"Di luar pagar rumah Harris..
Eissh,,jahanam betul kau Harris, kau dah kahwin,ok takpe,kau jangan ingat kau akan bahagia..kau milik aku sorang..nanti kau.."kata sofea..
________________________________Mama,mummy..buat apa ni?tanya farah.
"X de buat apa2,dok sembang..ni kamu ni buat apa kat sini,suami kamu dalam bilik..shuh shuh pergi temankan suami kamu.."kata mama farah..
""Lagipun malam ni first night kamu kan?haha!!"kata mummy
"Ala,farah pun nak sembang!
"Takde2,kesian Harris sorang2 kat bilik..
"Yelah,yelah..Tok tok!!farah mengetuk pintu bilik harris,dah tidor kot!!kata farah..
Belum sempat farah membuka pintu,harris dah buka dulu..
Bukk!!aduh,sakitnya kaki aku,sape pulak yg buka pintu ni..yupp,sarah terjatuh.."Awak ni dah kenapa?nak tidur atas lantai ke?hahaha.."gelak harris.
"Aduhh,awak ni jahat la..bukan nak angkat!!
"Awak jatuh sebdiri kan,so bangun sendiri,,..hahahahahah..Farah pun memuncungkan bibir tanda merajuk .
"Awak nak suruh saya cium awak ke?saya boleh jer.."harris pun mendekati farah sambil memuncungkan bibir..
Terus farah tertampar harris tanpa sengaja..
Adoii,sakitlah,nak kena ni..terus harris mencembung farah dan dibawa menuju katil..Eii lepaslah..apa awak nak buat ni?
Terus muncu idea nakal harris untuk kenakan farah..
"Saya suami awak! Saya boleh buat apa jerr,"kata harris sambil main rambut farah yang separas bahu..
"Ala,maafkan saya,saya tak sengaja tampar awak tadi..
"Ade saya kesahh..terus hartis merentap baju farah hingga menampakkan tali bra farah..
"Awak janganlah.."Ya allah,seksinya,tergugat iman aku..kata harris dalam hati..
Terus harris mendekatkan muka kepada farah,farah pun terus memejamkan mata..
Dah la..aku gurau jerr,aku takkan ambil hak aku kalau kau tak sedia..terus harris ke bilik air....
__________________________Maaf readers idea tak banyak..insyaallah,next chapter ok..jangan lupa vote tau..
😍
YOU ARE READING
[C]Maybe Dah Jodoh
RomanceHye readers,nak tahu macam mana story ni..bAce lah..sebab author x pandai nak buat sinopsis..so kalau dah baca tu,jangan lupa vote tau..😘..so stay continue reading this story"maybe dah JODOH..