Kiedy i jak zostaliście przyjaciółmi

177 16 1
                                    

L U F F Y


    Zaczęliście między sobą walkę o mięso. Starcie szybko przerodziło się w rywalizację. Jednak przy tym dobrze się bawiliście. Po krótkim czasie staliście się przyjaciółmi i dostałaś propozycję, by dołączyć do załogi Słomianych Kapeluszy. Z chęcią z niej skorzystałaś. Przybrałaś rolę pokładowej błazantki, która kochała zabawy i różnego rodzaju wygłupy.


S A N J I


    Szczęśliwym trafem, co raz częściej trafiałaś na blondyna, który na twój widok się radował. Za każdym razem spędzaliście miło czas. Nie zabrakło tu miejsca na komplementy, bo chłopak prawił Ci jej bez przerwy. Bardzo miło łechtały twoją osobę i powodowały wpełznięcie uroczego uśmiechu. Minęło kilka tygodni, a nawet nie zauważyliście, jak zostaliście przyjaciółmi. Po namowach kuka, dałaś się przekonać do przyjścia na statek Słomianych. Tam od razu Luffy przyjął Cię do załogi. Aby pomóc trochę blondynowi, zaczęłaś pomagać mu w kuchni.


Z O R O


    Powoli zdobywałaś zaufanie glonogłowego szermierza, który był twoim bohaterem. Razem chodziliście, aby potrenować wymachiwanie mieczem. Dzięki Zoro miałaś spokój od prześladowcy. Niedługo potem połączyła was nic przyjaźni i trafiłaś do załogi Słomianego Kapelusza, jako kolejna osoba władająca mieczem. Dosyć szybko się zaklimatyzowałaś w nowym środowisku, zamykając stary rozdział w swoim życiu. Poczułaś wreszcie upragnioną wolność i mogłaś dobrze się bawić.

One Piece: ScenariuszeWhere stories live. Discover now