Ya allah..kau selamatkanlah isteri ku ya allah,aku tak sanggup kehilangan dia ya allah..
Dok,doktor macam mana keadaan isteri saya dan kandungan.?tanya harris.
Erm,isteti encik dengan kandungan stabil,tapi buat masa ni isteri encik belum sedarkan diri...terang doktor..
Alhamdulillah,boleh saya masuk tengok isteri saya doktor?
"Boleh2,tapi jangan biarkan dia kuat bergerak ye?kalau takde ape2,saya pergi dulu..?"
"Ok,terima kasih dokter..
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Ab,abang!!kat mana farah ni?
"Farah dekat hospital!!..farah mengalami pendarahan,
"Abang macam mana keadaan anak kita,abang!!
"Jangan risau sayang!!anak kita selamat..
"Alhamdulillah ya allah...farah mula menangis di dakapn harris..Sayang nak minum apa2 tak?kalau nak,abang pergi beli..tanya harris
Farah hanya mengangguk..
Dan terus pejamkan mata..🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Kriekk!!bunyi pintu dibuka,lalu farah membuka mata!!Abangg!!cepatnya abang beli air!!farah memalingkan muka ke arah bunyi tersebut.
"So,sofea!!apa kau buat kat sini!!tak puas lagi ke dengan apa yang kau buat kat aku hah!!..jerit farah..
"Yup,memang aku tak puas lagi,kau mampus baru aku puas!!terus sofea mengambil bantal di tepi farah dan terus menerkup muka farahh..Hah,ambik kau..kau jangan ingat kalau kau dapat harris aku tak boleh dapat..aku akan buat apa sahajademi harris....
Pintu di wad dibuka .."Ya allah sofea.."kata harris dan menolak badan sofea jatuh ke lantai..
Ya allah sayang,,sayang tak apa2 ke?tanya harris kepada farah..
Sebelum sempat sofea melarikan diri,harris pegang kuat lengan sofea supaya tak terlepas..dan terus harris call polis..
Seteleh beberapa minit keluarga harris dan mama farah sampai..
*Ya allah siapa perenpuan ni harris..!"tanya daddy harris
"Sofea,girlfriend harris dulu,dia cuba nak bunuh farah..terang harris..Pishh..bunyi tamparan yang sangat kuat dari mama farah..
"Sanggup kau nak bunuh anak aku?apa salah dia kat engkau hah?Mama,mama,dah dah..harris dah call polis dah tadi..jangan besarkan lagi masalah ni..!kata farah..
Beberapa orang polis pun,masuk ke dalam wad ..dan terus menggari sofea..
Harris!!!kau jangan ingat kau akan bahagia..hahahaha!!!!jerit sofea..
YOU ARE READING
[C]Maybe Dah Jodoh
RomanceHye readers,nak tahu macam mana story ni..bAce lah..sebab author x pandai nak buat sinopsis..so kalau dah baca tu,jangan lupa vote tau..😘..so stay continue reading this story"maybe dah JODOH..