「 perempuan murah ; tiga 」

3.3K 214 44
                                    

Rose menggeleng perlahan dan lama kelamaan gelengannya menjadi semakin laju tatkala Jimin mula mendekatinya dengan senyuman sinis di bibir.

"Jebal... Let me go... I'm sure that... A...awak salah orang. Ka...kakak saya yang bekerja sebagai pelayan lelaki kat kelab malam ni. Saya tidak bekerja pun kat sini!"

"Joh-eun seulpeum..."Jimin membuat wajah sedih lalu ketawa sinis. "Kesah pula aku? Lepas kau layan aku, kau dapat duit. Untung tau. Aku bagi kau duit cukup cukup untuk kau beli sebuah rumah. Kau tak rasa ke untung habis?"

Rose menggeleng. Air matanya yang mengalir ke pipi diseka kasar. Dia mula bangun, memberanikan diri untuk melawan Jimin. "Awak ingat, duit tu segala galanya? Awak ingat, duit boleh buat manusia di muka bumi ni dapat segala galanya? Begitu?"

Jimin berdecit sinis. Diahlikan pandangan ke tepi dan tidak lama selepas itu, wajah Rose ditatapnya semula. "Ya! Aku rasa duit memang segala galanya! Dengan duitlah, aku boleh buat apa saja!"

Jimin mula mendekati Rose lalu dikunci Rose dengan kedua dua lengannya ke dinding. Dipandang mata Rose sedalam dalamnya. "Dengan duitlah, aku ada kebenaran untuk rogol kau."

Membuntang luas terus mata Rose. Ditolak kuat dada milik Jimin namun langsung tidak terkesan apa apa. Jimin ketawa sinis lalu diusap lembut pipi Rose. "Kau jangan risau, aku takkan tipu. Duit tu aku akan bagi kat kau esok. Aku bukan jenis yang suka menipu."

"A... aku tak pandang lah duit kau tu! Aku cuma nak kau lepaskan aku! Pergi!" jerit Rose sambil menolak nolak dada Jimin sambil matanya dipejam rapat.

Pantas bibir Jimin hinggap ke bibir Rose. Dengan kasar, dia mencium bibir Rose. Tangannya mula dimasukkan ke dalam baju Rose. Rose pantas menepis kasar tangan Jimin lalu menggigit kuat bibir Jimin menyebabkan ciuman Jimin terlerai.

Jimin memegang bibirnya yang mula mengalirkan darah itu. Jimin memandang jarinya. Rose yang sedang bernafas berat itu dipandangnya geram. "Sial punya perempuan!"

Rose mengesat kasar air matanya yang mula mengalir itu. Jimin yang mulai datang dekat itu dipandangnya benci. "Jangan dekat!"

Jimin berdecit sinis. Jeritan Rose diendahkan dan laju dia menarik tangan Rose lalu dibawanya Rose ke arah katil. "Kau kena layan aku!"

Jimin menolak dalam pipinya dengan menggunakan lidahnya. "Takpa... Aku suka perempuan ganas macam kau. Mencabar sikit."

Rose menggigit bibir bawahnya. Air mata tidak boleh berhenti dari mengalir. "Aku tak akan layan kau! Pergilah cari perempuan murah yang lain! Aku bukan murah! Aku bukan seringgit dua ringgit, aku tak boleh dibeli dengan duit!" jerit Rose.

Jimin mengendahkan kata kata Rose lalu dikoyak ganas baju milik Rose. Membuntang luas terus mata Rose. "Apa kau dah buat!? Kau gila!?"

Jimin mula meramas buah dada Rose sambil memandang ke arah wajah Rose dengan senyuman sinis. "Wow, your sexy moan tho, buat nafsu aku semakin membuak buak."

Rose mencapai tangan Jimin yang sedang memegang perutnya itu lalu digigit nya sekuat yang dia boleh membuatkan Jimin menjerit kesakitan. "Shit! Dasar perempuan murah yang sial!"

Jimin menggeleng lalu diketap rambutnya geram. Penat dia layan perempuan macam Rose ni, boleh naik gila dibuatnya. Selama dia melayan perempuan ini, tak pernah sekali pun dia dibuat sebegini. "Dahlah! Aku penat! Keluar kau sekarang!" akhirnya, dia buat keputusan untuk mengalah.

Rose mengurut dadanya perlahan. Bajunya yang koyak itu dicapai. "Kau tengok ni! Apa aku nak pakai!? Tanggalkan baju kau tu!"

Jimin tersenyum sinis. Dipandang Rose dengan pandangan nakalnya. "Dah nak relakan diri untuk layan aku? Hmm?"

"Kau gila! Tanggal baju kau sekarang!" arah Rose sekali lagi dengan kasar. Jimin menggulingkan bebola matanya lalu ditanggalkan bajunya dan dilempar bajunya ke arah Rose.

Rose menyarung baju milik Jimin ke badannya. "Nanti jumpa, aku bagi balik." kata Rose dingin dan berlalu.

Setelah berada di luar bilik, Rose mengeluh lega. Mujur dia tidak dirogol oleh lelaki itu. Rose tersenyum nipis dan mula berlalu dari kelab malam tersebut.

- ( tbc )

Ⓒ perempuan murah ↬ rose bp & jimin btsWhere stories live. Discover now