Katil B69 Part 13

622 28 4
                                    

Part 13

Title :Katil B69 🔞
Written By : Angkol Story
🔞🔞🔞🔞🔞🔞

#hospital

Julia nampak mama c Edy,kebetulan time tu dia cari c Edy.kesempatan untuk c Julia hasut mama c Edy.

Julia : hi aunty😊
Aunty Judy :hii,Julia.ngam la ko ada sini aunty minta tolong ko cari c Edy.dia bilang di hospital.hairan aunty.dia mc ikut2 c Akira ka?
Julia :aunty bukan c Edy yg ikut2 pantat c Akira,c Akira yg berabis paksa2 c Edy jaga dia.bukan bagus gaya c Akira tu.sy 1 rumah bh sama dia aunty.d rumah pun harap orang saja buat kerja.bukan pandai masak lagi tu perempuan tu,nasib juga lah santut dia.dia sendiri cuci.😑
Aunty Judy :ee,palis2 x aunty mau menantu begitu.pemalas butul.x juga aunty mau yg terbaik perfect untuk c Edy tapi cukup la yg pandai jaga c Edy,jaga makan minum dia.tapi kalau begitu.aunty pun x mau juga.
Julia :itulah tu aunty,sy pun kawan c Akira,tapi sy kecian tengok c Edy kena kc buduh2.apa saja c Akira cakap c Edy ikut saja.sy balik2 tegur c Akira tapi dia buat tidak tahu.
Aunty Judy :cuba lah c Edy sama ko Julia,senang hati aunty.😊.ni pg bubut tu perempuan yg muka sikit2 muka macam Maria Ozawa,eee ..gayoo tete.harap muka saja cantik.😰😰.
Julia: ahahahaha!aunty kanal juga Maria Ozawa,tahu juga aunty arr.
Aunty Judy :aik c angkol ko pernah tapuk CD maria ozawa d almari aunty.tu la aunty nampak aunty tau la😑😑
Julia :ahahaha,gayoo tete ka aunty?😂
Aunty Judy :eyaaa😑 bh tolong dulu panggil c Edy,aunty malas mau masuk tengok c Akira.
Julia :bh kejap arr aunty.😊

dalam hati c Julia "ko tunggu Akira,pelan2 sy balas pa ko buat sama sy.macam mana ko tampar sy begitu juga ko kena nanti"c Julia pg cari c Edy.dia terjumpa c Edy d wad c Akira.

Julia :Edy mama ko tunggu d bawah.
Edy :ooh bh kejap la.kc tau dia sekejap.
Akira :😮😮😮

Julia balik pg wad dia.

Akira :pg la dlu jumpa mama ko dulu,nanti dia tunggu2.
Edy :kc habis dulu makanan ko,sikit lagi ni.mau habis sudah.
Akira :biar sy makan sendiri.sy buli juga ni.ko pg la jumpa mama ko.kecian dia tunggu2 d bawah
Edy :ok la,bh tunggu sekejap arr.nanti sy naik balik.
Akira :okay.

Akira ingat balik time mama c Edy marah dia,suruh dia kc tinggl c Edy.mungkin sebab tu mama c Edy x pg wad Akira.dia x mau jumpa dia.dalam hati c Akira "kompom c Julia ada cakap bukan2 lagi ni sama mama dia"

Rinna :kenapa lagi Jue..
Julia :mama c Edy cari c Edy.tp dia x mau naik tengok muka c Akira arr😂
Rinna :kecian,mama x suka berabis juga mau bubut2 c Edy.😂😂😂 ee gergitan sy tengok dia oo.
Julia :tapi ko kena tampar diam2 juga😑
Rinna :padas gila tamparan dia.malakat d pipi.😑😑 macam hilang ingatan sekijap lepas kena tompiling.😑ahh ko pun sama kayu pandai cakap orang.kena tampar diam2
Julia : tunggu dia,nanti sy balas tu balik.😏😏😏eee gergitan sy,sy sumbat penyapu tu di tenten dia nanti klu sy kehabisan.

Julia betul2 tidak buli terima c Akira tampar dia,sakit hati bila c Edy marah dia,lagi sakit bila c Akira tampar dia.😂😂

c Edy  kena ceramah mama dia,mama dia betul2 tidak setuju c Edy sama c Akira,dia tidak mau terima c Akira ,mama c Edy kc cerita semua apa yg c Julia cakap sama dia,c Akira x tau buat kerja rumah,suka jadikan lelaki orang suruhan,suka keluar malam,suka keluar sama lelaki.

Edy : Stop maa!!cukup..c Akira bukan begitu,orang yg cakap pasal c Akira sebenarnya orang tu lah yg berperangai macam tu!c Akira bukan begitu.
Aunty Judy :mama x percaya,mama tahu Julia betul2 x tipu mama.
Edy :x tipu mama😂😂 padahal dia lh yg begitu perangai bukan c Akira.
Aunty Judy : Edy!apa sudah c Akira kc makan ko ni sampai ko backup dia berabis😨😨

Mama c Edy x percaya c Edy cakap c Julia buat2 cerita pasal Akira ,memang la sebab mama c Edy sudah kenal.c Julia,semua pasal Akira c Julia kc cerita yang jahat2..lagipun c Julia pandai ambil hati mama c Edy masa first dorang jumpa.time tu c Edy mc sakit lagi.jadi dari sana c Julia sudah kc buruk2 c Akira.

Edy :maa,sampai sana ko pikir,tiada dia kc makan apa2.tp mimang betul la c Akira bukan macam mama dengar dari mulut c Julia..
Aunty Judy : ahh,ko memang kena bomoh2 c Akira ni,kenapa..apa spisiol butul c Akira sama ko?sadappp butul tete dia sampai ko x buli lupa??haa??pandai guyang??apa lagi??ko punya test kn perempuan2 begitu??
semua perempuan2 ko Edy mama x hati mau kc jadi menantu.
Edy :maa ,c Akira bukan begitu..sy belum pernah gapus pun c Akira maa,apa lagi mcm mama bilang tu.dia lain maa😥😥😥😥😥
Aunty Judy :mama x mau.muka ko mama mau percaya.bagus percaya tu ayam lagi bagus😑😑

C Edy x buli terima sampai begitu c Julia hasut mama dia supaya benci c Akira.Edy naik.pg wad cari c Julia.tapi tiada c Julia d atas.dia jumpa c Rinna,c Rinna pun cakap x tau.

Edy :sy bagi warning sama ko arr,ada lagi sy dengar c Akira kena macam2 sebab ko atau Julia!!sudah la cukup jangan kacau hidup orang lagi.kalau sy memang x mau,tidak mau la bh.mau buat apa lagi???

c Rinna diam,x dapat cakap apa2.ketakutan c Edy teriak2 d Wad.c Julia kebetulan tiada sana.C Edy cari c Julia tapi dia tiada,so c Rinna yg kana.

Edy : 1 lagi,ko buat macam2 sama c Sieol ko siap.sy warning sedia..sama pesan sama bff ko c Julia,apa2 lagi lepas ni dia buat sama c Akira kc tau dia sy x ragu2 bawa dia p balai..ko belum kenal siapa sy kn.klu mau kenal cuba la.

Terdiam c Rinna,c Edy terus jalan keluar dari tu wad,dalam perjalanan dia mau pg wad c Akira,dia terjumpa c Julia.kebetulan c Julia mau balik wad dia..

Julia :Edy,😁 ehh mana sudah mama?
Edy :mama sy bukan mama ko,apa ko cakap sama mama sy pasal c Akira???
Julia :tiada,kenapa?😮
Edy :apa!!!kenapa apa salah c Akira sama ko sampai ko kc buruk2 dia ni???apa dia buat sama ko??dia ada kacau ko ka??apa pasal ko benci butul dia????
Julia :yaaa!!!mmng sy x puas hati sama dia!!dia ambil ko dari sy!!
Edy :haaa???siapa yg buang sy dulu??ko mc ingat apa ko cakap time ko kc gugur tu anak.ko mc ingat !!!terus ko.lari sama siapa???sy ko buang dimn??ko ingat lupa??
Julia :Eya tapi sy memang x buli terima Akira sama ko!!
Edy :aii, itu terpulang sama ko la mau terima atau tidak!!itu keputusan sy.
Julia :x sy tetap x mau lepas ko begtu sja.bukan.senang2 dia mau sama ko!!
Edy : ko buat la macam2!!sy pun kc warning sama ko.macam2 ko buat sama dia.sy sendri bawa ko pg balai.
Julia :ahah!sy mc ada mama ko Edy,dia mc percaya sy dari perempuan sial tu.😂😂

Naik tangan c Edy mau tampar c Julia tapi kebetulan doktor limpas.

Julia :tampar laa!!tampar!!kenapa x tampar terus???😏

""pakkkk"

Edy :nahh sudah,😑😑😑😑

Doktor terus berhenti.

Doktor :kenapa???😮
Edy:dia suruh tampar 😑 tidak dengar tadi dia cakap tampar la😑

betul2 kena tampar😂😂 binggung tu doktor sekejap,terus dia jalan.

Julia :Edy !sy x stop!!
Edy :mulau orang x mau dia berabis mau😑😑 sampai bila la mau habis ni cerita klu ko x pandai give up ni😑😑

Julia balik lg wad dia.C Edy pg katil c Akira.

Julia :sial!!ni kali tangan c Edy naik p muka sy arr.
Rinna :Dayus punya lelaki pukul perempuan😒😒 tu la yg ko berabis mau Jue???
Julia :aii!!ko diam dulu!!kehabisan sudah sy.x tau mau buat apa lagi sma dorang dua tu😤😤😤
Rinna :aii mama dia sudah suka ko apa ko takut😂😂
Julia :yaa tapi kalau c Edy x mau juga mcam mn???sial bh c Akira,kenapa bh ada bff begini arr!!yaa betul mama dia suka.tapi kalau c Edy yg tidak suka macam mn??

masih juga x puas hati ni 1 ekor,dia mau juga cari jalan.
tiba2 doktor masuk.

Doktor: Jue hari ni Akira boleh keluar.sebelah petang.
Julia :Haa?😨
Doktor:kenapa?
Julia :dia sudah sembuh?cepat betul?
Doktor :Eya boleh,lagipun teman lelaki dia akan jaga dia dia d rumah.
Julia :okay😑

Terus tidak senang hati c Julia,kalau c Akira balik rumah,macam mn dia mau tengoj muka c Akira d rumah.ada c Edy lagi.😂😂 ni.kali la.

Rinna :kenapa jue??
Julia :binggung sy!macam.mana sy mau.berdepan sma dia d rumah😑😑😑 haiyah sial awal betul dia keluar wad
Rinna :sabar saja la😂😂
Julia : buduh bh begini😥😥

c Akira kena kc keluar dari wad,buat sementara waktu c Edy jaga dia di rumah.mulalah nakal c Edy balik lepas ni.ada peluang sudah dia😂😂😂

bersambung...











 

Katil B69 Where stories live. Discover now