyor musun?'' diye konu başlattım.

'' Onlara güvenmesem bu işi onlarla yapar mıydım sence?'' diye sorumu soruyla yanıtladı. '' Orasıda doğru.'' dedim gülümseyerek. Bana karşılık çok sevimli bir gülücük bahşetti bana. Üzerine atlamak istiyordum. İçkinin verdiği cesaret ile '' Çok güzel gülümsüyorsun.'' dedim. '' Biliyorum. '' Verdiği cevapla hiçte şaşırmadım nedense. 

Onu takmayarak devam ettim. '' Gözlerinin rengini çok kıskanmıştım biliyor musun?'' itirafım karşısında biraz şaşırdı. Kaşlarını kaldırdı. '' Aslında sevgilimin senin gibi olmasını çok isterdim. Çok yakışıklısın. '' Afallamış gibiydi. Ve ben neden bunları söylediğimi bilmiyordum. Pişman olmuştum. Eğer bunları sonradan soracak olursa sarhoşluğuma verip bilmiyorum derdim. Kendini toplayarak '' Genelde kızlar hayran kalıyor, kahretsin çok yakışıklıyım.'' dedi gömleğinin yakalarını çekiştirerek. '' Tamam hemen şımarma.'' Dedim içkimden bir yudum daha alarak.

Beynim sarsılmaya başlamıştı. Gereksiz gereksiz kahkaha atıyordum. Dışarıdan gören sarhoşum sanabilirdi. Bir bakıma öyleydimde zaten ama bilincim yerindeydi. '' Alanis.'' dedi Justin dili sürtüşerek. '' Hmm.'' dedim ona bakarak ama kıkırdıyordum yine. '' Yine düzüşelim mi?'' Kahkaha atmaya başladım. Oda bana katılıp kahkaha attı. '' Daha kibar olabilirsin Justiin. '' dedim uzatarak. '' Ne gerek var, yaptığımız bu değil mi? '' dedi üzerime üzerime gelirken. Kıkırdayarak ayağıya kalktım, '' Odamda olacağım. '' dedim göz kırparak. Heyecanlanmaya başlamıştım yine. '' Seni becermek için bende orada olacağım. '' Şaşırmış gibi ağzımı şaşkınlıkla açıp ellerimle ağzımı kapadım. Bu halime kahkaha attı. İçkinin etkisiydi. İkimizde mal mal kahkaha atıp duruyorduk. Askılı buluzumu yere atarak '' Eşyalarımı takip et. '' diyerek merdivenlere yöneldim. Ayakkabılarımı ilk merdivene koyarak ona baktım. Asklımı eline almış kokluyordu. Ne yaptığını anlamaya çalıştım ama başarılı olamadım. Ayağa kalktığını görerek yukarıya çıkmaya başlamıştım.

Son basamağa kot eteğimi çıkararak attım. Sadece iç çamaşırlarım vardı, ama utanmıyordum. İçkinin etkisi ne diyebilirim. Yada ondan utanmak istemiyordum.

PROMISE OF CHILDHOOD(Bir Justin Bieber Hikayesi.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin