Au vorbit pana pe inserate, trenul se oprise, deci trebuia sa coboare, jos era Hagrid cu un felinar in mana:
-Anu' întâi,Anu' întâi.O!Buna tie ce mai face domnul Johnson?
-Buna Hagrid,e intr-o misiune,nimic special.
Desi Emma nu părea impresionată pentru ea era mare lucru ca avea o sansa la aseamenea părinți care au ajutat mult comunitatea vrajitoreasca.
Ajunsi la Hogwarts sunt întâmpinați de doamna profesoara McGonagall:
-Eu sunt Minerva McGonagall,profesoara de transfigurari si capul casei Cercetasilor.
"Minnie" gandi Emma.Nu ii mai spusese de mult asa.Ce vremuri bune...
-Emma...am emotii!Pana acum o luna credeam ca viața mea e normală, iar acum a luat o întorsătură la o sută optzeci de grade.Totul pare asa complicat...aceasta sortare...materiile...Poate ar fi trebuit sa rămân la scoala de oameni ca mine, normali.spuse Stephanie cu lacrimi in ochi.
-Ba nu este adevarat, tu esti o persoana uimitoare, foarte speciala si meriti sa fi aici.Acum lasă lacrimile si zâmbește, avem asa-zisi rivali pe aici si trebuie sa arătăm demne.
După ce spuse acestea Emma intoarse capul si il văzu un băiat blond cu mana întinsă spre Harry.
- Băiatul acela spre exemplu, il cunosc extrem de bine.Draco Malfoy, băiatul lui Lucius Malfoy si cel mai de temut dusman al tatei.
-Avem dusmani..?Stephanie confuză.Dar eu nu il cunosc.
-Suntem împreună in asta asa ca trebuie sa ma susții.Si cu aceste cuvinte se îndrepta catre Draco
-Ce vrei de la el, Draco? Întreba Emma cu o urmă de dispreț in voce.
-De la tine nimic, Johnson....dispari!
-S-o crezi tu!Spuse Emma si isi îndrepta bagheta catre Draco
-Când o sa audă tata....
-Ce faci, Draco mai nou te bati cu fetele...of credeam ca poți mai mult de atat...
Cel ce rostise acele cuvinte nu era nimeni altul de cat băiatul cu ochii colorati din tren.
Ii închise gura lui Draco si o lua pe Emma aproape pe sus de langa el.
-Ma descurcam si singura, multumesc frumos!
-Am vazut...răspunde John sarcastic si se îndrepta catre Justin...celălat "bufon" din tren cum il numise ea, alt coleg de la scoala încuiată.
Insa...gândul Emmei rămase la baitul cu parul negru...Harry Potter...faimosul Harry Potter.
Si iată ca a venit si ceremonia de sortare,Emma nu fu atenta pana nu auzi numele băiatului blond din tren, John.
-Blake, Jonathan!striga doamna profesoara McGonaggal.Băiatul se dusese deloc timid si nici nu se asezase bine caci Jobenul striga
-CERCETASI.
Iar băiatul se duse la masa alaturi de colegii lui cercetasi.
-Davies, Stephanie!
-CERCETASI
Apoi urmara cativa copii pana Emma si auzi numele
-Johnson, Emma!strigă McGonagall.Emma pasi cu încredere pana la taburet si se aseza pe el cu zâmbetul pe buze.
-Mmm....Interesant!Chiar foarte interesant..Mmm
...minte cu carul
, mult curaj si viclenie pe masura...si totusi...Nu stiu unde sa te trimit...sa ma mai gândesc....aaa...sora pierdută a lui Potter....sa ma vedem...ani întregi de antrenamente....inima împietrită de insusi Voldemort....Nu pot sa spun decat un singur cuvant:
-CERCETASI!răsună vocea jobenului in toata sala.Masa cercetasilor aplauda
răsunător.
Emmei nu ii pasa de nimeni si nimic ci doar de faptul ca e langa persoanele care ii vor fi cu siguranta prieteni, pana cand auzi un nume cunoscut :
-Potter, Harry!
Dupa destul de mult timp Jobenul spuse:
-CERCETASI
Băiatul se duse langa prietenii lui
-Torres, Justin
Nu dupa mult timp
-CERCETASI
Dupa discursul lui Dumbledore si un adevărat festin, cercetasii plecara spre turnul lor îndrumați de Percy.Cu exceptia unei singure persoane: Emma, ce cauta cu disperare o camera in castel in care sa reusească sa isi continue lecțiile in plus.
-Nu ar trebui sa umbli la ora asta prin castel?se auzi o voce in depărtare.Emma se întoarse sa descopere ca posesorul vocii era nimeni altul decat băiatul din tren:John
-Iarăsi tu..chiar nu ai ce face?
-Pai aparent nu...hai spune...fratii mei mai mari mi-au povestit depre Hogwarts si m-au invatat fiecare locusor de aici...
-Nu ai cu ce sa ma ajuți!Spuse Emma dorind sa plece John o trase inapoi.
