Katil B69 Part 7

462 13 0
                                    

Title :Katil B69🔞
Writer:Toolcrib
🔞🔞🔞🔞🔞🔞
(Based on true story)

Part 7

#KatilB69

#HOSPITAL

Awal pagi lagi akira turun p kerja dia takut jalan jammed.sampai di hospital terus dia clock in.terus dia naik pergi wad.dia dua hati juga mau jumpa c edy.tapi terpaksa juga sebab dia punya tugas juga kan jaga c edy.jadi dia pg la katil c edy.dia sampai saja sana tengok c edy masih lagi tidur.

Akira :astaga gurangak belum bangun2.syok2 lagi bertungkumus?
Staff nurse:Akira doktor cakap hari ni c Edy boleh keluar sudah.
Akira :haaa?biar betul😳
Staff nurse:yes,kelmarin petang doktor check,dia cakap macam tu.kalau keadaan dia stabil hari ni dia boleh keluar.
Akira :ok baguslah dia boleh keluar sudah.
Staff nurse:yess,sebab kelmarin petang check pun dia punya alat sukit tu pun sudah sembuh.cuma dia kena terus makan ubat la supaya betul2 sembuh sepenuhnya.
Akira :okay nanti sy cakap sama dia.
Staff nurse :okay.

Akira terkejut juga dengar c Edy boleh keluar sudah.dia pun kc bangun c Edy.susah sikit mau kc bangun ni gurangak ni.liat betul mau bangun.tu la selalu saja lewat p kerja.

Akira :Edy !!!bangun bukan mau tapuji tidak mau bangun sana.😤
Edy :eee,awal bh x mau😴
Akira :Adihhh,minta puji ni 1 ikur tau!ko ingat sy mau pujuk ko ka?.eiii biar la ko.bagus2 buli keluar ni hari.tahun depan la ko keluar.
Edy :haa!!😱sy buli keluar sudah??
Akira :ermmm😑yaa buli,tapi kalau begini gaya ko.nanti sy cakap sama doktor supaya bulan depan kc keluar ko😆
Edy: alaaa😭
Akira : bangun!!😤
Edy :eya bh bangun la ni.hehehe mau sium😘
Akira :yaaaiii,gali x mau..jgn ko gete2 awal pagi sana.
Edy :mauu siumm sikit😘
Akira :taik ko,x mau.sudah la belum mandi belum berus gigi mau sium2 kunun..p sium c jinggo sana bawah.😆

Mesti kamu tertanya2 kan siapa c jinggo,c jinggo anjing yg c Akira selalu kc makan awal pagi d depan gate hospital.Jinggo buli tau kalau c Akira datang.pagi petang c Akira mesti kc tapau dia makanan.hari2,kecuali kalau c Akiro off.tapi kalau off pun c Akira datang juga p Hospital bawa sisa makanan dari rumah kc c Jinggo.kenapa Akira buat begitu sama c Jinggo.sebab masa c Jinggo masih kecil .Akira reverse ngam2 mama c jinggo tidur d bawah kereta c Akira.terus mati mama c Jinggo,keluar air mata c Akira tengok c jinggo dekat2 mama dia,padahal mama dia sudah mati.Akira mau bawa dia balik c Jinggo,tapi c julia x suka anjing d rumah jadi Akira x jadi la bawa.jadi dari hari tu c Akira janji la.hari2 kc makan c Jinggo sampai dia besar.sampai la sekarang masih lagi dia kc makan.1 hospital kenal siapa c jinggo.anjing kesayangan c akira,boyfriend no.2 Akira.

Edy :okay,sy p mandi berus gigi,terus boleh sium2😘😘.kn??😁
Akira :sy tiada cakap buli,jgn tapuji sana!😒
Edy :tiada alasan ,siummm juga😘😘😘
Akira :eee,gete awal pagi.mentang2 sudah baik tu lelew dia,mau start sudah gete2 balik .ko sudah janji tu .tidak mau ulang macam dulu.kalau x sorry la sy kawan ko lagi.
Edy :eyalah bh.x la.mau sweet2 sikit pun x buli.
Akira :aii,sibuk sekarang tiada sweet2.
Edy :malam ko x sibuk.hehehe😜eeii baik sudah special tool sy.hahaah!
Akira :special tool??😳
Edy :lelew beii.hahaha!
Akira :shit !!hahah.jadi kenapa la kalau sudah baik?kitaii special tool arr.hahah!😂macam2 bh.
Edy:jadi buli sudah la iut2.hahahha.
Akira :taikk ko la!!x buli.hahha..ko ingat free2 sy bagi.mcm perempuan ko dapat sebelum ni.ini Akira bh Edy..ahaha!ko sarung cincin dulu d tangan sy,hantar dulu berian kc beliau sy,terus janji dulu depan father..lepas tu baru sy kc.terpulang ko la mau skill apa..tunggang terbalik,atas bawah.kiri kanan,depan belakang,berdiri duduk .atas katil bawah katil,atas meja bawah meja.terpulang ko..tahan2 sja lelew🤣🤣
Edy :wakakakka!!!kalau bawah katil macam mn pula??😆pasal berian no problem berapa2 sja..tapi masalah dia sekarang mesti mau sarung dulu special tool sy,tengok ngam ka x sama tu machine..baru sarung cincin.hahah!!nanti x ngam balik2 machine down oo.rugi la bayar mahal2..hahha!
Akira : ahahahha!!buduh semua ngam arr.tiada bilang x ngam.ni machine baru ni made in Japan lagi,ko dapat nanti baru buka plastik lagi,masih bau2 kadai..ko punya tool yg mau pikir la sekarang sebab secondhand punya tool sudah..lepas tu baru siap maintainence lagi.hahha!!🤣🤣jangan ko hasut2 sy sna..sweet talker betul bh c Edy ni.patutlah logiut..
Edy : eii,ada tau yang x ngam..sebab mesin jipun lain program dia..hahah!!
Akira :ko punya kali x ngam sebab old design punya..hahahh!🤣🤣
Edy :sy punya original dusun ni..😂😂😂
Akira : banyak ckap .bh pg mandi sana,mau breakfast&terus makan ubat.
Edy : okay,lepas tu ble sium kn?😂
Akira :😑boleh sium patat la.ko mau sium patat.?
Edy :kitaii😑hahah.bh yala sy mandi dulu la.
Akira :bh pg la,cuci bersih2 tu special tool ko.ahahah!kc wangi2..😂

Katil B69 Where stories live. Discover now