"Ok..lah kalau semua setuju bulan depan Farah ngan Harris kahwin..ok!?"kata mummy Harris
"Hah? Bulan depan cepatnya."kata Farah..
"Iyelah..buat ape lambat lambatkan perkara baik kan?" Kat daddy harris..
"Betul cakap kau tu lina,lim,aku setuju jer..kalu la ayah Farrah ada lagi nesti dia gembira..kata mama Farah
"Dah la maria,jangan sedih..masa ni sepatutnya gembira..kata daddy Harris.
"Ok lah ma,mummy,daddty kalu macam tu..!!'kata Farah..Harris hanya tersenyum macam kerang busuk..
_____________________________
Aaaaaa!!!Farah nenjerit sambil menerkup muka di bantal..
"Hurmm,ya allah aku muda lagi ya allah..takkan aku dah nak kahwin..?ya allah kalau lah sah takdir aku akan kahwin muda aku terima ya allah..ya allah engkau permudahkanlah urusan kehidupan aku lepasni ya allah..aminn..'"Farah berdoaKedengaran lagu got7 never ever dimainkan menandakan ada panggilan masuk di telefon Farah.
Sarah pun mengambil telefon dan nombor yang tidak dikenali terpapar di skrin
"sape pulak ni..aahh biar la..mesti salah nombor.."Tik tok!menandakan mesej masuk di telefon Farah..sarah pun membuka mesej tersebut..
From Unknown:Hi,takkan dah tidur!!
"Aikk!!sape pulak ni"
To unknown:erm,maafkan saya,siapa ni erk?
From unknown:ala,takkan bakal suami pun tak kenal!!harris lah..Hah!!Harris?kena sawan ke ape Harris ni..dia ambik no aku kat mana..mesti mama bagi..lalu Farah pun simpan nombor Harris di telefon dengan nickname Harris senget..
To Harris senget:ade ape?saya nak tidur dah ni ngantuk..
From Harris senget:x ade ape2..rindu la kat awak!!Eii..rindu..sah otak tak betul dia ni..malas aku nak layan si Harris ni baik aku tidur..
______________________________.................
Mak aii..minah ni tinggal bluetick kat aku..eii geram nye..!!lalu Haaris mrncampakkan telefonnya atas katil..Kenapa aku rasa Farah ni lAin dari perempuan yang pernah aku kenal..dan kenapa aku rasa berdebar pulak ni..takkan aku dah fallin love dengan diA...ahh malas la aku nak fikur baik aku tidur..oooo..tak sabar nye nak kahwin..haha..
___________________________
"Selamat pagi mummy,daddy.."kata Harris
"Selamat pagi anak mummy .aii,senyum sampai telinga ni..ada apa?"
"Tak ada ape lah mummy.."
"Ke tak sabar nak kahwin..?
"Ish ade2 je mumny ni..mana ada.."
"Iye lah tu..dah makan2.."
"Erm baik ma.."Ha..ni daddy..tentang projek kita dengan dato maarof kat kelantan tu dah selesai..tinggal kita kena pergi kelantan la untuk tengok tempat tu.."
"Ok..kita akan pergi next week la sebab daddy x ade ape mesyuarat minggu depan.."
"Ok daddy..
__________________________
So macam mana best ke tidok?yang penting teruskan membaca dan vote yer!!! Love you readers😜
YOU ARE READING
[C]Maybe Dah Jodoh
RomantizmHye readers,nak tahu macam mana story ni..bAce lah..sebab author x pandai nak buat sinopsis..so kalau dah baca tu,jangan lupa vote tau..😘..so stay continue reading this story"maybe dah JODOH..