-Of stiu foarte multe despre tine, Emma.Tații nostri sunt prieteni destul de buni si stiu foarte bine ca tu cauti un loc unde sa continui sa practici magia mai avansata.
-Nu este adevarat adica...bine Ce ai dreptate, dar te rog nu spune nimănui...o sa...o sa te învăț si pe tine câteva vraji defensive...promit
-Vrem si noi!se auziră doua voci din spate, nimeni altii decat Stephanie si Justin.
-De ce intru eu in belele din prima zi?De ce?spuse Emma si se întoarse cu spatele la ei.John vin-o mai repede si arata-mi unde este o camera liberă!
-Nu mai striga!Fratii mei au spus ca pe aici misuna un supraveghetor ursuz împreună cu pisica sa...
-Bine...pai camera este....si ii lua după el...aici ar trebui sa fie!Spuse John nedumerit văzând ca nu era decat un perete.Se numea...camera necestitatii parca...
-Of nu mai fiti asa stupizi...spuse Justin si intra prin perete.
-El chiar a facut asta? Întreba Stephanie si înainta si ea...
-Cred ca ar trebui sa...
-Intrăm?nici gand.
-Haide nu ai nimic de pierdut!Spuse John si o impinse in perete.Emma era uimită de ceea ce vazu dincolo de perete...o camera cu tot ce aveai nevoie, ingrediente pentru potiuni, baghete, carti de vraji, plante magice, câteva animale intr-o cusca, un glob de prezis viitorul
-Dar Previziuni despre viitor si Grija fata de creaturile magice facem abia in anul trei!Spuse Stephanie uimită.
-Pai cred ca asta este începutul unei prietenii, nu?spuse Justin
***
A doua zi decursese normal, deja primise detenție cu Plesneala pentru ca incercase sa ii sopteasca raspunsurile lui Harry Potter, atunci cand acesta fusese intrebat si nu stiuse si era deja cea mai buna din clasa spre invidia Hermionei, o fata ce provenea din incuiati.
-Hei!Stati!Asteptati!striga Emma pe holuri catre un grup de trei persoane.
-Scuze nu te auzisem!Spuse un băiat roscat.
-Te putem ajuta cu ceva?incepu Harry.
-Nu...voiam doar sa fac cunostinta cu voi, mi s-a părut ca sunteti de treabă si...
-Tu nu esti cumva fata care a luat detenție pentru ca mi-a soptit?
-Ba da, dar...
-Multumesc mult, eu sunt Harry Potter, el este Ron Weasley, iar ea-spuse arătând catre o fetita cu parul brunet si dinti de iepure-Este Hermione Granger.
-Emma Johnson!Încântată...spuse aceasta.Chiar pareti de treabă daca aveti nevoie de mine...va pot ajuta oricand.
-Mulțumim!Spuse Harry.Pai ne vedem!
Desi Emma paru surprinzator de ospitaliera, se simti bine.Simti cum ceva in ea se schimba.Poate avea un sentiment de bucurie?Imposibil...
La ora de zbor veni madame Hook pregatita sa ii învețe pe boboci tainele acestei arte vrajitoresti numită "vajthat".
-E toata lumea prezenta ?
-Copiii se uitau in stânga si in dreapta...
-Nu este Emma doamna profesoara !spuse Hermione cu o voce speriată.
-Dar un...nici nu apuca sa termine întrebarea ca din văzduh se auzi un:
-Iuhuuuuu.....apoi avea persoana care de la depărtare semăna cu o furnică se apropia usor,usor de madame Hook care părea fericita in loc de suparata:
-Foarte bine domnisoara Johnson, douazeci de puncte pentru cercetasi.Insa nu m-ai ascultat asa ca minus cinci punctr.Ma duc sa o chem pe McGonagall sa nu va urcati pe maturi!spuse ea cu un ton ridicat.
-Emma, de unde sti sa zbori?întreba Stephanie
-Pai...m-a invatat tata pe cand petreceam mai mult timp împreună...
-Hei, nu te întrista!spuse John.Acum faci parte din grupul meu de prieteni iar eu nu le permit sa fie supărați.Mereu zîmbitori!
In acel moment Emma simti în sentiment extraordinar, bine nu chiar sentiment, dar stia ca isi făcuse prietenii si asta era foarte important.
Insa Neville nu asculta pe madam Hook si încântat sa învețe, dar si emotionat se urca pe matura , ea luand-o la goana, apoi cazu de pe ea, iar globul Aminteste-ti tot fusese gasit de Draco care voia sa o ascundă pentru ca saracul Neville sa fie nevoit sa i caute si asa Emma se urca pe matura cu Harry in dreptul ei pentru a recupera globul.După un mini meci de vajthat, cum ii plăcea Emmei sa spună Harry recupera globul cand...
-Potter, Johnson,după mine!vocea ii apartinea profesoarei McGonagall, profesoara de transfigurare si capul casei Cercetărilor.
După ceva timp de mers ii spuse Emmei:
-Asteapta-ma in biroul meu, apropo serbet de lamaie!
