Cap#6

296 25 5
                                    

ATENTIE CAPITOL IN EDITARE
POT FI SCHIMBATE PARTI DIN CONTIUNUT
Minciuni...prejudecăți...dorinte ascunse,oare astea chiar erau bazele familiei Johnson...Oare?
A fost mintita 13 ani de zile,acum a aflat adevarul iar ea fuge...
Emma statea bulversată sub luna argintie.Simțea cum siroaie de lacrimi se preling pe obrajii fierbinți.Nu stia ce sa faca cum sa reacționeze...Insa in mintea sa era o voce care spunea
"Serios?!Tu chiar faci asta?!Fratele tau e langa lac atacat de d ementori din toate părțile,nasul tau la fel,iar tu stai aici"
Atunci Emma isi dădu seama ca trebuie sa ajute,fugi cât putu de tare pana cand il vazu pe Harry care era pe cale sa cedeze..atunci Emma se lasa moale...simțind ca pluteste,se gândi la cel mai frumos moment din viata ei:ca a aflat ca are un frate si...
- Expecto Patronum!striga Emma cat putu de tare,atunci un unicorn frumos si falnic galopa infernal catre demetori si ii impunse cu cornul sau.
Atunci simti in sfarsit adevarata fericire care ii umple sufletul.Ceva ce nu a mai simtit niciodata pana atunci.
***
- Deci ne-ati mințit?spuseră Harry si Emma la unison
-Am facut-o ca sa va protejăm!Spuse doamna Johnson.
O discutie aprinsă era purtată in biroul profesorului Dumbledore.
-Emma...te iubim,pui si chiar nu am vrut sa te suparam.După ce Snape te-a adus in fata usii noastre te-am crescut si iubit ca pe fiica noastra.Am avut grija de tine si te-am antrenat de la 2 ani pentru a fi pregatita de orice.Apoi te-am adus la Hogwarts si am lăsat sa se întâmple totul de la sine.L-ai cunoscut pe Harry ,ati devenit prieteni,acum ati aflat ca sunteti frati..orice ai crede vrem ca tu sa sti ca te iubim...
***
Emma statea din umbra copacului,ascultând in surdină cântecul greierilor.
-Pai buna,surioara...nu-i Asa?
-Harry tu chiar ma accepti ca sora ta?
-Normal ca te accept,esti o persoana uimitoare si ma bucur nespus ca am o alta ruda în afara de Dudley...
-Pai...desi nu ti-am spus niciodata mereu am simtit o legatura puternica între noi...O legatura frateasca...pe viața...la fel ca asta:

Pe palma firavă a fetei se afla un fulger

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Pe palma firavă a fetei se afla un fulger...asemănător cu al lui Harry.Acel semn era cel care ii adusese din nou împreună,sa se descopere sa isi descopere adevărata identitate.
-E....spuse Emma
-Un fulger...exact ca al meu...
-Stiu..acum daca esti supărat,ai tot drep...
Nu avu timp sa termine propozitia ca Harry o lua in brate.Esti cea mai tare surioara.
                        ***

Si asa s-a terminat si acest an si am ajuns unde am plecat,in trenul spre Hogwarts,care de data asta nu ne duce spre necunoscut,ci...acasă.

(A/N:Mda..stiu ca nu seamana cu fulgerul lui Harry,dar asta e)

Emma Potter Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum