Cap #1

734 43 17
                                    

Si iată ca s-a terminat si ultima zi din clasa a cincea pentru Emma, ea a invatat la scoala încuiată in Romania, unde părinții ei adoptivi Ronald si Mary Johnson, cunoscuți aurori si una din cele mai bogate familii vrajitoresti au hotărât sa o duca pe Emma pentru a-i oferi tot ce este nevoie.Pentru a trai linistita departe de Londra si de barfele oamenilor.Emma Potter, acum Johnson, luând numele părinților adoptivi este sora pierdută a lui Harry Potter, despre care se crede încă, ca a fost răpită de un discipol de al Celui-al-carui-nume-nu-trebuie-rostit si antrenată sa devină un Devotator.Insa...nimeni nu stie ca ea de fapt, traieste linistita intr-un conac din Romania, unde diferiți vrăjitori ii predau de la 3 ani materiile necesare.Acum, ea iesea din curtea scolii după ce terminase cu calificative maxime clasa a cincea.Ca de obicei langa poarta isi imbratisa cea mai buna prietena...Stephanie

-Paaa...Stephanie, ne vedem la anul!

-Ne vedem la anul Emma!

Emma a ajuns acasa unde o asteptau părinții ei, primise im sfarsit scrisoarea de la Hogwarts...avea emotii de cand se stie stia ca e o vrăjitoare,isi stia trecutul, il stia evident si pe faimosul Harry Potter.Insa avea emotii, deoarece avea impresia ca daca e in alta tara, nu va putea sa mearga la Hogwarts.Părinții ei încă nu se convinsesera pe deplin ca Voldemort a fost distrus, deci o pregăteau si o protejau pe Emma ca si pe fiica lor adevarata.Antrenamente zilnice, plus meditatorii numiți "intrusi" de catre Emma.Putem spune ca stie mai multa Aparare contra magiei negre de cat un elev din anul 4.De potiuni,ierbologie,restul sa nu mai vorbim.Desi fusese o decizie pe nepusa masa, imediat ce Emma a intrat in conacul Johnson au oprit Indicator, pentru ca Emma sa poata face vraji, desi e minora.Ca de obicei ajunge in fata casei ei sau mai bine spus...In fata intrării,o căsuță mica si darapanata, ca in fiecare zi bate la usa si imediat iese un bărbat îmbrăcat la 4 ace si cu ochelari de soare.

-Numele si identificarea.

-David, deja ma stii.David era un vrajitor ce se ocupa cu securitatea.

-Numele si identificarea, domnisoara.

-Off, Emma Johnson si asta e bagheta.

David ia bagheta si o analizează:
-Da, foarte bine, pe aici domnisoara...

-Mersi David, spune Emma dandu-si ochii peste cap.

Desi aceasta verificare pare inutilă, daca nu ai bagheta sau bagheta respectivă este înregistrat a ca fiind a unui discipol de al Celui-al-carui-nume-nu-trebuie-rostit nu poți intra, totul pentru siguranța.
Si asa intra in uriasa curte unde ii văzu pe părinții ei discutând cu "intrusa"Mcgonagall, cum ii pocea Emma numele cand era Emma mica Minnie.Insa de cand se marise incepuse sa respecte formalitatile.

-Doamna profesoara McGonagall.Ce mai faceti?

-Buna Emma,esti gata sa mergem pe Aleea Diagon?

-Oricand...Stati parca trebuia sa merg cu voi...?spuse Emma arătând spre soții Johnson.

-Scumpo, noi trebuie sa mergem intr-o misune o luna întreaga, deci te vei duce cu profesoara McGonagall astăzi, iar luni te va duce Hagrid.

-Off..bine, ne vedem.La revedere!

Si asa au plecat pe Aleea Diagon.Desi Emma părea foarte încântată, tristețea o macină pe dinăuntru.Desi stia ca părinții ei o iubeau, isi dorea sa petreacă mai mult timp cu ei.
Intai merge la Banca Gringotts.La seiful cu numarul 342, seiful personal al Emmei Johnson, plin ochi cu galeoni.Si asa isi cumpara toate cele necesare adica:

-Manuale de anul întâi si anul 3 (pentru ca acolo ajunsese cu studiul)

-Pene si pergamente;

-Ceaun avea deja, iar e bagheta acum se ducea sa isi cumpere.

