bab 9

26 0 0
                                    

Tibanya farah dan harris di lapangan terbang..farah tak sengaja terlanggar seorang wanita..

"Ya allah,saya minta maaf cik..say tak sngaja..sorry"maaf farah
"Takpe2,sikit jer!!..aikk..macam knal jer pompuan ni..?soal sofea dalam hati.
"Awak kenapa ni?tanya harris ke pada farah..
"Erm tak de ape2..saya terlanggar dia tadi..ucap farah.
"Erm cik maaf...terkejut harris tengok sofea..dah la awak jom kita pergi dari sini..harris pon menarik tangan farah..

Ooo..jadi,dia la isteri kau ye harris..tunggu kau..

___________________________
Yeyy dah sampai korea,harap harap dapat jumpa Got7.!!!!!!jeeit farah..

"Eii,awak ni macam budak!jangan la jerit,habis orang pandang kita !"marah harris
"Ala,mata diorang!suka hati diorang la..kata fArah..
"Ermmhh,suka hati awak la..
"Werkk!!..
___________________________
Tiba di hotel,farah terus menghempap badannya ke katil..sejuknya,dapat jugak aku datang korea!!!

"Ish2,farah mandi dulu la nak tidur pon!"tegas harris
Yela2..

Harris yang bermain telefon bimbitnya terpaku melihat farah yang hanya bertuala gingga paras paha..

Gulp!harris menelan air liurnya..
"Ahhhh,jerit farah....terus farah menutup badannya dengan tangan..
"Seksinya sayang!!ucap harris
"Eiii,harris toleh badan awak ke belakang japp..saya nak ambik baju dalam beg..
"Ye la,sayang..
"Tq,jangan intai tau..

Sangkaan farah meleset,padahal harris mengintainya lalu harris pergi ke arahnya dan terus memeluk farah dari belakang..

Eii,hariis,ape ni?tak selesa lah!!marah farah.
Saya nak cakap sesuatu kat awak ni?pertama kali saya tengok awak masa awak kena lopak air dulu,saya dah rasa berdebar,akhirnya saya pun tahu awak ni bakal isteri saya,saya dah jatuh cinta kat awak,saya tak sanggup kehilangan awak..
"Jap!apa awak ke yang buat saya kena lopak air dulu,eii jahat la awak ni..lalu farah memukul dada harris.

Harris pun memegang tangan farah,mereka memandang antara satu sama lain,mata mereka bertaut..

Mulai sekarang awak panggil saya abang,saya panggil awak sayang ok..
"O,ok!"
"sekarang awak hak saya,awak dah sedia nak jadi isteri sebenar untuk saya..?
"Saya se,se,sedia..jawab farah tersekat sekat..

Harris terus mengangkat farah dibawa ke katil,
"Awak dah sedia ke?"tanya harris
"Saya hak awak.."

Harris pun berkata.ok,tapi saya tak rasa awak akan boleh jalan esok!

Terus merah muka farah...

Mereka pun melayari bahtera perkahwinan mereka yang sepatutnya mereka lalui mula mula mereka kahwin dulu..

Bersambung...









[C]Maybe Dah JodohWhere stories live. Discover now