Emma asa făcuse presupunând ca serbet de lămâie era parola si după ceva timp veni si McGonaggal si ii dădu o cheie si ii spuse ca trebuie sa se duca in pădure,iar pe copacul pe care era scrijelit E.P sa bată de 2 ori si va gasi ceva,insa nu i-a spus ce.
-Sper ca nu te superi ca nu esti in echipa de vajthat, domnii Johnson au dat ordine stricte.Trebuie sa fii in siguranga
-Eh...oricum aveam prea mult de invatat.La revedere doamna profesoara!
-La revedere, Emma..
***
Si asa trecuse o zi, doua, trei in pădure gasi o camera secretă unde erau carti la fel ca un biblioteca, dar din sectorul interzis.si ii dusese pe Ron ,Harry si Hermione acolo si ii ajuta sa găsească informatii despre Nicolas Flamel.Se imprietenise mult cu ei.De cand ea împreună cu Harry, John, Stephanie si Ron o ajutasera pe Hermione sa scape de acel trol.Totul ds schimbase din aceal clipa, se imprieteniseea si începuseră sa discute foarte multe.De Craciun Emma primise chiar si un pulover turcoaz cu un E pe el si încă ceva...primise un inel foarte frumos, insa piatra s pe el era destul de mare.
După luni întregi de cautari si nopți pierdute aflara foarte multe despre Piatra filosofala. Apoi veni momentul cel mai important, Piatra filosofala.Ron împreună cu Stephanie si Justin ramasese la sahul vrajitoresc, Hermione si John la potiuni...insa ea si Harry inaintau.Ajunsi acolo si pusi fata in fata cu...cu profesorul Quirrel ...dar ceva s-a intamplat cand Emma l-a vazut pe profesor o energie negativă a intrat in ea si nu putea sa luptă a stat lipită de podea mult timp.
-Emma...esti bine? întreba Harry cu lacrimi in ochi
-Da...Ma simt mai bine.
-Emma...reuniune de familie...de cand nu ne-am mai vazut!Spuse o voce ce nu părea a fi A lui Quirrel.Da-mi inelul, da-mi Piatra
Filosofala si totul o sa fie bine.
Iar fix in acel moment Emma isi dădu seama ce s-a intamplat, piatra prea mare pentru un inel...cadoul anonim... se ridica si striga cat putu de tare spre profesorul Quirrel:
-Sectumsempra!iar el dispare surprinzator.Apoi veni rândul pietrii...cu o putere grozavă in voce Emma striga
-Reducto!
Iar piatra se faramita in mii si mii de particule.
Ea si cu Harry si prietenii lor ajunseră in biroul lui Dumbledore
-Cred ca ceea ce ati facut astăzi copii este uimitor
-Emma, ma bucur ca ti-ai dat seama ca piatra era chiar pe inelul tau...Iar Harry, pelerina invizibilă este a tatălui tau...am mare incredere ca o vei folosi in scopuri bune....
-Dumneavoastra ati...?întreba Harry
-Da...eu v-am facut cadourile
***
Ajunsi in marea sala si văzând decoratiunile....Viperinii castigasera.
-Acum sa vedem,avem de oferit câteva puncte...Cate cincizeci de puncte pentru vitejia lui Ron Weasley, a lui Justin Torres si Stephanie Davies si istetimea Hermionei Granger si a lui John Blake.Încă saptezeci de puncte pentru Harry Potter....mmm....si sa nu uităm de Emma Johnson...optzeci de puncte pentru tehnica in lupta...Si acum, acestea fiind spuse ar cam trebui sa schimbam decoratiunile.Cu o răsucire de bagheta decoratiunile erau galben si cu rosu semn ca CERCETASII CASTIGASERA.
A fost un an frumos s-a distrat...si-a facut prieteni.
***
-Pai,acestea fiind spuse...începi Ron
-....ne vedem in septembrie!continua Justin trist.
-Da...Ma bucur ca v-am cunoscut prieteni...spuse Harry cu tristete...
-O, hai lasa dulcegariile...si noi ne bucurăm ca te-am cunoscut Harry!Spuse Stephanie.
-Ma bucur ca v-am cunoscut pe toți!Spuse Emma
-Domnisoara Emma!Domnisoara Emma!se aude strigând pe peron...
-Emma cine e creatura aia?întreba Harry speriat.
-Linisteste-te se numesc spiridusi de casa...spuse Ron
-Domnisoara Emma, stapanii spus sa aduc pe domnisoara acasa, spuse spiridusul.
-Oh..bine pai pa prieteni!strigă Emma trista.
- Paa Emma!strigară copii in cor.
CITEȘTI
Emma Potter
FanfictionEmma Johnson este sora demult pierduta a lui Harry Potter.Copilul care s-a crezut mort timp de 13 ani.După ce Lily si James sunt omorati,Mary si Ronald Johnson (foarte buni prieteni cu Lily si James) o iau pe Emma si o cresc ca pe propia lor fiica.R...