Bagheta pe care o folosise pana acum, era bagheta mamei ei biologice, Lily , insa ea mereu crezu ca este a bunicului Johnson .Merse linistita spre magazinul de baghete al domnului Ollivander, unde bagheta pe care o incercase cu câteva luni in urma o astepta...avea miez de dragon in ea, o bagheta puternica.Inainte sa intre, un băiat cu parul negru, ochi verzi si o cicatrice pe frunte.Emma il recunoscu ca fiind faimosul vrăjitor Harry Potter.Purtată de gânduri, Emma fu trezita cand acest băiat o batu timid pe mana.

-Scuze, ma întrebam daca ai vazut cumva un bărbat înalt cu barba...

-Si il cheamă cumva Hagrid?spuse Emma

-Da...tu il cunosti?întreba Harry uimit, dar si fericit.

-Da...e prieten cu parintii mei...si tu intri in primul an la Hogwarts?întreba Emma curioasă

-Da...mi-am luat bagheta.Ne vedem!Spuse Harry grabit.

-Ne vedem!

După acesta conversație intra in magazin.

-Buna ziua, domnule Ollivander!

-Buna, Emma...spuse el trist

-Ce s-a intamplat, va pot ajuta cu ceva?întreba Emma ingrijorata

-Nu ai cu ce Emma, am...am dat bagheta pe care ti-am promis-o.

Băiatul care tocmai a iesit, chiar Harry Potter, aceea fusese singura bagheta care i s-a potrivite.Îmi pare nespus de rău...

-Nicio problema...accept orice bagheta...

-Dar stati!Spuse Ollivander un zambet rasarindu-i pe fata...mai am o bagheta...e noua...este facuta din argint...fata de celălat, in interior se afla par de unicorn.Energia pozitiva a acumulata in argint este intr-o lupta continua cu cea negativă.Incrustata cu doua diamante roz, ce sunt încărcate cu o putere inimaginabilă.Vreti sa o încercați?
-Desigur, spuse Emma si lua bagheta, iar apoi o misca putin in aer, stelute multicolore au aparut.
***
A doua zi veni cu greu pentru Emma neavând somn, gandindu-se, cum o sa fie la Hogwarts, la ce casa o sa fie.Si totusi iat-o in gara King's Cross.Acum nu trebuia decat sa ajungă pe peronul 9 si 3/4, stia cum sa ajungă acolo.Si asa ajunse in tren.Văzu 3 copii, o fata si doi băieți.Insa doi dintre ei erau cunoscuti.
-Buna, pot sa stau si eu aici?întreba Emma sfioasă ceea ce nu prea ii statea in fire.
-Sigur, ia loc!Spuse băiatul cu parul blond si ochii destul de ciudati un ochi albastru, iar celalat jumatate caprui, jumatate albastru.
-Cum te numesti, întreba Emma venindu-si in fire, ca pe bufonii ăstia doi care se ascund de mine ii cunosc, spuse arătând catre fetita cu un aspect firav cu parul brunet si ochi căprui si catre baiatul cu aceeasi culoare la par si la ochi ca si prietena sa.
-Emma?Nu te-am vazut. spuse Stephanie.Scuze doar ca asta ne-a luat pe neasteptate, nu stiam ca exista o asta lume si..spuse brunetă începând sa vorbească repede.
-Lasă, lasa!O sa va iert daca îmi luati broscute cu ciocolată!spuse Emma si ii lua in brate pe amândoi.Emma Johnson.Încântată si intinzand mana spre baiatul blond ce ii privea deja ciudat.
-John Blake!Spuse si acesta zâmbind.
"Presimt o prietenie frumoasa" gândi Emma.
Pe drum cei 4 discutara fel de fel de lucruri.

(N/A:Si iată si capitolul 1,sper sa vă placa)

Emma Potter Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum