Era o zi frumoasa de vara...încă o saptamana si Emma pleca la Hogwarts.Era mai fericita ca niciodata.Statea in sufrageria,pe podea:
- Macao! Te-am batut Ralf, scoate banii!ii spuse Emma triumfătoare spiridusului de casa care se ocupa cu corespondenta magică.
-Emma nu mai juca Macao pe bani cu spiridusii!strigă doamna Johnson de pe scări.
-Buna Ralf!Spuse domnul Johnson.Ce te aduce pe aici?
-Corespondenta tata,spuse Emma numărând cei 50 de cnuti pe care ii câștigase.De unde are un spiridus bani?Pai domnii Johnson consideră ca este incorect ca un spiridus sa fie pus la munca fara sa fie platiti,asa ca fiecare spiridus primeste cate 10 galeoni pe saptamana si o zi liberă.
-Domule,Ralf are o veste cutremuratoare!Ralf a aflat ca Sirius Black a evedata din Azkaban!Spuse Ralf cu un ton sinistru.Uitati si ziarul.
-Mulțumim Ralf,poți pleca spuse doamna Johnson.
-La revedere domisoara Emma!Spuse Ralf
Acest eveniment nu o afecta pe Emma cat ii afecta pe părinții ei.Care erau foarte ocupații la minister.Dar uite totusi ca zilele trecura,iar ea mergea pe Aleea Diagon,unde auzise ca se afla Harry.
-Emma te superi daca intrăm putin in Ceaunul Crăpat?întreba doamna Johnson
-Nu chiar deloc,am auzit ca e Harry aici,împreună cu familia Weasley.
-Stim Scumpo.Iar aici este si domnul Fudge.
Oh da..Emma uitase de batranelul care ii aducea bomboane cand era mica...Care era chiar ministrul magiei.
Petrecuse ceva timp la Ceaunul Crăpat unde,intr-adevăr se aflau Harry,Ron si Hermione.Harry le povestise toata experienta cu matusa Marge, poveste pe care Emma o asculta cu interes.
-Si matusa Marge,despre care vorbesti tu,zici ca are câini?
-Da,sunt groaznici,ii trateaza ca pe copii ei.De ce întrebi?
-Asa de curiozitate.
Apoi plecara acasa si peste câteva zile hop era pe peronul 9 si 3/4.
In tren era totul bine isi găsiseră un compartiment aproape gol.De ce aproape gol?Pentru ca acolo statea in om cu o valiza pe care scrie R.J LUPIN.Se facuse comoda si asteota ca acel domn sa se trezeaca,dar dintr-o data o se făcuse foarte frig...văzuse o licarire verde...un strigat si dintr-o data se trezi:
-Buna!Uite mănâncă asta!Spuse dandu-i o bucățică de ciocolată,prietenii tăi se vor trezi in curand.
-Multumesc!Dar...ce am patit...cum de...eray cumva...?
-Da,au fost dementori...
-Dementori aici...dar asta esfe chiar....aventuros si uimitor!
-Putem spune si asta...
-Dumneavoastra sunteti noul profesor de ACMN?
-Da...eu sunt sunt...iar tu esti Emma Johnson,am fost prieten bun cu părinții tai,aurorii Johnson.Ahh...uite..se trezesc!
După asta copiii aflara ca fuseseră niste dementori care il căutau pe Sirius Black.
Ajunsi la Hogwarts totul decursese normal,totul obisnuit,dar...
-Azi avem prima ora de Grija fata de creaturile magice,predata chiar de Hagrid!Spuse Stephanie
Si asa cei 5 plecara spre cabana lui Hagrid,unde era un grup de elevi.
-Astăzi o sa învățați cum sa controlați o astfel de creatura,stie cineva ce este?
Nimeni nu ridica mâna in afara de Emma si Hermione.
-Ei...Hermione!
-Este un hipogrif.
-Corect...ai mers vreodată pe unul?
-Nu...spuse Hermione si lasa privirea in jos.
-Ei...nu-o nicio problema.Emma!
-Da,Hagrid.
-Vrei tu sa le arăți colegilor tai cum se zboară pe un Hipogrif?
-Sigur...spuse Emma cu un ton modest.Stia sa zboare de mica,tatăl ei ii luase în hipogrif cand a împlinit 5 ani,doamna Johnson nu stia nimic,insa intr-o zi hipogriful a dispărut misterios,acum era chiar in fata ei.
Ajunsă langa Hipogrif spuse:
-Buna Buckbeak!în timp ce ii vorbea Emma facu o plecăciune,hipogriful la fel.Apoi Emma se duse sa îl mângâie,iar el o privi voios.
-Nu am mai vorbit de mult, nu-i asa?Vrei sa ne plimbam putin!
Iar ca raspuns hipogriful o impingea pe Emma spre spatele lui.
-Pai...toate aceste fiind spuse...Cand pot sa ma întorc?spuse Emma.Hagrid nu avu timp sa raspunda ca Emma era deja la mare depărtare insa se auzi foarte clar:
-Succes la potiuni,fraierilor.O sa va scriu din Bahamas!
In tot acel timp Hagrid explica ceea ce Emma a facut.Nu dura insa mult ca Emma se întoarse.
-Copii...ora s-a terminat!Spuse Hagrid.Dar Draco incercand sa se dea mare a fost dat jos de catre hipogrif.A fost tare suparat,mai mult ofensat ca a fost facut de ras in fata cercetasilor.
***
-Emma ai auzit noile vesti?
-Ce vesti Stephanie...n-am chef de chestii din astea...hai in camera de zi după John si Justin,mergem in pădure.
-Stai sa ma gandesc...nu!
-Off...doar nu ai de gand sa înveți la potiuni.
- Ba chiar asta vreau sa fac.
-Nu!a spus Emma impunător si a luat-o pe Stephanie de mana si a coborât jos i-a luat pe băieți si cat ai zice peste erau in pădure.
-Ce vrei sa ne arăți,Em?a intrebat John
-Am gasit o vraja noua in cărțile date de mama si...am incercat-o
-Ce trebuie sa reparam?a intrebat Justin precaut.
- Off....nimic fraierilor.Vreau sa va invat cum sa o faceti.
-Sigur nu e periculos?intreba Stephanie.
-Nu,normal ca nu.
-Inainte...cum se numeste?
-Vraja Patronus...
Si asa cei 4 au invatat vraja..."o sa va ajute in viitor ,mai ales cu dementorii" le spusese Emma.
Restul zilelor si trecut normal pana
-Cum adica azi o sa fie omorât?!striga Emma la Harry
-Em,calmeaza-te,o rezolvăm cumva!Spuse Hermione.
Restul zilei au fost intr-o intreaga tensiune.
Si asa se pomeni Emma intr-o încăpere cu Ron rănit la picior,o Hermione îngrijorată pentru Cronshakes (niciodata nu am stiut cum se scrie),un Harry speriat,un Snape lesinat si profesorul Lupin care...il îmbrățișa pe Sirius Black?!
Dintr-o data atenția a fost îndreptată catre Emma si Sirius a spus:
-Chiar ca semeni cu James...ai ochii lui,parul lui...si presupun ca esti deșteaptă ca Lily.
-Logic ca sunt deșteaptă...dar nu stiu cine e Lily sau James.
-Sunt părinții tai.pentru o secunda Emma vru sa spune ceva dar fu întreruptă de Ron
-Adică...Harry si Emma sunt frați?
-Daca taceai filosof ramaneai!Spuse Emma.
Prea multe informatii,prea multe intrebari!Mintea nu procesează,inima nu ascultă,ce inima..of..
Singura chestie pe care o putea face Emma in momentul asta era sa fuga...si asta a facut.
CITEȘTI
Emma Potter
FanfictionEmma Johnson este sora demult pierduta a lui Harry Potter.Copilul care s-a crezut mort timp de 13 ani.După ce Lily si James sunt omorati,Mary si Ronald Johnson (foarte buni prieteni cu Lily si James) o iau pe Emma si o cresc ca pe propia lor fiica.R...