Katil B69 Part 8

460 12 0
                                    

Title :Katil B69🔞
Written By:Angkol Story
🔞🔞🔞🔞🔞🔞
(Based on true story)

Part 8

#KatilB69

Tiba kereta Akira hilang kawalan masuk laluan bertentangan jumpa kereta dari depan.Akira elak terus masuk pergi arung.Semua kereta berhenti.hujan lebat.kereta yg hampir langgar dorang tadi terus call police.

Tidak lama lepas tu bomba sampai,serentak dengan ambulance.
Bomba cuba kc keluar mangsa.Anne & Akira masih tidak sedar.dua2 pengsan.tidak lama lepas tu.bomba berjaya kc keluar dorng dua.terus kena hantar pergi hospital tempat dorang kerja.

Paw dapat panggilan dari Anne.sebab time ni Anne sudah sedar.dia cedera ringan sja.

Anne:hallo boleh datang hospital sekarang😓
Paw:haa??habis sudah waktu melawat ni.ehh bukan kamu p jumpa Adam ka?
Anne:😒😒😒sudah kami pergi,kami excident.
Paw :haaa?!!!😰😰jadi?mcm mana kamu?
Anne :Akira masih x sedar.masih dalam bilik kecemasan,sy okay.cedera ringan sja.
Paw: uiii syukur sayang🙏🙏,jadi Akira ??
Anne :dia masih x sedar.doktor cakap dia kena hentakan kuat d kepala..
Paw:Aduiii😓😓belum selesai 1 masalah,timbul 1 masalah.
Anne :u datang la sini.kawan i.bawa Sieol sekali.
Paw :okay2

Paw pun call sieol kc tau,dorang sama2 pg hospital.c Sieol pun terkejut pasal tu.tapi Sieol cakap jgn dulu kc tau siapa2.termasuk Edy.

Sampai saja d hospital terus c dorang cari c Anne.

Sieol :Anne macam bole jadi begini?
Anne :tiba2 kereta hilang kawalan terus Akira alih kereta p laluan sebelajh.
Sieol :sudah sy cakap jangan beli myvi x bagus.cuba la beli Civic ka.gaji besar2 beli myvi.
Paw :buduh juga ko ni,orng sudah excident ko buli lagi cakap begitu.kalau sudah nasib ko pakai range rover pun buli excident tau ka😒😒😒
Anne : tu la,bukan kite minta jadi macam ni.dh nasib dh.buat macam mane.
Sieol:so apa doktor ckap?
Anne:masih dalam rawatan.doktor kate serius.
Sieol: 😓😓😓aduii,Edy mau keluar.Akira masuk balik.
Anne:apa kita bole buat.

Tiba2 pintu kecemasan terbuka.doktor keluar.Doktor kc tau dorang pasal Akira.

Doktor :Siapa waris pesakit ni?
Sieol :maaf doktor,dia sendiri disini.tapi kami kawan2 dia.
Doktor :dia dari mana?
Sieol:dari sabah doktor.
Doktor: oo okay,kami sudah cuba sedaya upaya,selepas berhempas pulas dari awal ke akhir,Syukur tuhan dia selamat,cuma patah tangan sebelah kanan.😁😁😁,tapi nak tanye,siapa Edy?
Sieol:😁😁syukur,Edy tu Bf dia doktor.
Doktor:oooo eya2.yg dekat katil B69 tu.tau saye.😊
Sieol :okay doktor,do boleh kami masuk melawat dia doktor.😳
Doktor: ooo boleh2.silakan.

Dorang pun masuk melawat Akira.

Sieol :Akira😳
Akira :Sieol😢
Paw :aiyahh,jangan nanggis la,Akira kami kenal kuat bh,alah setakat patah tangan 1 nda pa la,dua2 patah pun x pa.kuat bh.
Akira :Paw!!!😒sakit butul arr.ko ingat ni main2 ka.
Sieol :paw jangan ko buat lawak lagi😒
Paw :😬😬😬sy kc semangat dia bh.
Sieol :tu kc takut bukan kc semangat.😑
Akira :Sakit😭😭,tangan sy.sebelah kanan lagi macam la mw makan ni.
Sieol :alaaaa,jangan risau la.ada Edy.dia tolong ko suap nanti.😂😂😂
Anne :Edy ade jgn risau.dia keluar esok kn.
Paw :ngam la tu.selama ni dia saja yg kena jga kn.haa lepas ni ko lagi😂😂
Akira :😢😢
Akira :kereta sy macam mn?okay ka?
Paw:tinggl timbang basi buruk lagi tu.😂
Akira :😭😭😭😭kesayangan sy!!
Paw :lek la,lepas ni ambil baru .
Akira :ko ingat sy banyak duit!!😩😩
Paw :aii sekarang ko jgn pikir kereta.pikir pasal ko dulu.
Akira :yala,tq kamu arr ada juga yg care sama sy sni.
Paw :Julia mana?😜
Akira :kitaiii!!sy sula tu pantat dia klu dia p sini.buduh punya bff mau tikam belakang bff sendri.😒😒😒
Sieol :ko tau sudah la cerita sebenar?😏
Akira :tauu!!sial butul tu oo kalau ingat balik.
Paw :okay la kalau sudah tau.jadi sekarang apa ko mau buat?
Akira :apa sy mau buat.tangan pun sudah patah,sula pakai kaki ka ni??😒😒😒!!
Sieol :tia pa la ko rehat la dlu.besok pagi sy kc tau c Edy pasal ni.sekarang dia tidur kali.okay akira?😊
Akira :kc tau dia Akira teruk.sikit mati.1%lagi nyawa dia bilang.nyawa2 ikan lagi..mau tengok juga mcm mn dia.selalu dia kc kena sy kn.ni kali tengok dia pula mcm mn.
Sieol:😂😂😂okay.sy x tau arr.
Paw :bah ko rehat la dulu.jgn banyak bergerak.pasal julia macam mana?
Akira :macam lagi,patah tangan macam lagi mau pikir pasal dia.😒😒😒
Sieol:itu nanti sy urus,sy bawa Adam jumpa mama dia terus kc cerita pasal Julia yg sebenar.
Akira :okay🙁

Katil B69 Where stories live. Discover now