Title: Katil B69 🔞
Writer:Angkol Story
🔞🔞🔞🔞🔞🔞
(Based on true story)#KatilB69
Part 1
#RumahSewa
...macam biasa hari ni shift mula jam 8,macam biasa juga hari ini tetap lewat bangun..siap2 mahu pigi kerja tiba2 datng dorang punya hensom boy dalam rumah
c Sieol (sieol,24 tahun,sembui imigrisen seluruh malaysia😂,sino murut,bekerja sebagai seorang pegawai imigrisen)
.."Edy. (Edy,25 tahun,kadazan mix pakistan,legiut 🔞,bekerja sebagai anggota Unit Tindak Khas (UTK) PDRM) hari ni ko offday,jangan buat lawak pigi kerja hari ni🤣🤣".."jangan buang tebiat jadi rajin Edy,selalu ada kerja pun malas turun😏" masuk bilik dengn muka bida(memang bida pun)salin pakaian. tiba2 c Sieol datang."mau join kami pigi church?..kalau mau siap2 la" dalam hati c Edy kenapa tiba2 hari ni mcm perkataan pergi Church macam sejuk tu ginawo sy dengar,selalunya dengar saja terus cakap.. "pigi la kamu saya doa dalam hati saja tuhan dengar juga tu"..lepas siap2 pakai baju apa semua terus ikut pigi church...#church
Sampai d church seperti biasa lh nampak la muka2 yang betul mau bersama tuhan pada hari itu..c Edy saja yg harap2 cepat lah upacara tu habis.
Tiba2 c sieol bisik "Edy arah jam 10 baju skirt putih" c Edy pun pusing kepala la
bisik balik c sieol "saya biar pun bida2 tp saya tidak juga mau kalau sama aunty2!"....
C sieol "astaga Edy mata tu mata ka juga bukan tu,hujung paling hujung"..
C Edy pusing balik kepala..terus tercakap kuat "macam iras2 maria ozawa😱!!!" Pusing kepala terus tu aunty2 d depan tengok dorang sambil senyum2 paksa..
c Sieol bisik"loff jangan bikin malu jangan kotirok arr😂,tapi betul kn bebeh😍"..
dalam hati c Edy "iya bebeh memang bebeh,tapi saya percaya betul selama ni kamu p church p sembahyang, rupanya tengok bebeh saja pula..lelaki tetap lelaki juga😑depan Tuhan pun tatap berani keluar tanduk"
habis sembahyang terus la kunun keluar jumpa2 sama umat lain mau tunjuk muka dulu.
C sieol tarik "Edy tu bebeh tdi,jadi amacam😊?".
C Edy "uii x payah la"..terus dengan muka hampa c Sieol kami balik.....#Bar
Petang itu seperti biasa,c Edy keluar lepak sama kawan2 lain..minum,mabuk,ketawa2,kacau perempuan.
Tiba2 "joo3 bebeh jooo maria ozawa full level ni!!!" C paw bersuara (Paw,24,merupakan adik kembar kepada Sieol,sembui macam sieol tapi beza pada hidung🤣,bekerja sebagai grafic designer d sebuah syarikat terkemuka)
jadi mau juga tengok kan pusing belakang la..
c sieol bersuara ""astaga!!dia la ni yg d church tadi pagi,ala tapi sayang kenapa dia ikut lelaki yg expired date sdh ni??"dalam hati c Edy."ini sebab ke-2 kenapa c Edy takut mau simpan perasaan,dia cuma use & release saja perempuan".
C sieol "jangan sedih loff benda yg manis memang banyak semut suka,ni naaa ko tengok ninik semut pun mau".."duit bro duit"..kalau saya pun bro "duit sma rupa ,duit lagi pnting"..siap minum apa semua dorang pun balik..besok ada kerja..z z zZZ..#Rumahsewa
Macam biasalah,pagi2 pigi kerja,petang dia balik rumah..
C Edy Macam ingat mau makan hinava😋 tapi tiada bahan d rumah..terpkasa pigi beli la ni..c Edy siap2.cari kunci kereta mau jln.
C Edy "Sieol nampak kunci kereta saya ka?"..
C sieol "c Paw pinjam tu,dia pigi bayar bill air"..
C Edy" bil air???😰".."
c sieol "jangan ko buang tebiat,c paw pigi bayar bil air laa..air kita mw kena putung,nnti ko juga yg bising awal2 pagi x bikin siram patat".."bukan bil itu,ko faham juga c paw tu jenis macan mana kan dia tu fobia nampak perempuan seksi,bukan cam ko buli demam kalau x nampak perempuan 1 hari"😑😑😑..
C Edy "okay la saya request uber la"..c pun request "aikk macam perempuan ni uber saya"
...c sieol bersuara ."ngam la tu,supaya tu bil ko tidak juga meningkat p kepala..kasih lepas sikit tu air..ingat tu nanti limpas mata ble kena sawan oo😂😂😂" .bayar la ni hari kasih kurang sikit la ni hari 🤣"..
c Edy "buduh"..
c sieol "oya Edy jangan lupa singgah langkum sy sana tempat aunty sy arr,sy kirim dia semalam tu dari sabah""
C Edy "aiyahhh,langkum lgi!"
C sieol "pandai gagar2 badan sy kalau tidak melangkum bh😑"
C Edy "buduhh gagar2 kunun,muka hensom tapi melangkum😑😑 yala nanti saya singgah,tapi sy tidak mau nampak tahi gawir sana beranda arr,klu habis langkum buang la bagus2 ni asal sy jalan sana ada bulat2 hitam macam tahi gawir😠"
C Sieol " yaa bh😑"
YOU ARE READING
Katil B69
Random"Akira" .Akira telah mengubah hidup Edy yang selama ini kaki perempuan,kaki botol,hampir setiap malam mabuk,peminat setia club malam,melakukan hubungan seks dengan mana-mana perempuan yang dia kenal atau baru dia kenal sehingga terkena penyakit berj...