Title :Katil B69🔞
Written By :Toolcrib
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
(Based on true story)Edy keluar terus terjumpa c Akira,ada lagi muslihat c Julia ni kali.
Julia :Edy,waa ko keluar ni hari?
Edy :😑eyaa jadi kenapa?
Julia :kc kawan sy p makan??😘
Edy :ehh sy ada mau buat.😑
Julia :ala bukan selalu.
Edy :sorry saya ada urusan lain.C Edy sengaja mau elak sebab dia mau jaga c Akira.tapi c Julia ada saja jalan mau bawa c Edy.
Julia :ala mari la Edy.
Edy :aiii,sy ada urusan bh sy bilang.kenapa bh paksa2.kalau sy bilang x mau x mau la bah.ishhh malas orang.
Julia :Sy rindu macam kita dulu2.
Edy :elehh,cakap saja ko rindu lelew sy.mau lagi bunga2 tu ayat.x mau Jue,past is past.
Julia :kita buli buka buku baru bah.🙁
Edy :masalah asal sy mau buka buku baru sama ko,sy ingat tu buku lama balik.harap cover saja cantik tapi cerita dia bikin panas.eiii panas la.eiii..
Julia :Edy bh😢
Edy :siou la Jue,sy sudah beli buku baru.jadi jangan lagi kacau sy arr.byee.Terus c Edy p ambil air c Julia.dia terus pg katil dia balik.
Julia makin x puas hati,dia pikir jalan supaya dia dapat bawa c Edy keluar juga malam tu,dia plan minta tolong mama c Edy.dia chat mama Edy bawa mama dia makan ni malam dengan syarat Edy pun ikut.#Hotel
Aunty Juddy:Ling ni malam kita pg makan sama2 arr.terus jumpa sumandak c Edy.
Angkol Nico: aiii,c Edy pun belum lagi sy jumpa,tiba2 pg makan sudah sma sumandak dia.nanti2 la.sy mau jumpa anak sy dulu.sy mau jalan sama dia ni malam.
Aunty Juddy:aiii,kamu mau pg mana?pg minum la tu??😠
Angkol Nico :aii,ko ni.apa mau tau urusan bapa sama anak.dia saja anak lelaki sy yang paling sy sayang.
Aunty Juddy :ko juga la yg ajar tu anak sampai legiut begitu kn?!!!😤
Angkol Nico :tuuukoii!!bukan anak sy saja eii,anak ko juga tu darling😑😑😑
Aunty juddy :ko terlampau kc manja dia sampai dia kuat minum,main perempuan,main anak orang!!😤
Angkol Nico :aiii,lelaki bh. macam d fb bilang Man Always Be Man😎😎😎.
Aunty Juddy :sejak bila ko ada Fb??????😠😠😠apa fb ko??ko mau curang sama sy arr?
Angkol Juddy :sy buka2 fb c chollet bh masa d rumah dia lupa lugout.sy baca2 la status sna.
"Padahal ada bh fb bapa c Edy,hahah.nakal sikit juga bapa c Edy ni sampai buli ada skandal sumandak umur 21 tahun😂tapi x pernah kedapatan sama mama c Edy"
Aunty Juddy :jangan ko macam2 arr,sedar tu diri sikit.besar2 sudah anak ko tu.😏😏kalau sy tau ko ada skandol2 d luar.sy bakar kamu dua.
Angkol Nico :😑😑😑macam mana juga kalau bini pun x mau kc sudah.😑😑
Aunty Juddy :aiii mulau!!x nafsu sudah sy.tua sudah.balik2 sakit pinggang.sikit2 x buli masuk la.karing la..
Angkol Nico:ahahahahh😂😂😂😂siapa yg sakit pinggang.ko ingat sy x power lagi ka??legend tau ni.ko tu yg selalu tolak.baru mau gapus.sudah ko indik sy dari belakang.😂😂😂
Aunty Juddy:eiii mulau nokopio ni orang tua.tiba2 legiut.
Angkol Nico :cuba ko ingat2 balik time kita mula2 kahwin dulu.sy mau berapa round pun ko akun kn.sampai angin sudah keluar pun ko mau lagi.😂😂😂sekarang berubah.
Aunty Juddy :buduh tu time sy muda2 lagi siall.dulu banyak air masih fit.sekarang sudah tua begini ko mau minta begitu.buduh la.pg la cari tu mandak2 muda2 kalau ko mau begitu.
Angkol Nico :aikk,lesen ka tu.hahahahah
Aunty Juddy :aiii bukan!!!!sialll cuba la.😤😤😤
Angkol Nico :ahahahhaah,😂😂😂😂
Aunty Juddy :jadi macam mana la?mau ka keluar sama c Julia ni malam??
Angkol Nico :aiii jangan la.sy mau keluar sama anak sy.
Aunty Juddy:ermmm ,yala😑Bapa c Edy bawa dia keluar sambil minum.tahu2 lama sudah x jumpa kan.bapa sama anak yg paling dia rapat lagi.
#hospital
Akira :darling ko jaga sy ni hari arr.🙂
Edy :Eya bh,tapi nanti malam sy mau keluar ni sama bapa.dia bawa sy keluar.lagipun lama sudah kami x jumpa.
Akira :kamu p mana?😳
Edy :P makan terus p minum2 sikit la.bawa dia round2 sni.
Akira :😏😏😏jangan buat x tentu arr.sy ikat tu nanti.
Edy :hehe😅x bah laling.
Akira :ingat arr.ko pg buat x tentu,sakit sampai putus tu lelew ko.ko sudah sumpah tu..😏😏😏
Edy :x bh laling.😘😘
Akira :jangan sampai sy pasang sensor d lelew ko arr.😏
Edy :CCTV x mau pasang sekali ka darling😂😂😂🤣🤣
Akira :Edy?!!!😤
Edy :eya bh eya..😘😘😘 "Edy janji tidak nakal2,Edy sayang Akira,Edy x mau perempuan lain,Edy x iut perempuan lain,Edy x tengok perempuan lain🙏"
YOU ARE READING
Katil B69
De Todo"Akira" .Akira telah mengubah hidup Edy yang selama ini kaki perempuan,kaki botol,hampir setiap malam mabuk,peminat setia club malam,melakukan hubungan seks dengan mana-mana perempuan yang dia kenal atau baru dia kenal sehingga terkena penyakit berj...