"Morning sweetie.."kata harris yang baru lepas keluar dalam bilik air..
Farah pun tersenyum lalu nelihat pakaian berselerak atas lantai..membulat matanya dan terus menerkup mukanya dengan selimut..
Alah,sayng tak payah malu..saya dah nampak semua,dah g mandi..nak pergi keluar pulak lepasni!
Sarah pun terus gapai tuala dan terus ke bilik air..
"Sayang jangan lupa mandi wajib!!teriak harris
"Eii,pervert!!merah jerr muka farah..
____________________________
Hah?boleh jalan tak?kalu tak?abang dukung nak?sakat harrisEii,awak ni kan..marah farah..
Cup..satu kucupan di bibir farah..Awak!! Cup satu lagi di leher..
"Kenapa ni?"tanya farah.
"Kan saya dah cakap semalam awak kena panggil saya abang!!dah lupa?
"Hehe,iye!saya lupa..🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
"Ok awak nak makan apa?tanya harris
"ape2 jelah,asalkan halal.ucap farah sambil tayang senyum.
"Ok,waiter!!"🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
"Ehhh,harris you buat apa kat sini"soal sofea
"Kau buat apa kat sini hah?kau ikut aku ke?"kata harris
"Mana ada harris,mungkin kita ada jodoh kot?
"Jangan nak mengarut lah sofea i dah kahwin,so you jangan nak kacau hidup i"
"Ala,harris lelaki boleh kawin 4 la harris,!
"Kepala otak kau!!aku takkan nikah lain,aku sayangkan isteri aku..paham?
"Harris you jangan ingat you akan bahagia ngan perempuan tu,kalu i takleh dapat u,orang lain pon tak boleh..!!bentak sofea..Harris pergi meninggalkan sofea..
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Sayang!!ohh sayang!! Panggil harrisApe hubungan awak dengan perempuan yang saya langgar kat airport hari tu .?sial farah serious..
"Saya x de ape2 hubungan ngan dia?kenapa sayang ni?harris memegang tangan farah"Jangan pegang saya,awak cakap apa hubungan awak ngan perempuan tu..!!
"Ok,look me!memang saya ada hubungan dengan dia tapi tu dulu..dialah sofea yang saya cakap kat awak dulu..(Flashback)
Farah,kau takde boyfriend ke?"tanya Harris mematikn keadaan senyap
"X de,,"jawab sarah.
"Oooooo..erm,takkan x de sorang pun yng kau berkenan?..
"X de"awak tu takde girlfriend ke?tanya Farah
"Ada tapi dulu la..dia dekat ngan aku pun sebab duit jer..bukan ikhlas nak kan aku,"
"Pulak dah,kesian awak..So sekarang dia kat mana?
"Entah last dia jumpa aku pun minggu lepas,tu pun nakkan duit..
"Ade lagi ye perempuan macam tu?pelik2 la..(End flashback)
"Sayang percayalah,abang hanya sayang kat sayang jer..sofea tu masa lalu abang,sayang adalah cinta abang sampai jannah.."terang harris
"Erm,abang,maafkan farah,farah salah faham kat abang!bukan apa farah dah mula sayangkan abang,farah dah mula sayangkan abang!!terang farah sambil sambil menangis..
"Shuh,shuh,dah jangan nangis."harris pun memeluk farah..
_____________________
Kacau la sofea ni kan..takpelah,nantikan chapter seterusnya ye..jangan lupa vote tau!!love you readers
😜
YOU ARE READING
[C]Maybe Dah Jodoh
RomansaHye readers,nak tahu macam mana story ni..bAce lah..sebab author x pandai nak buat sinopsis..so kalau dah baca tu,jangan lupa vote tau..😘..so stay continue reading this story"maybe dah JODOH..