Katil B69 Part 6

482 14 0
                                    

Title :Katil B69🔞
Writer :Angkol Story
🔞🔞🔞🔞🔞🔞
(Based on true story)

Part 6

#KatilB69

Petang tu akira bangun2 dari tidur terus dia nampak chat dari Edy.
"Ada bah mandak tu janji mau kawan sy breakfast tadi pagi,tp buli2 dia pulang x kc tau sy pun,geng najib betul la,janji2 x ditepati"
Dalam hati Akira "kitai punya gurangak,mama ko x suka sy macam mana"
Tiba2 c Julia masuk bilik dia.

Julia :darling!!uiiyoohh sadapp😋😋😋,ahahah!
Akira kitai ko jue!!hahhah
Julia :hahahah!c basal2 ninin bah ni.hahahah!
Akira :sott!!hahah
Julia :siapa suruh tidur x kunci pintu..
Akira :panas bh.hahhaha
Julia :ahahah!x pa bh,paling2 sy saja yg nampak.nanti lah sy bawa c Edy p sini time ko tidur.ahahha!
Akira :sial jangan!!ahahah
Julia:ahahha,baik terus lelew dia tu.
Akira:buduh,shit!!ahahaha.sy gigit2 kc putus tu kalau dia macam2.sy pulas2,injak2..terus buang jauh2.kc jinggo makan
Julia:uii,ganas!!i like.hahaha.ko tau ka semalam sy baca 1 artikel bh,nama2 perempuan suka tengok lelew besar.ada nama sy shit.😂😂😂
Akira:memang pun kn.hahahha!siapa2 lagi nama yg ada.sy tiada kn.
Julia:memang la tiada.tp kembar ko ada no.1 lagi nama dia.Maria.
Akira:asal nama2 Julia ni memang gila lelew bh🤣.bahaya ni tau.suka main lelew.
Julia:shit!!ahaha,tp lelew ex sy dlu la yg pilot tu.ada corak bunga2 gila dia punya kepala2.ahahha!
Akira:buduh!hahahah,dia buat tu kali.jd mcm mn la.berbunga2 juga la mata ko time kena iut🤣🤣🤣
Julia:x boleh bayangkan cm mn,🤣🤣bh nnti ko suruh la c edy kc corak bunga2 la juga lelew dia.🤣
Akira: sial jngn,sy mau yg ori.😋
Julia:boring kalau yg ori,kc bunga2 la🤣
Akira: kitaii jgn,x mau!ahahah.biarlah ori sja jgn hasut sy.hahha
Julia:eleh padahal suka tngk..ko berani gigit ka juga?belum sempat gigit keluar sudah bisa dia tu.
Akira:kitaii!eh bukan ko kerja ka?
Julia:rilex bh darling awal lagi.kupi2 dulu kita.
Akira:ermm,ngam juga ni🤔time minum2 petang.bh mn kuii?sy tau ko memang ada p beli kuii tdi.
Julia :sana bawah,nnti la ko turun p minum..banyak sy beli kuii tdi.kuii fav ko pun ada tu..
Akira :lobiuuu darling.!ko memang memahami bh.
Julia :bah ni malam tiada makanan tuk c edy ka?nnti dia mengamuk lagi tu x mau makan kalau ko x kc masak dia.
Akira:macam sy dua hati sudah ni mau masak kc dia ni mlm,sejak mama dia cakap begitu sama sy.
Julia :jgn ambil hati akira,biasa la tu orng tua..bh jadi betul2 x mau kc masak dia,kc tapau ka?nanti sy tolong hantar.
Akira :ermm🤔,oya ada tu sup ikan sy masak tadi tengahari kn,fav dia juga tu...nanti sy kc panas terus ko tolong kc dia la.
Julia :bah2,pakai baju cepat!!sebelum sy picit2 tu ninin ko tu,ni kalau sy lelaki sy pun lamas tengk ni.kc lawan maria pun kalah dia ni..ahahahah!bagi bah tips kc basal ninin darling🤣🤣mw lawan ko bh.
Akira :ahahha!senang saja.sebelum tidur ko syng2 tu ninin,terus cakap sama dia."jngn bikin malu,basal lagi basal lagi"wakakaka!
Julia :sot!!ahahah
Akira :bah turun la ko dulu,nnti sy turun.
Julia okay darling..😘

Julia pun turun p siap2 mau jalan p kerja,akira p pakai baju,terus dia turun p dapur kc panas tu sup ikan tuk c Edy.
Biarpun c julia banyak plan mau kc pisah c akira sama edy,tapi cara dia layan c akira memang baik betul la,dia kc tunjuk yg dia support c akira sama edy,padahal belakang dia plan macam2 mau kc pisah dorang.Julia ni memang licik sikit.

Akira :darling,nahh ni makanan untuk c Edy.ko bawa kc dia.cakap sama dia c akira suruh makan kc habis bilang.lepas tu makan pelan2 banyak tulang ni ikan ni.
Julia :okay darling,bh sy jalan dulu la..take care darling,bagus2 d rumah .mau tidur jngan lupa kunci pintu,nanti wowow masuk..ahahaha.
Akira :buduh,wowow sy tidak takut.yg pura2 jadi wowow tu yg sy takut..
Julia :wowow ada ikur kn..tapi d depan ikut dia.ahahhaah!!
Akira : buduh,hahha!bh jalan la nanti ko late..jangan lupa cakap sama c Edy,makan pelan2.
Julia :okay darling.jalan dulu.muahhh

Julia pun jalan pg kerja,dalam perjalanan dia ketawa2 dalam kereta..pikir pasal c Akira."hahahha buduh la sy mau kc ni makanan free2 sama dia,ni kali kita tengok la apa c edy cakap"
Julia mau kc kena lagi c Akira,ni kali apa lagi dia mau buat ni?

Katil B69 Where stories live. Discover now