Akhirnya sampai ke penghujung cerita..jangan lupa vote tau..
Papa,mama tengok ni dani tolak qisya..
"Dani jangan tolak adik kamu,kamu tak sayang dia ke?"kata harris
Dani sayang kat qisya papa,qisya maafkan dani ok??
Hhaa!macam tu kan elok!!..
Yup,farah ngan harris dapat anak kembar,sorang laki sorang perempuan..yang laki nama akmal daniel dan perempuan nama akmar qisya..
"Assalamualaikum harris,farah.."
Panggil seseorang yang bertudung.."Waalaik..sofea,ape kau buat kat sini?
"Erm,harris,farah..i sebenarnya nak mintak maaf atas apa yang i dah buat 3 tahun dulu..
"Dah la sofea,tu cerita lama,tak payah nak ungkit..i dah lama maafkan you!kata farah.
"Terima kasih farah,harris,korang baik sangat..ni i datang ni nak undang korang ke rumah i untuk kenduri selamat..
"Buat apa sofea?..tanya harris
"Ni,i dah mengandung..dah 2 minggu..terang sofea
"You mengandung?kahwin ngan sapa?
"Ni husband i..kenalkan ni adam..adam,ni harris,dan ni farah.."Nice to meet you..harris,farah..
"Mat saleh ke sofea?tanya farah
"yup..i jumpa dia masa kat australia..erm ok lah..i ada urusan lagi ni..see you next time..?
"Yes..see you..🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
" Ya allah hensem nye mat saleh...
Kata farah..
"Ape?hensem?abang lagi hensem.ni kenapa sengih2 tengok mat saleh tadi..?berkenan ke?tanya harris
"Ye kot..?..
"Ape?pastu abang macam mana?jangan macam2 sayang.."
"Macam mana apa macam tu je lahh..hahaa..ketawa farah
"Eii,sayang?apa ni....terus harris ingin mencubit pipi farah..tapi farah lari..Hahaha..papa ngan mama macam budak budak la..haha..kata dani dan qisya..
Mereka berempat pun berkejar kejaran di pantai.....
-[TAMAT]-
HUHU...macam mana story best or not...readers!!!📢📢tolong vote ok!!!!love you guyss😘
YOU ARE READING
[C]Maybe Dah Jodoh
RomanceHye readers,nak tahu macam mana story ni..bAce lah..sebab author x pandai nak buat sinopsis..so kalau dah baca tu,jangan lupa vote tau..😘..so stay continue reading this story"maybe dah JODOH..