Prolog

899 47 10
                                    

Lily si James stateau pe canapea si priveau împreună cu Sirius si Remus la cei 2 copii ai lor.Emma si Harry Potter.Totul era fericit, insa lipsea un bun prieten de al lor Peter Pettegrew.Nimeni nu prevestea linistea dinaintea furtunii.

-Eu cred ca Emma o sa fie foarte frumoasa si o sa franga multe inimi...Iar Harry va fura si el inimile fetelor...spuse Sirius.

-Eu cred ca va fi deșteaptă ca Lily.Iar Harry va fi un dezastru la potiuni ca James. spuse Remus.

Toți discutau privindu-i mirați pe cele mai importante persoane din camera...Emma si Harry, gemenii Potter.Ce se jucau cu micile stelute ce ieseau din bagheta lui James, in timp ce Emma isi schimba culoarea părului de fiecare data când steluța se apropia de ea.Insa nu putea sa o atingă, deoarece fratele sau avea grija sa nu o rănească asa ca alungă fiecare steluța.
După atata vorbă si dupa o masa pregatita de Lily se făcuse seara.

-Noi plecam, Sirius!spuse Remus accentuând ultmul cuvant.

-Off...Dar mai voiam o sticlă de beriezo...

-Ai frigiderul plin acasa!Pa Lily, Pa James!

Si asa au plecat cei doi prieteni.Lily ii puse in patut pe cei doi bebelusi, avand grija sa le aranjeze pernutele comod si sa le dea fiecaruia cate o jucarie care sa ii tina ocupati.Cand aude în tipat jos, iar in camera apare chiar Lordul Voldemort!

-Da-te sange-mal!spuse Voldemort cu un zambet pe chip.Profeția...

-Niciodata!Spuse Lily iar un jet de lumina verde vine spre ea omorand-o.

-Acum voi micuților!AVADA KADAVRA!

Iar acelasi jet de lumina este aruncat catre bebelusi, dar un fapt neasteptat se intampla, jetul de lumina ricoseaza catre Voldemort iar acesta dispare.
Emma si Harry incep sa plângă,deoarece rănile ii ustutau foarte tare.Harry avea un fulger pe frunte,iar Emma in palma stânga.In tot acest timp a sosit si Dumbledore împreună cu Plesneala:

-Lily, nuuuu!strigă Snape din toti rarunchii.

-Severus, nu plânge, nu te va ajuta cu nimic, spuse Dumbledore cu calm, dar cu tristete pe chip.

-Ce o sa facem...?spuse Plesneala simtind cum lacrimile amenintau sa apara

-Eu o sa il duc pe Harry la Petunia Dursley, sora lui Lily.O sa aiba grija de el.

-Incuiati...o sa trăiască cu Incuiati?spuse Plesneala vizibil enervat.

-Da..asa se pare...acolo va fi in siguranta...o sa scriu intr-o scrisoare toata întâmplarea.

-Iar Emma?întreba Plesneala uitandu-se la fetita cu ochii verzi ca acele de brad si parul negru ca abanosul.

-O sa o duc la Ronald si Mary Johnson, chit ca Mary a pierdut sarcina,cu singuranta o sa se bucure.Si sti ce buni prieteni sunt cu Lily si James, ma rog....erau.Sunt sigur ca o sa aibă grija de Emma, doar au ajuns niste aurori respectați.

-Cred, cred ca ai dreptate...

(N/A:Asta este prima mea carte, deci nu fiti asa duri, insa sper sa va placa)

Emma Potter Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum